واقعیت های تلخی در مورد هتل ها
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
کلینیک زیبایی پارسیس_f موبایل
متال تهران _ d
رستوران پارسیان_D
پارسیس - f تبلت
اپیلاسیون نانا 1
دکتر استرکی_1
دکتر ولدخانی_1
دکتر ولدخانی_3
اپیلاسیون نانا 3
دکتر استرکی_3
دکتر استرکی_4
اپیلاسیون نانا 4
دکتر ولدخانی_4
دکتر ولدخانی_2
اپیلاسیون نانا 2
دکتر استرکی_2
کلینیک زیبایی پارسیس_f
۶۴۰۵۱۹
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱
۱۵۸۳۸
وقتی در یک هتل اقامت می کنید، حتما می بینید که همه کادر خدماتی در تلاش هستند تا مسافران احساس راحتی داشته و خاطره‌ای خوب از اقامتشان در آن هتل در ذهنشان حک شود. اما متاسفانه همیشه در این کار موفق نیستند و گاهی برخی از کاستی ها چنان ملموس است که موجب ناامیدی و پشیمانی مهمان‌ها از انتخاب آن اقامت‌گاه می شود.
وب سایت روزیاتو - فروغ بیداری: وقتی در یک هتل اقامت می کنید، حتما می بینید که همه کادر خدماتی در تلاش هستند تا مسافران احساس راحتی داشته و خاطره‌ای خوب از اقامتشان در آن هتل در ذهنشان حک شود. اما متاسفانه همیشه در این کار موفق نیستند و گاهی برخی از کاستی ها چنان ملموس است که موجب ناامیدی و پشیمانی مهمان‌ها از انتخاب آن اقامت‌گاه می شود.
 
البته، مسایل پنهانی دیگری هم در پس پرده هتل ها وجود دارد که با آگاهی از آن ها به طور کامل نظرتان در مورد آن ها عوض خواهد شد. به طور مثال، باید این مساله را باور کنید که ملحفه های تخت در اتاق های هتل گاهی عوض نمی شوند. یا مثلا، لیوان ها ممکن است تمیز شسته نشود و این موضوع در مورد جامسواکی نیز مصداق دارد.

از همه بدتر اینکه، وقتی آخر شب روی تخت هتل دراز کشیده اید و می خواهید از برنامه های تلویزیونی شهر مقصد لذت ببرید، باید بدانید که ریموت کنترلی که در دست گرفته و با آن کانال ها را عوض می کنید، آلوده ترین بخش محل اقامت شما محسوب می شوند.

همچنین، سعی کنید هرگز پابرهنه و بدون دمپایی روی موکت های اتاق راه نروید، زیرا ممکن است هر روز جارو شود، اما ضدعفونی نمی شود و بستر مناسبی برای اجتماع میکروب ها خواهد بود.

برای آگاهی با موارد دیگر از شما دعوت می کنیم تا این مطلب را تا انتها بخوانید.
 
وقتی اتاق را تحویل می گیرید، حتما در مورد دیگر امکاناتی که اجازه استفاده از آنها را دارید بپرسید. اینکه آیا با هزینه ای که پرداخت کرده اید می توانید از استخر، باشگاه، مینی‌بار یا اینترنت هم استفاده کنید یا نه؟ گاهی مدیران و مسئولان هتل فراموش می کنند تا این اطلاعات را در اختیار مسافران قرار دهند.

باید این را در نظر داشته باشید که در بیشتر هتل ها، حتی آن هایی که چندین ستاره دارند هم به ندرت ملحفه و روکش بالشت ها تعویض می شوند.
 
 واقعیت های تلخی که در مورد هتل ها باید بدانید

این نکته را به یاد داشته باشید که تمامی هتل ها موظف هستند برای ساحل یا استخر، حوله جداگانه ای در اختیار مسافر قرار دهند. پس لازم نیست از اتاق خود حوله بردارید، کافی است از پخش پذیرش بخواهید تا حوله تمیز به شما بدهد.

اگر می خواهید حوله حمام شما عوض شود، آن را کف زمین بیندازید.
 
 واقعیت های تلخی که در مورد هتل ها باید بدانید

جالب است بدانید در برخی از کشورها، همانند انگلیس، بعضی از هتل ها اتاق شماره ۱۳ ندارند زیرا آن را نحس می دادند. در برخی از کشورهای آسیایی همانند چین هم اتاق شماره ۴ ندارند، زیرا تلفظ عدد ۴ در زبان چینی همانند واژه مرگ است و به همین خاطر آن را بدیمن می دانند.

کادر خدماتی و مدیران هتل ها اغلب با مسافرانی که به صورت آنلاین هتل رزرو کرده اند، رفتار بهتری دارند زیرا می دانند این افراد به صورت آنلاین به آن ها رای خواهند داد. بنابراین، برای پیشگیری از رای منفی و انتقاد، همه تلاش خود را می کنند تا مهمانشان راضی از هتل خارج شود.

به توضیحات و اطلاعات مکان های گردشگری که در هتل ها نوشته شده چندان اعتماد نکنید. آن ها برای تبلیغ مکان اقامتی خود، هرگز مسافت ها را بر اساس کیلومتر نمی نویسند و در عوض فاصله زمانی را ذکر می کنند که چندان موثق و قابل اعتماد نیست. مثلا وقتی می گویند این هتل تا ساحل دریا فقط ۱۰ دقیقه پیاده راه است، باید مطمئن شوید که مسیری طولانی در پیش خواهید داشت.
 
 واقعیت های تلخی که در مورد هتل ها باید بدانید

لازم است بدانید در برخی از کشورها باید مالیات گردشگری پرداخت کنید. این هزینه اغلب روی هزینه رزرو هتل لحاظ می شود. یا هنگام خروج از مسافر دریافت می شود. به طور مثال، در ونیز، اگر در یک هتل ۵ ستاره اقامت کنید باید ۵ یورو به ازای هر نفر برای هر روز پرداخت کنید.

اگر هتل شما شامل صبحانه است و شما مجبور هستید پیش از صبحانه به مقصد گشت شهری هتل را ترک کنید، می توانید از مسئولان هتل بخواهید تا باکس ناهار برایتان تهیه کنند. البته این درخواست را باید از شب قبل به متصدی پذیرش اعلام کنید.

در بسیاری از رستوران ها هتل، غذاهای باقی مانده را دور نمی ریزند، بلکه از آن ها در غذاهای وعده های بعدی استفاده می کنند.
 
 واقعیت های تلخی که در مورد هتل ها باید بدانید

وقتی سفارش نوشیدنی می دهید سعی کنید، یخ تقاضا ندهید زیرا کیفیت آبی که یخ با آن تهیه می کنند، چندان تعریفی ندارد.

جالب است بدانید که در اتاق های هتل وسایل و امکاناتی هست که مسافران می توانند برای خود برداشته و به خانه ببرند. این موارد شامل، وسایل حمام (شامپو، نرم کننده، صابون و ژل شست‌وشوی بدن)، دمپایی یکبار مصرف، خودکار و دفترچه یادداشت با لوگوی هتل است. اما دیگر وسایل، جزو اموال هتل است و برداشتن آن ها دزدی محسوب خواهد شد.
 
 واقعیت های تلخی که در مورد هتل ها باید بدانید

قیمت اتاق های هتل در شرایط مختلف متفاوت است. به همین خاطر، بهتر است پیش از رزرو اینترنتی یک اتاق، مستقیما با هتل تماس بگیرید و ببینید آیا پیشنهاد ویژه ای برای شما ندارد؟ شاید بتوانید به این روش چند درصد در قیمت کرایه اتاق صرفه جویی کنید.

برخی از خوراکی هایی که در مینی‌بارها وجود دارند شاید تاریخ گذشته باشند، حتما پیش از استفاده تاریخ انقضای آن ها را چک کنید.

اگر به قصد استراحت و خواب به هتل می روید، حتما امکانات آن را از قبل چک کنید شاید مثلا کلوب شبانه داشته باشد و سر و صدای آن موجب آزارتان بشود.

در هتل های ۴ و ۵ ستاره افرادی هستند که در حمل چمدان ها به شما کمک می کنند.
مطالب مرتبط
انتشار یافته: 1
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
04:51 - 1396/10/14
یدفعه بگو هتل نرین دیگه
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج
شیرآلات زمانی_1
استخدام_1
سفیر بار ساقدوش_1
سفیر بار ساقدوش_3
شیرآلات زمانی_3
استخدام_3
استخدام_4
شیرآلات زمانی_4
سفیر بار ساقدوش_4
سفیر بار ساقدوش_2
استخدام_2
شیرآلات زمانی_2
پارسیس_فوتر موبایل ساختمان
آیلین_تزریق چربی موبایل
آیلین_فوتر موبایل بلفارو
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر موبایل
رستوران پارسیان_فوتر موبایل
کیان برنا_فوتر موبایل
تدبیرکالا_فوتر موبایل
رستوران باغ بهشت_فوتر موبایل
کلینیک النا_فوتر موبایل
آیلین_فوتر موبایل کاشت ابرو
دکتر عارفی - موبایل فوتر
فنی آتل_فوتر موبایل
قالیشویی ادیب_فوتر موبایل
شفا_فوترموبایل
موسسه خیریه زهرا_فوتر موبایل
شاخه نبات_ فوتر موبایل
قالیشویی نوین_فوتر موبایل
کلینیک فرشته_فوتر موبایل
دکتر عارفی - فوتر
آیلین_فوتر بلفارو
فنی آتل_فوتر
قالیشویی ادیب_فوتر
موسسه خیریه زهرا_فوتر
قالیشویی محتشم کاشان_فوتر
شفا_فوتر
رستوران باغ بهشت _فوتر
آیلین_فوتر کاشت ابرو
قالیشویی نوین_فوتر
کلینیک فرشته_فوتر
کلینیک النا_فوتر
کیان برنا_فوتر
رستوران پارسیان_فوتر
شاخه نبات_ فوتر
پارسیس_فوتر ساختمان
آیلین_تزریق چربی
تدبیرکالا_فوتر