۶۴۰۸۵۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

طنز؛ حمید رسایی چه کم از صادق زیباکلام دارد؟

زهرا ساروخانی در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: دیشب خواب دیدم در یک استحاله عجیب و باورنکردنی، تبدیل به حمید رسایی شدم. پیش خودم گفتم حالا که این‌قدر معروف و محبوبم، چه کنم؟ پس تصمیم گرفتم شماره حساب برای بازسازی مناطق زلزله‌زده اعلام کنم.

زهرا ساروخانی در ستون طنز روزنامه قانون نوشت:

دیشب خواب دیدم در یک استحاله عجیب و باورنکردنی، تبدیل به حمید رسایی شدم. پیش خودم گفتم حالا که این‌قدر معروف و محبوبم، چه کنم؟ پس تصمیم گرفتم شماره حساب برای بازسازی مناطق زلزله‌زده اعلام کنم. قاعدتا خیل عظیمی باید باشن که واسه شاخ شمشاد پایداری‌ها پول واریز کنن، هرچی باشه ما همواره تصمیماتمون در راستای مصلحت ملت بوده. قطعا مردم فراموش نکردن ما چقدر گفتیم این احمدی‌نژاد فلانه، بوخودا همین اصلاح‌طلبا ازش حمایت کردن که رییس‌جمهور شد. ولی خب چه سود، ای روزگار لعنتی، مردم فراموشکار و قدرنشناسی داریم. اینم از پیامک‌های بانکی که شماره حسابش را اعلام کرده بودم:

۱) مشتری گرامی با سلام. برای شروع و دست گرمی، مبلغ ۱۵۰۰ تومان ناقابل به منظور مالیات و عوارض از حساب شما کسر گردید، با تشکر.

۲) مشترک گرامی؛ بلک فرایدی چه بدی داشت که یک هل پوک نخریدی؟ به همین مناسبت و به دلیل بی‌اعتنایی تامل‌برانگیز و مقاومت مشکوک جنابعالی به حجم عظیم تبلیغات میدانی و فرامیدانی، مبلغ ۳۳ هزار تومان از حساب شما کسر گردید. با تشکر.

۳) پیامک برداشت ۴۰ هزار تومان بابت آبیاری گلدان‌های مجلس. با تشکر.

۴) مشترک گرامی؛ هیستوری اینستاگرام شما را چک کردیم. خیلی شیطونی. به همین مناسبت مبلغ ۱۲۰ هزار تومان به عنوان حق‌السکوت از حساب شما کسر گردید. با تشکر، اسنپ و تپسی.

۵) مشتری گرامی، با عرض سلام، شهبالم. به همین مناسبت ۲۵۰۰ تومان از حساب شما کسر گردید. باتشکر

۶) مشتری گرامی، مفتخریم به اطلاع شما برسانیم ۱۰ هزار تومان به حساب شما واریز شد. یالا یالا رقص و شادی. با تشکر.

۷) حمید جانم سلام، محمدجواد هستم، وزیر مملکت. نه از آن نوع ظریفش که کهیر می‌زنی، از نوع آذری جهرمی‌اش. خواستم بگویم حواسم به آن فیلترشکنی که دیشب نصب کردی هست. به این منظور۱۰ گیگ، معادل ۵۰ هزار تومان از ترافیک اینترنتی شما کسر گردید. (جون حمید با محمود صادقی چند برابر حساب می‌کنم) با تشکر.

۸) مشتری گرامی، از آنجایی که در قرعه‌کشی جام‌جهانی در گروه مرگ قرار گرفته‌ایم، مبلغ ۳۰ هزار تومان بابت خرید حلوا و خرما و وسیله ایاب و ذهاب از حساب شما کسر گردید. با تشکر.

۹) حمید عزیز سلام. سیف هستم از بانک مرکزی. داشتم حساب‌ها را چک می‌کردم که با شماره حسابی به نام تو مواجه شدم که ۱۲۷۰۰ تومان موجودی داشت. خیلی ناراحت شدم. پس حسابت را بستم تا بیش از این ناراحت نباشم. مانده پولت را دستی تحویل آقای مطهری دادم. از بهارستان رد می‌شدی، برو پولت را از علی آقا بگیر بگو نشون به اون نشون که «صادق زیباکلام، حدود سه میلیارد جمع‌آوری کرده بود». با تشکر.

۱۰) آقای حمید رسایی، مشتری سابق و محترم بانک، حساب شما کمپلت بسته شد. لازم به ذکر است آن ۱۰ هزار تومان واریزی به حساب شما دوربین مخفی بود. مبلغ ۱۰ هزار تومان به‌علاوه ۵۰۰ تومان کارمزد انتقال وجه از حساب شما کسر گردید. اگه روت میشه برو ۲۲۰۰ تومانت را از علی مطهری بگیر. دیگر عرضی نیست، خوش گذشت، خدانگهدار.

مشتریان گرامی، از این داستان نتیجه می‌گیریم شب‌ها شام سنگین نخوریم و به سبزیجات پخته و کلم بروکلی با روغن زیتون دوبل اکتفا کنیم. با تشکر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی بود

    • امیرحسین

      خونوک، لوس، الان باید بخندیم؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج