۶۳۸۲۰۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پا به رکاب در انتظار میرباقری!

سال‌هاست که در صحبت از پروژه‌های ویژه درحال تدارک تلویزیون نام سلمان فارسی وسط می‌آید، اما این پروژه در تمام این سال‌ها به ساخت نزدیک نشده و داود میرباقری که به‌عنوان تنها متخصص سریال‌های مذهبی - تاریخی در تلویزیون تثبیت شده، از مختارنامه به این‌سو در این راه ناکام مانده است.

روزنامه شهروند: سال‌هاست که در صحبت از پروژه‌های ویژه درحال تدارک تلویزیون نام سلمان فارسی وسط می‌آید، اما این پروژه در تمام این سال‌ها به ساخت نزدیک نشده و داود میرباقری که به‌عنوان تنها متخصص سریال‌های مذهبی - تاریخی در تلویزیون تثبیت شده، از مختارنامه به این‌سو در این راه ناکام مانده است. حالا هم در شرایطی که به نظر نمی‌رسید اتفاق جدیدی در این زمینه افتاده باشد، اما داود میرباقری از «پا به رکابی تلویزیون» گفت.
پا به رکاب در انتظار میرباقری!

داود میرباقری با اعلام این‌که «این روزها حالم خوب است و سازمان صداوسیما بعد از سال‌ها انتظار پا به رکاب است که هر چه زودتر سلمان را شروع کنیم» از آغاز جدی این پروژه تلویزیونی گفت: درگیر مجموعه سلمان فارسی هستم و امیدوارم حاصل همه این تجربیاتی که در طول ٣٦سال گذشته داشته‌ام در این مجموعه متجلی شود.
میرباقری که در مراسم افتتاحیه سی‌ودومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان حضور داشت، از امیدواری‌هایش گفت: کار بسیار دشواری است و دعا کنید خداوند توفیق دهد کار شایسته و درخور سلمان فارسی و ملت ایران باشد. سلمان فارسی مرارت‌های بسیاری کشید تا در حلقه اهل‌بیت علیهم‌السلام درآید و الان هم حدود ١٧‌سال است که درگیر تولید مجموعه سلمان هستم.
وی با بیان این‌که لحظات بسیاری در زندگی‌ام پیش آمد که به برکت همنشینی با سلمان نجات پیدا کرده‌ام و امیدوارم مجموعه‌ای به یادماندنی شود، عنوان داشت: با توجه به سرگشتگی‌های ایدئولوژیک که در دنیا وجود دارد، فکر می‌کنم امروز به سلمان فارسی بسیار نیاز داریم و نیاز دنیای امروز ماست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج