۶۴۰۶۲۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

انور قرقاش: اوضاع در صنعا مبهم است

وزیر مشاور دولت امارات ضمن طرح ادعاهای تکراری و بی اساس خود علیه ایران و نیروهای انصار الله یمن، از تحولات صنعا استقبال کرد.

خبرگزاری مهر: «انور قرقاش» وزیر مشاور دولت امارات که مدام درباره اوضاع داخلی دیگر کشورها از جمله یمن اظهار نظر می کند اعلام کرد که اوضاع در صنعا مبهم و پیچیده است.

در حالی که هنوز ماهیت تحولات موجود در صنعا آشکار نشده و گزارش های غیر رسمی در خصوص عقب نشینی حزب کنگره مردمی یمن از مواضع روزهای اخیرشان منتشر شده است، قرقاش تحولات صنعا را «انتفاضه» نامیده و خواستار حمایت از آن شده است.

وی در واکنش به بیانیه وزارت خارجه قطر هم که جنگ یمن را «بیهوده« توصیف کرده بود، مدعی شد: این جنگ علیه مردم یمن با هدف جلوگیری از نفوذ ایران و حوثی ها در شبه جزیره عربستان (جزیره العرب) صورت گرفته است!

وزیر اماراتی مدعی شده که انصار الله وابسته به ایران است و «انتفاضه» مورد ادعایی او در صنعا نشان داده که حوثی ها در میان یمنی ها جایی ندارند. وی ضمن تأکید بر اینکه نتایج تحولات اخیر هرچه باشد مورد پذیرش است مدعی شد که جایگاه طبیعی یمن در محیط عربی آن است.

این ادعاها در حالی از سوی قرقاش مطرح می شود که تلاش های امارات برای تجزیه یمن و تسلط بر ثروتهای طبیعی این کشور بر کسی پوشیده نیست، در طول جنگی که به سال سوم خود نزدیک می شود، هزاران یمنی جان خود را از دست داده اند و امارات پروژه های توسعه طلبانه خود را در یمن پیش می برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج