۶۳۸۰۷۲
۱۱۷ نظر
۵۰۰۸
۱۱۷ نظر
۵۰۰۸
پ

نامه محمود احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب

رئیس جمهور سابق کشورمان به رهبر معظم انقلاب نامه نوشت

خبر فوری: محمود احمدی نژاد خطاب به رهبر معظم انقلاب نامه نوشت.

بخش هایی از این نامه در زیر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله خامنه ای «مد ظله العالی»
رهبری معظم انقلاب اسلامی

با سلام و تحیت و آرزوی دوام سلامتی حضرتعالی

جنابعالی بیش از همه استحضار دارید که اینجانب و دوستانم با همه وجود علاقه‌مند و معتقد به مبانی و آرمانهای انقلاب عظیم اسلامی و نظام برآمده از مجاهدت‌های پر افتخار ملت بزرگ ایران بوده و خواهیم بود. تمام عمر ما در خدمت حرکت انقلابی مردم و اعتلای کشور و جمهوری اسلامی و خدمت پاک و بی منت به مردم عزیز گذشته است.

گرچه همواره تلاش کرده‌ایم آنچه به خیر و صلاح کشور، انقلاب، مردم و رهبری بوده است بیان نموده و در حد توان عمل نماییم و بارها و به صورت حضوری و یا مکتوب شرایط کشور، مردم، نظام و مشکلات و خطرات پیش رو را در حد مقدور به عرض جنابعالی رسانده ام. اما مردم با مراجعات متعدد و مکرر از سراسر ایران و با این باور که اینجانب به حضرتعالی دسترسی دارم، به اصرار و به طور موکد می‌خواهند که سخن آنان و وضع کشور را به استحضار حضرتعالی برسانم. می‌گویند ما انقلاب و کشور و نظاممان را دوست داریم و برای آن بالاترین فداکاری‌ها را انجام داده‌ایم و مایل هستیم که وضع اصلاح شود و ایران بهترین نقطه جهان برای زندگی و بالندگی باشد. آنان همواره آرزوی خود برای سربلندی و آبادانی ایران عزیز را یادآور می‌شوند.

در همین راستا به عرض می‌رسانم که امروز شرایط کشور بسیار خطیر و طراحی‌های دشمنان برای ضربه زدن به کیان ملت، بسیار پیچیده و عزم آنان برای خدشه به استقلال و عظمت کشور، بسیار جدی و توطئه های آنان یکی پس از دیگری در حال اجرا است. از مجموع گفتار و رفتار آنان چنین استنباط می‌شود که به تحقق اهداف پلید خود دل‌بسته و امیدوار شده اند.
...

فشار سنگین و بی سابقه اقتصادی، تبلیغی و عاطفی در کنار فشارهای سیاسی، روحی و روانی، بسیاری از مردم و خانواده‌ها را در معرض آسیب‌های جدی و در هم شکستگی قرار داده و ...

...

اعتماد عمومی به صداقت و توانایی برخی مدیران ارشد و دستگاه‌های گوناگون برای مدیریت بحران و عبور دادن کشور از این شرایط، مدتهاست از خطوط قرمز عبور کرده و ...

...

مردم در مراجعه به دستگاههای مختلف نوعاً با درب بسته مواجه می شوند و کمتر مدیر و دستگاهی، خود را مسئول پاسخگویی و حمایت از مردم می شمارد. اغلب وقتی مسئولی سخن می گوید به دایره سوالات و اشکالات و نا‌امیدی از کارآمدی می افزاید.

مقامات قوه مجریه با امید و اعتناء بیش از اندازه به نتایج توافق موسوم به برجام و یا تمرکز بیش از حد بر آن تقریباً سایر امور کشور را رها کرده‌اند. بازی با آمار و ارائه اطلاعات غیر واقعی از وضع کشور نیز مانند پاشیدن نمک بر زخم های عمیق مردم شده است. علیرغم اینکه فروش نفت افزایش یافته و درآمد و بودجه دولت طی سالهای اخیر بیش از سه برابر شده است اما وضعیت عمومی مردم و کشور به طور آشکار عقب گرد داشته است. اطلاعات و آمار واقعی نشان از حرکت به سوی بن‌بست در بخش‌های گوناگون دارد.

به عنوان مثال جمع قابل توجهی به نمایندگی از صدها هزار نفر از مردمی که از ناحیه مدیریت بانک مرکزی و عملکرد موسسات مالی و اعتباری دارای مجوز از مراکز رسمی کشور دچار مشکلات فراوان و کمرشکن شده و به ستوه آمده اند، مدت‌ها به مراکز دولتی و بانک مرکزی مراجعه می کنند لیکن پاسخ روشنی دریافت نمی کنند و طرد می شوند...

...

...

...



عزیز گرامی؛

قشر های مختلف مردم به شدت نگران وضع کشور و آینده انقلاب و جمهوری اسلامی و خود و فرزندانشان هستند.

شایسته نیست که با تشریح وضع کارمندان، معلمان و فرهنگیان، هنرمندان، کارگران روزمزد و ساختمانی، کسبه و کشاورزان و یا انبوه جوانان تحصیل‌کرده و جویای کار و رانندگان و کوله‌بران و دیگر اقشار مردم، خاطر حضرتعالی و مردم بیش از این مکدر گردد.

بسیاری از مردم هر روز در مراجعات خود و در تماس‌های گوناگون از سراسر کشور و در اجتماعات مختلف از این امور شکایت می کنند و درخواست دارند که حرف و خواست آنان به مقامات بالا و به ویژه حضرتعالی برسد. خداوند شاهد است که بنده در حد توان و امکان در این مسیر تلاش کرده و می‌کنم.

...


گرچه اطمینان دارم که ملت بزرگ و تاریخ ساز ایران با عنایات الهی و با وحدت، ایستادگی، عزت، اقتدار و پیروزی قاطع از این شرایط عبور خواهد کرد و مانند همیشه امید دشمنان را به یاس تبدیل خواهد نمود، لیکن انجام وظیفه انقلابی و اصلاح وضع بخش‌های گوناگون و همراهی کردن با اراده و خواست مردم، این راه را کوتاه‌تر و هزینه ها را کمتر خواهد کرد.

اینجانب بنا به خواست مردم و بر اساس مسئولیت شرعی، ملی، انسانی و انقلابی وظیفه دارم یک بار دیگر شرایط کشور را از نگاه و زبان آنان به عرض برسانم.

از خداوند منان عزت و سرافرازی ملت بزرگ ایران و حضرتعالی و عبور عزتمندانه از عقبه‌های پیش رو را تحت عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) مسئلت دارم.

محمود احمدی نژاد
۹۶/۸/۲۲
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والا خجالت هم خوب چیزیه،مملکتو هشتاد سال عقب برده هنوزم طلبکاره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا تابلو واسه اینکه خودشو از زندان رفتن نجات بده این نامه رو داده.یاد روباه افتادم

      • بدون نام

        ریشه خیلی از مشکلات رو خودش گذاشت قیمت سوخت رو 10 برابر کرد ، بی قانونی و گریز از پاسخگویی رو به شدت زیاد کرد . پرده دری و بگم بگم رو باب کرد . بی توجهی به حکم مراجع را در قضیه ورزشگاهها رو ایشون باب کرد . موسسات مالی بی ضابطه که الان مشکل شدند رو ایشون رونق داد و چند برابر شدن قیمت دلار و تبعات آن ناشی از بی تدبیری یا ... ایشون بود و .... بعلاوه چرا الان بیاد این چیزها و نامه نگاری افتاده

    • سلام

      چیز مهم نداشت این نامه خیلی هم و غیر واقعی بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسلما با تمام این شایعه سازیها و جنقولک بازیها توسط خودش و دوستانش راهی برای سرپوش گذاشتن بر روی کارهای خلاف و عوامفریبانه شان نخواهند توانست کاری پیش ببرند و با تمام کارهای فرار به جلو همچنان منفور باقی خواهند ماند.......

    • شهرام

      جناب احمدی نژاد . شما خودت و اطرافیانت در زمان زمامداریت کدامیک از این مشکلاتو حل کردی که حالا شدی زبان مردم ایران و از جانب ما حرف میزنی ؟

      پاسخ ها

      • علی

        سندی داری رو کنید منتظریم

    • بدون نام

      پرروتر از تو خودتی کشور رو با دوستات به روز سیاه کشوندی و هرچی که تونستن خوردن و بردن حالا داری از چی ناله میکنی ضمنا اون مردمی که میگی احتمالا همون بقا و مشا هستن

    • بدون نام

      ،رهبری همیشه تو سخنرانیهاشون به این موارد اشاره میکنند،شما نمیخواد زحمت بکشی،بر وهمون زنبیل قرمز رو بچسب

    • علی

      فک کنم حالش خوب نیست . بفرض که این دولت بد باشد اما بیشترین فسادها چه در تامین اجتماعی چه در جاهای دیگر توسط دولت شما انجام شده .با این نامه ها وقت رهبری رو نگیر و خودت رو خار و ذلیل نکن

    • بدون نام

      این همه دروغ آخه کی بهتو درخواست کمک داره احمدی نژاد

      پاسخ ها

      • علی

        خوب او وارث هاشمی موسوی وخاتمیه ازش توقع نکنید دروغ بلد نباشه

    • بدون نام

      ....یادش رفته خودش و دوستانش مسبب بسیاری از نابساماتی های کنونی هستند.

    • بدون نام

      آخ دلم کباب شد واقعا توچه دلسوز ملتی.
      ای ریاکاره دورو.
      برو کشکتو بساب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واعتبرو یا اوالابصار ، الحق که میتوان به سنگ پای قزوین ایوالله گفت ، مرد محترم یک شبه اعتبار پول مملکت را حتی در برابر پول کشورهای عقب افتاده به یک چهارم رساندی و پس انداز اندک هزاران خانواده مستمند را که با سپرده بانکی معیشت خود را تامین میکردند به نا امیدی رساندی و پول تمام کشورهای برغم شما مرگ برآنها را نا باورانه چهار برابر کردی و اقتصاد آنهارا بارور و اقتصاد کشور آبرومند ایران را ب ه پابین ترین نقطه و مملکت را زمین گیر کردی . ۸ سال فروش ۱۳۰ دلاری هر بشکه نفت را با هم مسلکانت چه کردی ؟ و به برکت حضور منحوست ت
        حریم دنیا را بر ایران ثروتمند تحمیل کردی و کیست که نداند که شما و دوستان ناخلفتان بر این ملت چه کرد . و حالا اشک تمساح آنهم از جانب ملت ...... ؟ ای وای که چه صفحه ای بر تاریخ ایران به یادگار گذاشتی ؟؟؟؟؟ .

    • بدون نام

      راست میگه همه نالان هستن زمان خودشم خوب نبود الانم بدتر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون زمان خیلی بهتربود وضع مردم.

    • بدون نام

      در زمان حکومت تو نفت تا 120دلار هم بیشتر شده وضع ما روز به روز بدتر شد .چرا آن موقع شما هیچ کاری نکردی در حال حاضر شما دارید تفرقه دو دستگی در کشور ایجاد میکنی وکشور را به خطر میندازید نه دیگر مسیولین .

    • بدون نام

      درود بر آقای دکتر محمود احمدی نژاد!

      ما تو را دوست داریم

      در زمان شما رونق اقتصادی بود

      کاش شما به جای روحانی ... رییس جمهور شده بودید

      درود بر شما و آفرین به این کار زیبایی که انجام دادید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثلا چه کارهای زیبایی انجام دادند ؟ حتما متظورت دلار رو از 1000 به 4000 تومن رسوندن یا بنزین رو از 100 به 1000 یا مثلا مالیات بر ارزش افزوده رو ایجاد کردن رو میگی .

      • بدون نام

        بنزین شد 400تومان بایارانه خیلی کند ذهنید روحانی کرد 1000بدون یارانه

    • عطا

      ' سلام خدا یارویاور کسانی باشد که به فکر مردم می باشد

    • بدون نام

      زنده بادمردشجاع ونترس وحقیقت گوجناب احمدی نژاد

    • بدون نام

      الحق مخلص وبی ریا وشجاع هستی خداپشت وپناهت احمدی نژاد

    • بدون نام

      دو روی متقلب که میگن همینه

    • hamed

      دمت گرم

    • بدون نام

      به غیر از دارو دسته خودت هیچ کس به شما مراجعه نمی کند چون هرکس به شما نزدیک شود میترسد چون تازگی دست به کارهای عجیب وغریبی می زنید و به گفتهای مسیولین توجه نمی کنید . ودارید دو دستگی در کشور ایجاد می کنید .

    • ک

      اقای احمدی‌نژاد لطفاً از طرف مردم حرف نزن کسی که مردم را بدبخت کرد خود جنابعالی بودید مگر شما نبودید میکفتید تحریم ها کاغذ پاره است پس چی شد مگر شما نمی گفتید چرا خوشحال نیستید خانه صد میلیونی شما شده سی صد میلیون مگر شما نبودید که بانک‌ها را ربا خوار کردی حالا لطفاً دست از سر چگل این مردم بردار اجازه بده به درد خود بسوزیم

    • بدون نام

      الان در شهرداری مشهد با این بحران بیکاری دست به اخراج چند صد جوان که سال ها دراین نهاد ، خدمت کرده اند زده اند به بهانه ی کوچک کردن ، این جوانها که جوانی خود را در شهرداری و در خدمت به شهر و مردم گذرانده اند چه باید بکنند متولی تامین مخارج زن و بچه ی آنها کیست؟....کو آن عطوفت اسلامی؟.....برای این افراد که سالها در شهرداری خدمت کرده اند باید مداوم ، کلاسهای آموزشی و مهارت افزایی گذاشت به آن ها عطوفت کرد و از آنها خدمت خواست کنار گذاشتن جوانان ، در این برهه ی خاص ، کاری بسیار نادرست و عواقب آن، غیر قابل جبران است شهرداری می تواند هزاران جوان را صاحب شغل کند چون دامنه ی خدمات شهرداری ، گسترده است.....آموزش دهید کلاس مهارت افزایی ایجاد کنید شغل بسازید اخراج ؟......

    • داریوش

      میشه بپرسم توی عصر ارتباطات و اطلاعات نامه ای که متنش همه جا پخش شده و در دسترس هست رو سانسور کردید ...

    • محمد11

      تو خوبی بابا

    • علی

      دمت گرم فقط خودت مردی

    • شهروند

      نفت صد و پنجاه دلار زمان خودت چی شد

    • حمید

      ایشون با اجرای بعضی از برنامه ها که بدون آماده سازی زیرساخت اولیه بود بجای پیشرفت باعث پسرفتگی شد.از جمله اجرای هدفمندی یارانه ها که باعث تورم 500% کالاها شد.

    • مشیری

      واقعآ شرم آوره.احمدی نژادی که پرچمدار قانون شکنی ، ،حالا شده دلسوز این کشور و ملت و نظام.از صدر مشروطیت تا الان دولتی به و بی کفایتی دولت نهم و دهم نداشتیم.هشت سال دولت منحوس ایشان چیزی بجز فلاکت و بدبختی و تحقیر برای این ملت نداشت.حالا احمدی نژاد شده دایه دلسوز تر از مادر برای کشور و ملت.آقای هاله نور حماقت و بی تدبیری شما این کشور رو هشتاد سال عقب انداخت.حنای شما دیگه رنگی نداره..آشوب درست نکنید ،سکوت کنید بذارید این ملت واسه لحظه م شده آرامش رو احساس کنه

    • بدون نام

      مملکتو به گندکشیدی حالااومدی واسه مادایه ی عزیز تر از مادر شدی بادمجون دور قاب چین

    • بدون نام

      شما صادق نیستید..چرا فقط پیاما مخالف مینویسید.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون اکثر مردم مخالفند با رفتارهای ایشون

    • بدون نام

      تاریخ دوروتر و جنایتکاران از این مرد را حتی مغولان و متجاوزین به خاک این کشور عزیز به خود ندیده . پر رو بگو بهترین سالهای درآمد طلاب نفت ایران را با تورم چند در صدی تحویل داری و به صندوق ذخیره ارزی ۳۶ میلیارد دلاری تحویلی از دولت اصلاحات هم رحم نکردی حالا حتما دنبال اندک ذخیره جمع شده ۵ سال اخیری .

    • بدون نام

      خدایا این مرد چقدر توجه میخواهد آخه کم پدر ما را در آوردی بخشی از این مشکلات که میگی خودت برای این مملکت با بی تدبیری بوجود آوردی متاسفم که یک دوره به او رای دادم پس جوش الکی نزن

    • بدون نام

      درود بر احمدی نژاد.بعد از رهبری تنها دلسوز مردم هستند

    • داود

      خیلی پررو هستی آخه به تو چه مربوطه مرد پوپولیسم؟
      تو که در عرض هشت سال کشور را در حدود 200 سال به عقب بردی ،یعنی تو فکر مایی؟ خجالت بکش

    • بدون نام

      فقط یک حرفش درسته آنهم در رابطه با رئیس کل بانک مرکزی سیف هیچ فرقی با بهمنی نداره

    • بدون نام

      اقای احمدی نژاد جدای این همه مشکلاک ریز درشت که با ساماندهی رفع میشه
      جنابعالی چیز جدید تر فراتر کشف کردی . وباز هم بقولی بگم بگم از طرف شما مشهود
      شاید در اخر بازیچه دستان شدی به سایر کشورهای دیگر مدت خدمت شما به پایان رسیده .برو ماهیگیری

    • بدون نام

      خیلی ناراحت جایگاه از دست رفته اش است میخواد فراموش نشود

    • بدون نام

      برو بابا توام

    • سعید رضایی

      اف خدا به کسی که تظاهر به خیر خواهی مردم میکنه

    • بدون نام

      آفرین دکتر ممنون واقعیتها رو گفتی نمونش حضور جهانگیری با کفش روی فرش زلزله زده بیچاره

    • بدون نام

      قربون دستت بی زحمت یدونه نامه هم دوباره واسه ترامپ بنویس. یه ذره دور هم با بچه ها بخندیم.

    • مژده

      همه این اوضاع نابسامان نتیجهخودته جناب ماموتی…!!! تو میگفتی تحریمها ورق پاره ای بیش نیستند. …!!!! در زمان خودت تمام دزدیهای کلان انجام شد ………

    • بی نام

      فکر کرده بااین اراجیف و مرتبط نشون دادن خودش با رهبر مملکت میتونه روی خیانتهای زمان خودش سرپوش بزاره و درنظر مردم تبرئه بشه

    • بدون نام

      آقای احمدی نژاد مقام معظم رهبری از همه چیز اطلاع دارند لازم نیست شما به ایشان یادآوری کنید.

      پاسخ ها

      • مهدی

        به خدا راست می گی زمان شما یک کارگر ساختمانی ساده.بهترین زندگی را داشت

    • بدون نام

      بی وجدان زمانی که کاره ای بودی چیکار کردی حالا دلسوز شدی ؟

    • مریم

      عجب

    • بدون نام

      احمدی نژاددلسوزملت است امانگذاشتنش

    • جان علی

      بابا اینو بندازین ...

    • حمید

      کاملا درسته حرفهاش,تو این دولت نه مسکن ساخته شد نه دلار اومد پایین نه یارانه تغییری کرد,کارخونه ها هم که تعطیل شدن یکی یکی, صبح از خواب پا میشدن میگفتن برجام,شب هم قبل از خواب میگفتن برجام, دو تا تحریم تعلیق میشد چهار تا بهش اضافه میشد ازون ور

    • بدون نام

      خودت روزگار ملت روسیاه کردی

    • بدون نام

      درود بر احمدی قهرمان

    • بدون نام

      درود بر احمدی قهرمان

    • نیا

      برنامه ای پشت این نامه هست.. که خدا داند.. اگر قصدش فی سبیل الله بود رسانه ای نمیکرد..

    • بدون نام

      زمان احمدی نژاد خیلی بهتر از الان بودیم اما برین نگاه کنین میفهمین اما بیکاری فقرجرم وجنایت واحتیاط ...ببینیدچقدرمیش بگین الان بیش از۳۰درصدسرپرست خانواده‌ای بیکارم وهر۴نفر۳نفربیکاروهر۴نفر۱,نفرروانین طبق آمارد ولت لااقل همه افغانیارودیپورت کردمثل اعلام نبودحدود۱۶ملیون مفت مفت میخورن بیش از۱۰ملیون شغل گرفتن ....منابع کشورومیخورن خرج۱۶ملیون مفتی می‌دیم آب وبرق نان گاز شغل وکارواموزش .....بهداشت اینجاباشن کویت باسشون هراتباع خارجی به گفته دولت بدون شغل ۳۰ملیون هزینش وباشغل که دیگه واویلا ولی سازمان ملل ۱,ملیون میدوبرای ایجاد۱ملیون شغل باید۷۰۰هزازملیاردتومان سرمایه گذاری بش به گفته روحانی ببین چه هزینه ای داریم می‌دیم....

    • بدون نام

      وجدانن خیلی مردی
      خداپشتو پناهت

    • حاکم

      جناب رجایی لطفأ چاپ کنید

      عزیزانی که اینقدر دارید بدگویی احمدی نژاد می کنید توی شهر شما هم مرغ کیلویی۸۶۰۰ هزارتومان و تخم مرغ دونه ای ۵۰۰ تومانه نکنه مقصرش احمدی نژاده.
      من فکر میکنم همه شماها وضع مالی تون خوب باشه وگرنه می‌فهمیدید نداری ،بدبختی، بیکاری ، یعنی چی ؟
      بابا پنج سال گذشت ول کنید احمدی نژاد رو مگر توی مجازی نمی‌بیند چقدر مردم دارن به جناب سیف توهین میکنند نکنه اونم مقصرش احمدی نژاده.؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما که قیمت مرغ و تخم مرغ رو مثال میزنی برو ببین در زمان ریاست احمدی نژاد قیمت همین دو قلم و بلکه طلا که پایه ارزش پول مملکت است چقدر تغییر کرده بود.

    • بدون نام

      درود خداوند بر احمدی نژاد

    • بدون نام

      بخدا حرف حرف دل مردم ایران

      پاسخ ها

      • مهدی

        راست میگه بخدا قشر کارگر فقط دست وپا میزنه زنده بمونه مثلا صادرکننده نفتیم ولی پولشو 3000تایی هامی خورند

    • بدون نام

      خودتی؟

    • بدون نام

      احسنت بر بزرگ مرد تاریخ واقعا گل گفتی بیا انشاالله ریشه ظلم بکن احمدی نژاد محبوب

    • بدون نام

      این فرد مغرور خودخواه با نوشتن نامه می خواهد ...

    • بدون نام

      تمام خیانتهاشو فراموش کرده؟،

    • بدون نام

      بازی با آمار رو خیلی خوب اومدی چون خودت خیلی خوب ازش استفاده کردی عجیب ترین آمار ها و دروغ ترین آمار ها رو مردم از تو و دولتت شنیدن شاید تو فراموش کرده باشی ولی مردم یادشون هست

    • حسین پورکریمی

      غرور و تکبرش به حدی رسیده که فکر می کند وکیل و وصی مردم است. اقای فلانی وضعیت حالا مملکت نتایج مدیریت احساسی شماست

    • علی

      بابا خجالت بکشید دستاوردهایش احمدی نژاد را در روستاها ببینید همه صاحب خونه شدند ولی آقای روحانی هیچ دست اوردی نداشته

    • امین

      .. تویی که بلایی سر مردم اوردی که عمر دارن پسرفت میکنن ... از کدوم مردم حرف میزنی ؟کی دیگه عقلشو میده دست تو ؟ روز قیامت خدا میگه همه رو بزنین کنار فقط کار با این دارم. خیلی پر رویی خیلی . اگه من جای تو باشم نفس هم نمیکشم چه برسه ... خدا ازت نگذره

    • هادی

      اون کسی که نمک رو زخم مردم می پاشه تو و رفقای نادونت هستین.فروش نفت تو دولت تو رکورد زد پس چرا مردم بد بخت شدن؟زمان تو ایران تبدیل به منزوی ترین کشور دنیا شد با چه کشورهایی ارتباط داشتیم؟
      جیبوتی-کومور و چندتا کشور عقب افتاده دیگه عین خودت.
      این همه رو کجاته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خوب راست میه به خدا با این وضعی که تو این 5-6 سال روحانی درست کرده کار از رکود گذشته حالا دیگه به بن بستی رسیدیم که به هیچ وجه نمیشود ازش خلاص بشیم
      یه مشت مسوول داریم که 6سال خودشون را الاف برجام کردن ومعیشت مردم یادشون رفته

    • بینام.

      میخادخودشیرینی بازبکنه وعوامفریبی ولی فکرنکنم.اقاا اصلا بهش توجه کنه وواکنشی نشون بده وبه بازی این اقا کمک.کنه متاسفم که خود راخیلی بزرگ.می بینه میخاد عده ای راباخودش همراه کنه. ورفقاشو نجات بده متاسفم

    • بدون نام

      کاش یکی اینو از برق می کشید چه پرووو هم هست از طرف مردم !!!!

    • عظیمی

      کانال برترینها شما جرا متن خبراتو از کانالهای ضد احمدی تژاد بر میداری
      شما حتی وجود برداشت همچین خبری را هم از سایت رسمی دکتر احمدی نژاد و یا سایت و کانال دولت بهار نداری

    • بدون نام

      هدف و نيت از فرستادن اين نامه ملاكه وگرنه همه از وضع فاجعه آميز اقتصاد در اين چند سال اخير بي خبر نيست

    • بدون نام

      این شخص هر چه زودتر باید محاکمه علنی شود.

    • بدون نام

      دایه ی بهتر از مادر شدی؟؟؟؟ اون هشت سال که رئیس بودی چه گلی به سرمون زدی که الان بزنی....

    • بدون نام

      بگو که پایه گذار همه این بدبختیا خودم بودم .بگو پس .مموتی

    • بدون نام

      با اینکه خودش مسبب بعضی چیزهاست اما انصافا تمام مواردی که تو نامه نوشته درسته. و هیچکدوم از مسیولین
      کدوم یک از مسولان اینجور پای ایده ها و همکاران شون موندن؟ کدوم یک از یاران رئیس دولت هفتم اینجوری طرفداری کردن؟
      به قول آقای حلت نگاه نکن کیه ببین چی می گه

    • بدون نام

      همین موسسه های بانکی در زمان شما تاسیس شده حالا طلبکار هم هستی بیاید پرونده بانکهای جدید را برسی کنیم کدام دولت تاسیس این بانکهای جعلی را رواج داد حالا باید روحانی خسارات ندانم کاریهای شما را پرداخت کند

    • بدون نام

      زمانی تورم 40 درصد بود و افزایش سالانه حقوق 20 درصد حالا حامی کارمندان شده

    • یک اریایی

      نفت سه برابر شده فروشش پس چرا تاثیری تو اقتصاد نکرده عجب

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عوضش قیمتش یک پنجم اون زمانه

    • بدون نام

      هرف حقیقت تلخح درود خدا براحمدینژاد بجای من داره هرف میزنه وملیونها مثل من ازخدا بی خبر ببین مسکن مهر چقدر ساخت یارانه خدا پشت. و پناهش

    • رضا

      درود و رحمت خدا بر تو باد ای مرد دلیر

    • بدون نام

      موندم خدایا این چه رویی داره کاسه داغتر از اش شده تا که تا دیروز به مردم خس وخاشاک میگفتی چی شده که الان سخنگوی ملت شدی واز طرف اونا حرف میزنی ... مملکت رو نابود کردید دیگه چه ادعایی دارید

      پاسخ ها

      • محمد

        ماهمینیم ازین بهترم نمیشیم تا کسی بیادو به فکرما باشه ما بهش میگیم خراب کار هزارو یه چیزه دیگه مگه بد کرد که به مردم مسکن دادحالا این که اون مسکن حا دوام زیاد نیاورد بخدا آدمیه ازبین خودمون ایرانیا اون بیچارت که از خارج یا از فکوفامیلشو نزاشت خدای روحانی براتون چکار کرد جز این که باعث شد تمام کشوربه جونه هم بیوفتنکی از زندگیش راضیه

    • بدون نام

      تمام اصلاح طلبان اصول گرایان آرزو داشتن یک نفر درون گروهشان بود که مثل احمدی نژاد محبوب بود

    • عزت اله

      دوستان به خدا من یک اصلاح طلب دو آتیشه ام و به روحانی رای دادم .اما الحق والانصاف احمدی نژاد از روحانی بهتره .....

    • ک ر

      احمدی نژاد یادش رفته که سوخت و خونه وخودرو ونان و همه چیز ديگه را گران کرد حداقل در این پنج سال آقای روحانی چیزی گران نشده وبعضی چيزا هم ارزانتر هم شده

      پاسخ ها

      • رها شده از ظلم

        این یه چیزش شده ،آسپرین بچه بدین بهش

    • ناشناس

      خوب میبینم که 99درصدتون با من هم عقیده این،فقط میگم چه رویی داره این اههههههههههههههه

    • بدون نام

      آقای احمدی نژاد یادش به خیر چه وام های خوبی بدون دادن وثیقه درست و حسابی در زمان شما گرفتیم
      یادش بخیر هر وقت سخنرانی می کردی موجی در بازار راه می افتاد و سرمایه ما و دوستانمان چند برابر می شد
      یادش بخیر چقدر در زمان شما رو دلار و سکه برد کردیم
      یادش بخیر احتکار می کردیم و سرمایه ما چند برابر می شد
      یادش بخیر و امیدوارم شما به عنوان مشاور مالی در کشورهای جهان اول منصوب شوید ما برد کردیم و بسه

    • بدون نام

      شما که میگی چیزی گرون نشده انگار تو زمان ما نیستید آقای روحانی تو این 5 سال چکار کردن انرژی هسته ای رو خوابونده .... همه چیزم خدا رو شکر گرون شده شماها تو خوابید این دولت با فریب کاری شماها رو فریب میده که چیزی گرون نشده

    • بدون نام

      عجب رویی داری باقانونهای بی پایه بی اساست(یارانه 45هزاریت وووو ) مملکتوهزارسال عقب انداختی قشرضعیفوفلج کردی

    • بدون نام

      اون ازمموتی این هم از روحانی!

    • بدون نان

      حالا درسته تو هشت سال ریاستش میگن 80 سال عقب افتادیم ولی شاید یه بار دیگه ریس جمهور بشه برعکس بشه واز گذشته تجربه گرفته باشه ومارو 100 سال جلو ببره .حداقل شهامت و جراتش زیاد بود کاری که میخواست انجام بده میداد ولو با زیر پا گذاشتن قانون.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باشه حتما.
        ...

    • م

      پرو هشت سال به این مردم ظلم کردی مملکت صد سال عقب بردی بجای اینکه پول نفت به سفرهای مردم بیای حتی سفرهای مردم از آنها گرفتی .مسکن مرگ ساختی نه مسکن مهر .همه چیز را دویست درصد گران کردی..

    • ااااااا

      حرف ها واقعا درسته .تمام مردمی که شغل ازاد دارن دوچاره فقرشده اند

    • اسد

      اره یادمه زمان جنابعالی یک شبه گاز یک متر مکعب یک دفعه ای ده برابر شد دلار از هزار به چهار هزار تومان رسید نون صد تومانی شد هزا ر تومان پراید هفت میلیونی شد بیست ویک میلیون و.......پس بگم بگم ها را دیگه فراموش کن راستی اختلاس های ملیاری ،خاوری و..... خدایا .....

    • اصغر

      با سلام و خسته نباشید خدمت همه عزیزان و مسئولین محترم سایت. تشکر از زحمات مسئولین سایت و خدا قوت. یه نکنه رو میخواست خدمت همه عزیزانی که نظر منفی نسبت به آقای دکتر احمدی نژاد دادند رو بگم که دوستان بهتره از این به بعد خودشون کاندید ریاست جمهوری بشن و خودشون مملکت رو اداره کنن به عنوان قوه مجریه تا ببینیم چطوری میخوان کشور رو به بهترین نحو اداره کنن . عزیزان نظرات شما به هیچ عنوان مهم نیست اونی که قضاوت میکنه خدای متعال هست که بر همه چیز آگاه هست خداوند خودش خدمتگزار رو با خائن تشخیص میده . شما که بهترین ریاست جمهوری هستید خب خودتون کاندید بشید و شما که ادعا میکنید تمام مشکلات کشور رو حل میکنید پس بسم الله . انجام بدید. اینکه کورکورانه فقط نقاط منفی رو میبینید نشونه درک سطحی شما از مسائل کشور و همچنین بین المللی است . بالاخره سلایق متفاوت هست ولی متاسفم

    • اصغر

      با سلام و خسته نباشید خدمت همه عزیزان و مسئولین محترم سایت. تشکر از زحمات مسئولین سایت و خدا قوت. یه نکنه رو میخواست خدمت همه عزیزانی که نظر منفی نسبت به آقای دکتر احمدی نژاد دادند رو بگم که دوستان بهتره از این به بعد خودشون کاندید ریاست جمهوری بشن و خودشون مملکت رو اداره کنن به عنوان قوه مجریه تا ببینیم چطوری میخوان کشور رو به بهترین نحو اداره کنن . عزیزان نظرات شما به هیچ عنوان مهم نیست اونی که قضاوت میکنه خدای متعال هست که بر همه چیز آگاه هست خداوند خودش خدمتگزار رو با خائن تشخیص میده . شما که بهترین ریاست جمهوری هستید خب خودتون کاندید بشید و شما که ادعا میکنید تمام مشکلات کشور رو حل میکنید پس بسم الله . انجام بدید. اینکه کورکورانه فقط نقاط منفی رو میبینید نشونه درک سطحی شما از مسائل کشور و همچنین بین المللی است . بالاخره سلایق متفاوت هست ولی متاسفم

    • بدون نام

      ماهمینیم از این بهترم نمیشیم کسی که به فکرمونه به درما نمیخورت به دردما کسی میخوره که فقط حقمونو بخور وگرنه مارو چه به خوبی

    • ماهان

      شرم بر شما که حتی نامه احمدی نژاد را سانسور کردید!
      در این عصر ارتباطات چه فکر کرده اید!
      مردم حقایق را خواهند فهمید

    • ماهان

      شرم بر شما که حتی نامه احمدی نژاد را سانسور کردید!
      در این عصر ارتباطات چه فکر کرده اید!
      مردم حقایق را خواهند فهمید

    • بدون نام

      رئیس جمهوری که هشت سال؛همه امکانات کشور بر خلاف سایر روسای جمهور در اختیارش بود؛ اکنون صحبت از اصلاحات می کند، حتما و لزوما،نارضایتی مردم را ناشی از همان هشت سال دوره ریاست جمهوری خودش هم می داند؛اگر او به جد به اصلاحات معتقد است، از فردا انتقاد از هشت سال،ریاست جمهوری خود را آغاز کند،هشت سال ریاست جمهوری که در آن شاخص های اقتصادی کشور رو به افول گذاشت،دارایی های کشور در مسیر های نامشخص حیف و میل شد،کشور در انزوایی بی سابقه در عرصه بین المللی فرو رفت و اخلاق و مکارم اخلاقی به دلیل ستیزه جویی های او از جامعه رخت بر بست؛ احمدی نژاد اگر صلاحیت صحبت کردن از اصلاح را برای خود قائل است،از همین فردا شروع کند و هشت سال حاکمیت خودش را در جمهوری اسلامی مورد نقادی قرار بدهد و بگوید او در ایجاد نارضایتی در کشور چه نقشی داشته است؟ از این شروع کند که چرا خط قرمز حول دوستان متخلفش کشیده بود و اجازه مواجهه قضایی با آنان را نمی داد؟ او اگر آزادیخواه است،بیاید و بگوید صحبت هایی که در زمان ریاست جمهور برای برخورد با معترضان سال 88 در حضور فرمانده وقت ناجا گفته بود،از جمله مصادیق سرکوب حق مردم و ایجاد نارضایتی در بین آنان بوده است.

      مگر می توان هشت سال تمام قدرت اول اجرایی کشور را در اختیار داشت، اما چهار سال بعد از آن،به اپوزسیون آن تبدیل شد!بیشترین درآمد نفتی تاریخ کشور در هشت سال دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد،حاصل شده است و پس از هشت سال ریاست جمهور وی، مردم ایران بیش از هر زمان دیگری فقیر تر شده اند!نوسانات ارزی ساخته هشت سال حکومت گری وی،دارایی های مردم را بیش از سه برابر کمتر کرد!قیمت مسکن در ابتدای دولت احمدی نژاد از چند صد هزار تومان در مناطق میانی شهر تهران،به میلیون ها تومان افزایش یافت؛ تورم به صورت ساعتی، بلکه دقیقه ای در کشور، بالا رفت؛ روز به روز بر تعداد بیکاران کشور افزایش یافت،دانشجویان ممنوع از تحصیل در آن دوره با عنوان دانشجویان ستاره دار از تحصیل منع شدند؛ کشور در معرض تحریم های کشنده بین المللی قرار گرفت و هزینه شاخ و شانه کشیدن وی برای جامعه بین المللی را مردم پرداخت کردند.

      آقای رئیس جمهور سابق، برای ورود به هر کاری، کارشناسان ابتدا صلاحیت افراد را برای آن کار باید احراز کنند؛ وقتی حضرتعالی بر نقش بی بدیل خود در ایجاد نارضایتی در مردم تاکید کردید، وقتی که توزیع فقر در هشت سال ریاست جمهوری خود را در کشور پذیرفتید، وقتی اختلاس های هزاران میلیاردی را ثمره دوران هشت ساله خود دانستید، وقتی سرکوب حقوق اولیه مردم را در دوران هشت ساله ریاست جمهوری خود پذیرفتید و از همه این ناکارآمدی ها و عدم صلاحیت ها، از مردم عذرخواهی کردید و با صدای بلند اعلام کردید که مردم! من و دولتم عامل این تباهی ها بوده ایم، آن زمان می توانید از اصلاحات سخن بگویید؛ نمی توانید هم خراب کنید و هم اصلاح گر باشید.

      هیچ شهروندی از هواپیمایی که بمب بر روی آنان ریخته است، انتظار یاری ندارند؛ به خاطر خانه هایی که بر سر این مردم خراب کرده اید؛ عذرخواهی کنید؛ اکنون وقت طلبکاری شما نیست؛ بدهی هایتان را به این مردم پس دهید!

    • رها شده از ظلم محمود

      این یه چیزش شده ، آسپیرین بچه بدین بهش،

    • ستایش امیدوار

      درود بر احمدی نژاد
      مرد بزرگ
      مرد عدالت خواه
      مردخدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج