۶۳۷۳۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

۵ اپلیکیشن جالب برای اندروید باز ها

در گوگل‌پلی انواع و اقسام بازی، برنامه و اپلیکیشن کاربردی پیدا می‌کنید که می‌توانید دانلود و روی اسمارت‌فون اندرویدی خود نصب کنید. این اَپ‌استور در همه زمینه‌ها برنامه دارد و هر کاربری در هر سطحی می‌تواندبرنامه مورد نظر خود را بیابد و استفاده کند.

5 اپلیکیشن جالب برای اندروید باز ها





برترین ها: در گوگل‌پلی انواع و اقسام بازی، برنامه و اپلیکیشن کاربردی پیدا می‌کنید که می‌توانید دانلود و روی اسمارت‌فون اندرویدی خود نصب کنید. این اَپ‌استور در همه زمینه‌ها برنامه دارد و هر کاربری با هر وسیله‌ای، در هر سطحی و با هر حرفه‌ای می‌تواندبرنامه مورد نظر خود را بیابد و استفاده کند.
ما در اینجا ۵ اپلیکیشن جالب برای این هفته انتخاب کرده ایم که شاید موردپسندتان واقع شوند.

5 اپلیکیشن جالب برای اندروید باز ها

Sine Mora

قیمت: ۳.۹۹ پوند

بازی اکشن و پرهیجان Sine Mora قبلا در کامپیوتر، XBLA، پلی‌استیشن ۳ و سیستم‌عامل iOS در دسترس کاربران بود و از آن لذت می بردند. اکنون نیز نسخه اندرویدی آن عرضه شده است و حسابی کاربر را سرگرم می کند. در این برنامه می توانید کنترل پرواز هواپیما در موقعیت های مکانی متفاوت را به عهده بگیرید، به دشمنان تیراندازی و از موانع عبور کنید یا جاخالی بدهید.

البته هیچ شاخصی برای نمایش سلامت کاربر وجود ندارد. تنها راهنمایی شما، زمان است. کاربر زمان محدودی برای هر مرحله در اختیار دارد و به او بیش از ۵۰ اسلحه و مهمات متنوع داده می شود تا در مراحل مختلف از آنها استفاده کند.

۱ Second Everyday

قیمت: رایگان

این اپلیکیشن، همان طور که از نامش پیداست (هر روز یک ثانیه)، به شما کمک می کند تا یک ثانیه از زندگی روزانه خود را ثبت و خاطرات خود را ماندگار کنید. از همه مهم تر اینکه می توانید همه این ثانیه ها را به هم وصل کنید و یک ویدئوی چند دقیقه ای از زندگی خود بسازید. ضبط لحظه ها مستقیما از داخل برنامه انجام می شود. همچنین، می توانید ویدئوهای ضبط شده را نیز جست‌وجو و پیدا یا آنها را بر اساس تاریخ اولویت‌بندی کنید. این اپلیکیشن در ۳۰ روز نخست رایگان است و اگر دوستش داشتید باید ۰.۹۹ پوند برای خرید آن هزینه کنید.

5 اپلیکیشن جالب برای اندروید باز ها
Leisure Suit Larry: Reloaded

قیمت: رایگان

کاربرانی که در دهه های 80 و 90 میلادی بازی Leisure Suit Larry را تجربه کرده اند، حتما با روش این بازی آشنا هستند. این بازی در سرزمین مارمولک های بزرگ و راحت طلب انجام می شود و همان پلات قبلی را دارد. گرافیک بسیار بالای این بازی و موسیقی جدید و جک های بسیار زیادی که در بطن بازی مطرح می شوند، مسایلی هستند که کاربران دوست دارند و از آنها لذت می برد.

5 اپلیکیشن جالب برای اندروید باز ها

Gentlemen

قیمت: ۱.۹۹ پوند

برای استفاده از این اپلیکیشن باید تبلت اندرویدی داشته باشید که ۷ اینچ یا بیشتر از آن اندازه دارد. و البته یک دوست برای بازی! هر کاربر، یک طرف تبلت را می گیرد و نقش یکی از شخصیت های مردان سیبیلو را بازی می کند. این بازی روند بسیار تندی دارد و شخصیت ها به اسلحه هایی همچون چاقو، بمب و ... مجهز هستند تا یکدیگر را از پای درآورند.

Twisty Launcher

قیمت: رایگان

Twisty Launcher به کاربر اجازه می دهد تا برای سه اپلیکیشن موردعلاقه خود، حرکت اشاره ای تعریف کنید. به این ترتیب، حتی هنگامی که وسط یک برنامه دیگر هستید هم با انجام ایمای ثبت شده، Twisty Launcher آن را تشخیص و به طور خودکار آن برنامه را باز می کند.

5 اپلیکیشن جالب برای اندروید باز ها
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج