۶۳۸۴۶۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

۲۵ میلیارد دلار کالا به خارج از کشور صادر شد

مدیرکل دفتر نوسازی سازمان توسعه تجارت ایران گفت که امسال صادرات ۵۳ میلیارد دلار کالا به خارج از کشور هدفگذاری شد که در هفت ماه سال جاری ۲۵ میلیارد دلار آن تحقق یافت.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل دفتر نوسازی سازمان توسعه تجارت ایران گفت که امسال صادرات ۵۳ میلیارد دلار کالا به خارج از کشور هدفگذاری شد که در هفت ماه سال جاری ۲۵ میلیارد دلار آن تحقق یافت.

ایرج معصومی روز چهارشنبه در آئین تجلیل از صادرکنندگان برگزیده خراسان شمالی در بجنورد با بیان اینکه صادرات کالا از کشور تاکنون ۴۶ درصد تحقق یافته است افزود: باید برای تحقق کامل بخش صادرات تلاش مضاعف داشته باشیم.
وی همچنین با بیان اینکه تا هدف فاصله زیادی داریم اظهار کرد: برای حمایت از تولیدکننده، رونق کسب و کار و رشد اقتصادی، باید در زمینه صادرات تلاش کنیم.
معصومی در بخش دیگری از سخنانش بر تحول سازمانی در زمینه های مختلف نیز تاکید کرد و گفت: موفقیت در صادرات نیازمند عزم ملی تمام آحاد ملت و تغییر رویکردها برای ورود و مشارکت جدی، حرکت و مدیریت جهادی همه وزارتخانه ها است.
وی بر تغییر رویکردها، ایجاد ساز و کارهای خاص و تحول در حوزه های در این راستا تاکید کرد و افزود: در حوزه افزایش صادرات باید روندها تغییر یابند و در این زمینه نیازمند مشارکت، هماهنگی و وحدت رویه هستیم.
مدیرکل دفتر نوسازی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: اکنون از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی ۲۳ هزار میلیارد ریال در بانک های عامل سپرده موجود است، بر این اساس قرار است با همین میزان سرمایه به صورت سرجمع ۴۶ هزار میلیارد ریال با نرخ بهره ۱۴ درصد در اختیار صادرکنندگان قرار گیرد.
معصومی گفت: مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال از محل بودجه کشور برای توسعه صادرات غیرنفتی در نظر گرفته شده بود که این اعتبار در اختیار سازمان قرار نگرفت.

این آئین با حضور مسئولان، تولیدکنندگان و تجار در سالن اجتماعات اصناف خراسان شمالی برگزار و در پایان به ۱۱ تاجر نمونه لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج