مهمترین گلایه‌‌های مردم از پلیس 110
۶۳۶۹۹۰
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸
۵۰۳۷ 
فرمانده انتظامی پایتخت در همایش اپراتورها و مأموران مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گفت: مردم از عدم پاسخگویی، دیر پاسخ دادن و تأخیر در حضور به موقع پلیس در محل حادثه یا رویداد، گلایه‌مند هستند.
خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی پایتخت در همایش اپراتورها و مأموران مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گفت: مردم از عدم پاسخگویی، دیر پاسخ دادن و تأخیر در حضور به موقع پلیس در محل حادثه یا رویداد، گلایه‌مند هستند.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت، در همایش اپراتورها و مأموران مرکز فوریت‌های پلیسی 110 فاتب ضمن تبریک پیروزی بر داعش و تقدیر از تلاش‌های بی شائبه سردار قاسم سلیمانی در نبرد با عناصر داعشی در عرصه جهانی، به تشریح تاریخچه تأسیس و راه‌اندازی مرکز فوریت های پلیسی 110 پرداخت و گفت: با راه‌اندازی پلیس 110، نیروی انتظامی بیش از پیش دارای اعتبار و جایگاه در اذهان و افکار عمومی به سبب بستر سازی مناسب در خدمت رسانی به مردم شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که تا پیش از راه‌اندازی پلیس 110، بسیاری از مأموریت‌های پلیس بر زمین مانده و به نحو احسن اجرا نمی‌شد، افزود: فرماندهان و مسئولان وقت در پی آن بودند که سامانه‌ای را راه‌اندازی کنند تا پلیس در هر زمان و مکانی در کنار مردم حاضر شود و به مشکلات آنها رسیدگی کند خواه این امداد‌رسانی به هنگام شب باشد یا روز، خواه در دریا ، کوه یا حتی هنگام مسافرت باشد.

وی افزود: به این ترتیب، سامانه‌ای به نام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 راه‌اندازی شد که در همه جا و در همه حال یار و یاور مردم و فریادرس آنها باشد.

رئیس پلیس پایتخت، با تأکید بر این مطلب که مرکز فوریت‌های پلیسی 110، انقلابی در زمینه تعامل تنگاتنگ پلیس و مردم در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان است، تصریح کرد: امروزه این سامانه به منظور خدمت‌رسانی به آحاد مردم، پایه‌گذاری شده و در اختیار اپراتورها و مأموران پلیس 110 قرار گرفته است که باید به نحو احسن از آن پاسداری شود.

سردار رحیمی، اظهار داشت: اپراتورهای مرکز فوریت‌های پلیسی 110 که به عنوان زبان گویای جامعه هستند، مطالب، اخبار و درخواست‌های مردمی را از کف جامعه و اقشار مختلف مردم جمع‌آوری کرده و به مأموران گشت‌های انتظامی 110 ارجاع می‌دهند و این مأموران با حضور به موقع خود در محل حادثه یا رویداد، به فردی که دچار ضربه روحی، روانی، جسمی یا مادی شده است، یاری می‌رسانند.

وی با اشاره به این که فرد آسیب‌دیده نیاز به حمایت روانی و اجتماعی دارد، عنوان داشت: هر انسانی که با مشکل روبه‌رو می شود، نیاز دارد با کسی صحبت و درد دل کند چه با کسانی که به عنوان اپراتور حرف مردم را شنیده و منتقل می‌کنند و چه با مأموران پلیس 110 که این نقش را بر عهده دارند و این خود یک توفیق است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، تصریح کرد: اپراتورها و مأموران مرکز فوریت‌های پلیسی 110 باید ملجاء و پناهگاه امن مردم و پیک حمایت‌گر آنها باشند و اعتبار، شخصیت، جایگاه، درجه و همچنین مشروعیت پلیس 110 به همین مسئله متکی است.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر این که پلیس و مأموریت‌هایش به صورت خلاصه در مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مجتمع شده، گفت: مردم از عدم پاسخگویی، دیر پاسخ دادن و تأخیر در حضور به موقع در محل حادثه یا رویداد، گلایه‌مند هستند که باید این کاستی‌ها با مطالعه علل آن شناسایی و برطرف شود تا جایگاه پلیس در نزد مردم تعالی پیدا کند.

سردار رحیمی، در پایان، ضمن آرزوی توفیق برای تمامی کارکنان پلیس 110، خطاب به آنها، بیان داشت: شما نوک پیکان ماموریت‌های پلیس و نقطه ارتباط و اتصال پلیس با جامعه و رسیدگی به مشکلات مردم هستید، پس، از خود مراقبت و تلاش کنید که روز به روز رفتارتان مسئولانه‌تر شود.
برچسب ها:
انتشار یافته: 4
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
17:31 - 1396/09/05
درود به تمامی زحمتکشان وخسته نباشید عرض می کنیم به پلیس خدوم انشا..ا با تلاش سردار رحیمی منبعد نیروهای پلیس سریعا در مواقع لازم وارد عمل می شوند
پاسخ ها
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۵
ممنون از سردار رحیمی انشا....ا پلیس 110 در هر شرایط پاسخگو مردم ودر هر مواقع سریعا وارد عمل شوند
Iran, Islamic Republic of
23:46 - 1396/09/05
هیچ ارگانی کار خودش را در مقابل مردم درست انجام نمی دهد
تمام ارگانهای دولتی از مردم طلب کار هستند
Iran, Islamic Republic of
00:55 - 1396/09/06
سلام شب بخیر ....مدت یک سال است که همیشه تلفنهای ۱۱۰ همیشه مشقول میزنه وباید ۲۰ بار تماس گرفت تا شاید موفق بشی
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج