۶۳۷۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لب‌خوانی دردسرساز از کاسیاس

کاسیاس از نیمکت نشینی در دیدار نخست رئال مادرید برابر رئال بتیس ناراحت است. این را لب خوانی فیلمی که از او گرفته شده به خوبی نشان می دهد.

ایسنا: کاسیاس از نیمکت نشینی در دیدار نخست رئال مادرید برابر رئال بتیس ناراحت است. این را لب خوانی فیلمی که از او گرفته شده به خوبی نشان می دهد.

به نظر می رسید که با جدایی ژوزه مورینیو از رئال مادرید و آمدن کارلو آنچلوتی مشکل ایکر کاسیاس حل شود و او بار دیگر در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها به میدان رود اما ظاهرا کاسیاس چهره محبوب سانتیاگو برنابئو باید برای بازگشت به چارچوب دروازه منتظر تزلزل دیگو لوپز باشد.

کارلو آنچلوتی در دیدار نخست تیمش در فصل جدید لیگا در تصمیمی عجیب کاسیاس را روی نیمکت نشاند و دیگو لوپز را به عنوان سنگربان اصلی تیمش انتخاب کرد.

این تصمیم آنچلوتی به نظر می‌رسد به مذاق کاسیاس خوش نیامده است. شبکه کواتروی اسپانیا فیلمی از کاسیاس را پخش کرد که در آن نشان داده می شود که کاسیاس اصلا از نیمکت نشینی در دیدار نخست لیگا راضی نبوده است.

در این فیلم یکی از دستیاران آنچلوتی از کاسیاس می‌پرسد پس از نیمکت‌نشینی چه احساسی دارید. کاسیاس با توجه به لب خوانی که از او به عمل آمد این گونه پاسخ می دهد: " خوشبختانه حداقل می‌توانم در دیدار دوستانه برابر السد قطر به میدان روم!"

لب‌خوانی دردسرساز از کاسیاس

رئال مادرید در دیداری دوستانه پنج شنبه به مصاف السد قطر می رود. قرار است در این دیدار دوستانه رائول گونسالس هم به میدان رود.

کاسیاس بعد از آن که فهمید در ترکیب اصلی رئال مادرید برای دیدار برابر رئال بتیس قرار نگرفته است ناراحت شد. او حتی حاضر نشد دیگو لوپز را گرم کند این در حالی است که معمولا دروازبان دوم قبل از بازی دروازبان اول را تمرین می دهد تا آماده بازی شود.

کاسیاس فصل گذشته با مورینیو به مشکل خورد و جایگاه اصلی اش را در ترکیب سفید پوشان از دست داد با این حال هیچ وقت حاضر نشد اعتراض کند و سخنی را بر زبان آورد، اما به نظر می‌رسد که در فصل جدید شرایط تغییر کرده است و او دیگر نمی خواهد سکوت اختیار کند البته کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر رئال بتیس اذعان داشت که کاسیاس دوست دارد در ترکیب اصلی به بازی گرفته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج