۶۳۹۱۴۰
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

مقایسه دورانِ منصوریان و پسا منصوریان

استقلال ، پس از منصوریان پیشرفت قابل توجهی داشته است.

وب سایت نود: عمر مربیگری علیرضا منصوریان در لیگ هفدهم بیش از ۷ هفته طول نکشید و پس از تساوی با ذوب آهن مجبور به استعفا شد.اکنون از آن بازی ۷ هفته گذشته و فرصت مناسبی است که عملکرد استقلال در این دو مقطع مقایسه شود.

عملکرد استقلال در ۷ هفته دوم لیگ از هر نظر نسبت به ۷ هفته اول بهبود یافته است. استقلال در این بازه زمانی در نخستین دیدار میک مک درموت را به عنوان مربی موقت روی نیمکت داشت و پس از آن وینفرد شفر آلمانی به هدایت این تیم منصوب شد.

استقلال در ۷ هفته ابتدایی تنها ۵ امتیاز کسب کرد ولی در ۷ هفته دوم ۱۲ امتیاز گرفت و تنها ۲ امتیاز با با کسب متوسط ۲ امتیاز در هر بازی در این مقطع فاصله داشت که شاید در صورت آشنایی بیشتر کادر فنی استقلال با بازیکنان محقق می شد.

هرچند که استقلال همچنان عنوان بدترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده ولی بخش عمده این آمار یادگار دوران منصوریان است.آبی پوشان در دوران مربی سابق خود فقط ۲ گل زده بودند این در حالی است که این آمار در دوران پسا منصوریان رشد ۳ برابری داشته و این تیم موفق به زدن ۶ گل شده است.

اما عامل اصلی بهبود کارنامه استقلال ، عملکرد عناصر دفاعی این تیم است.آبیها در ابتدای فصل در ۷ بازی ، ۷ گل خوردند این در حالی است که این آمار اکنون به ۷ بازی۲ گل خورده رسیده است که هر ۲ گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است.استقلال در شرایطی در ۷ بازی اخیر ۵ کلین شیت داشته که در زمان مربیگری منصوریان در تعداد بازی مشابه فقط در ۲ بازی توانست دروزاه اش را بسته نگه دارد.

روزی که منصوریان استقلال را ترک کرد.این تیم در بدترین جایگاه تاریخش ، در قعر جدول رده بندی قرار داشت و اکنون موفق شده تا رده های میانی جدول بالا بیاید.اگر یک جدول رده بندی فرضی بر اساس بازیهای هفته های ۸-۱۴ تهیه شود تنها تیمهای پیکان ، پرسپولیس ، فولاد و شاید صنعت نفت ( در بازی جمعه مشخص می شود) عملکرد بهتری از این تیم داشته اند.هر چند کارنامه ۷ هفته اخیر استقلال هم با توجه و هزینه ای که برای این تیم شده چندان قابل قبول نیست ولی پیشرفت این تیم نسبت به گذشته کاملا محسوس است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد

      خلایق هر چی لایق حقشونه ششتقلالیای سوراخ تازه رسیدن به جایگاه اصلیشون

    • بدون نام

      حضور منصوریان تو این فصل استقلال یه اشتباه بزرگ بود. نداشتن تجربه کافی..عدم کیفیت تاکتیک.بازی های بی کیفیت استقلال در فصل قبل..نداشتن بازیکن خوب در حد استقلال..وغیره.....فقط فقط ضربه زدن به استقلال بود منصوریان امثال اون از خداشونه واسه مشهور شدن تو استقلال بیان اصلا هم به نتیجه تیم کار ندارن وگرنه خود منصوریان از همون اولش هم میدونست تو استقلال کاری نمیتونه بکنه فصل قبل که تمام میشد استعفا میداد اگر یه کم تعصب به استقلال داشت این فصل نمیموند و استقلال این فرصت داشت که به فکر یه چاره ایی باشه

    • بدون نام

      فرقش پرپشتی موهای ششفره
      باید از موهاش پیوند بزنه به شیشعلی
      چه شیشی راه انداختم

      پاسخ ها

      • یه عشقپولیسی؛ از شهر راز_شیراز

        واقعاً همه چیشون شده شیش......!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج