۶۴۱۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

طنز؛ خودشیرینی روحانی در استان‌ها‌‌!

تا به حال دقت کرده‌اید که روسای‌جمهور‌ ایران به هر استان یا شهری که می‌روند، زیر بغل مردم آن استان یک دوجین هندوانه می‌گذارند و آن استان را باد می‌کنند. ملت هم سوت و جیغ و هورا می‌کشند که رییس‌جمهور از آنها و استان‌شان تعریف کرده است.

وبسایت روزنامه جهان صنعت: تا به حال دقت کرده‌اید که روسای‌جمهور‌ ایران به هر استان یا شهری که می‌روند، زیر بغل مردم آن استان یک دوجین هندوانه می‌گذارند و آن استان را باد می‌کنند. ملت هم سوت و جیغ و هورا می‌کشند که رییس‌جمهور از آنها و استان‌شان تعریف کرده است. اما وقتی داخل آن استان یک چرخی می‌زنید می‌بینید که دوزار خرج آن نکرده‌اند و انگار نه انگار که این استان تاج سر مملکت است!

مثلا همین سفر آخر آقای روحانی به سیستان‌و‌بلوچستان. ایشان در سخنرانی‌اش آنقدر این استان را باد کرد که اگر یک دقیقه بیشتر ادامه می‌داد سیستان‌و‌بلوچستان می‌ترکید!

مثلا گفت: «من به آینده ‌سیستان امیدوار هستم». ایشان دفعه قبل هم که سیستان رفتند این را گفتند. امروز آینده دیروز است ولی سیستان همان سیستان است. یا مثلا ایشان وقتی به گیلان می‌روند روبه‌روی مردم می‌ایستد و فریاد می‌زند: مردم گیلان مردمانی بی‌نظیر هستند.

یک هفته بعد به اصفهان می‌روند و باز فریاد می‌زند: مردم اصفهان مردمانی بی‌همتا هستند.

دوماه بعد کرمان می‌رود و همین را می‌گوید. هیچکس هم نیست از ایشان بپرسد؛ تکلیف ما را معلوم کنید بالاخره مردمان کدام استان بی‌نظیر و بی‌همتا هستند؟ اگر همه استان‌ها مردمانی شریف، زحمتکش، پاک، متدین، غیور، بی‌نظیر و بی‌همتا هستند پس سالیانه ۱۵ میلیون پرونده قضایی را نروژی‌ها تولید می‌کنند؟

واقعا چرا هر کس رییس‌جمهور‌ ایران می‌شود خشت روی خشت دیوار چاپلوسی و مجیزگویی می‌گذارد؟

شما تا به حال دیده‌اید صدراعظم آلمان در سفر به شهر ‌هامبورگ مردم را در استادیوم‌‌هامبورگ جمع کند و پشت بلندگو فریاد بزند: مردم سرافراز و پاک ‌هامبورگ اسوه استقامت و تجلی صبر هستند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دیدبان

      قضییه دوطرفه است .هم مسیولان خوب گل می زنند .هم مردم خوب شیرجه میرن .ولی اخرش توپ توگل مردم میره ...

    • بدون نام

      آفرين به نویسنده گل گفتی .وچقدر عالمانه.

    • بدون نام

      دمت گرم راستش گفتی

    • علی

      این موضوع حقیقته و بهتره این مطلب رو هم من به نویسنده جهان صنعت یادآوری کنم که این کار و تعریف و تمجید کردنهای توخالی نه تنها در دوران ریاست جمهوری روحانی بلکه در دوران احمدی نژاد با شدت و آب و تاب بیشتری انجام میشد. یادم میاد احمدی‌نژاد در سفر به کردستان، لباس کردی تنش کرده بود و پشت تریبون فریاد میزد:لباس کردی لباس شرفه، درود بر مردم غیور کردستان، بعد به خوزستان میرفت و اونجا هم لباس عربی می پوشید و شروع به تعریف و تمجید از مردم و منطقه میکرد. همش شعار و وعده های الکی و دروغین و امیدوار کردن مردم به آینده.

      پاسخ ها

      • ارش

        و پرسش اینه که این چجور خیمه شب بازیه که راه انداختین ؟؟؟

      • بدون نام

        گفتن روحانی علی غصه خور نگفتن احمدی نژاد گذشته روفراموش کنید بدبختهای ازهمه جا جامانده اینا همش سیاست و ناتواوانی درامر کشور داریه متاسفم براکسانی که به متن دقت ندارندو نظر میدن

    • بدون نام

      و دیگر هیچ...

    • مهدیق

      تعریف و تمجید. خرجی نداره ... موقع بودجه ریزی اقوام و استان ها یادشون میره .. بودجه را نهاد و بنیاد ها ی بی خاصیت که ژن های خوب روساشون هستند ...

    • شعارهای قشنگگگگگگگگ

      همش دروغه همش ریاکاری و چاپلوسی و شعارهای پوچ و توخالی است رییس جمهور هیچ اقدام عملی انجام نمیدهد و فقط شعار میدهد و حرف میزند ولی عمل صفر است.هرکس می آیدو خودش و اطرافیانش را تامین میکند و میرود.

    • الف

      قطعا مطالب صادقانه وبجایی بود؟همین سفر اخیر استانی هنگام پخش سخرانی دکترروحانی رییس جمهور درجمع مردم استان سیستان وبلوچستان همین موارد که شمامردم شریف این‌ خطه مرزداران غیور وغیرتمند تاریخی سرزمین ایران هستید ووو ؟لذاهمین موارد تعریف وگذاشتن هندوانه زیرمردم به ذهنم امد مردم این مواردمیدانند ومتوجه اند امابه کی بگویند!!

    • بدون نام

      عالی بود
      افرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج