۶۴۲۱۲۰
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

قلعه‌نویی: قول‌هایی به بازیکنانم دادند که تعجب کردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با ابراز ناراحتی از جدایی سه بازیکن این تیم گفت: چند هفته‌ای بود که به جز بازی پرسپولیس، لیاقت برد را داشتیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم.

خبرگزاری تسنیم: امیر قلعه‌نویی، سرمربی ذوب آهن بعد از برتری ۲ بر صفر شاگردانش مقابل نفت تهران گفت: به قول یک بزرگی مردیم تا بردیم، روزهای اخیر روزهای بد فوتبال من بود. چند هفته‌ای بود که به جز بازی پرسپولیس، لیاقت برد را داشتیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم. این بازی هم بسیار عجیب و غریب بود و اگر این بازی را کی‌روش ببیند فراهانی دروازه‌بان نفت را به تیم ملی دعوت می‌کند. خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم و زمان داریم مهره‌های مدنظرمان را جایگزین کنیم.

وی تصریح کرد: تیم نفت با شرایط و سختی‌هایی که داشت بازی خوبی را انجام داد، اما در مجموع این سه امتیاز برای ما مهم بود. از بازیکنانم حلالیت می‌طلبم، چرا که شاید برخی بازیکنان بخواهند جدا شوند.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که در نیم فصل نخست به اهداف خود رسیده است، گفت: به طور قطع ما به هدفگذاری خود نرسیده‌ایم اما با ترمیمی که در نیم فصل می‌کنیم و ۹ بازی خانگی که خواهیم داشت می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم. اگر این تیم ترمیم نشود مشکلاتش بیشتر می‌شود و به طور قطع ۳ بازیکن از ما جدا می شوند و از ۲ بازیکن گلایه‌مند هستم. به هدفگذاری خود نرسیده‌ایم اما برخی حرکت‌ها راهی را نشان می‌دهد و اگر نقاط ضعف برطرف شود می‌توانیم به تیم امیدوار باشیم.

قلعه‌نویی گفت: از هیئت مدیره تشکر می‌کنم که در بدترین شرایط ما را حمایت کردند اما باید تیم تقویت شود تا در نیم فصل دوم شاداب‌تر باشد. اگر مقابل نماینده هند به برتری دست پیدا کنیم و صعود کنیم لیگ قهرمانان آسیا را داریم که نیاز به تقویت خواهیم داشت.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص برنامه خود برای جدایی ۳ بازیکن سرباز این تیم گفت: یکی از بازیکنان به طور قطع از ما جدا می‌شود و در خصوص ۲ بازیکن دیگر باید آذری، مدیرعامل باشگاه با آنها صحبت کند. اگر این بازیکنان نیز بروند برای آنها آرزوی موفقیت دارم و اگر بمانند یک حُسنی دارد که تمرکزی که تا به حال نداشتند را خواهند داشت. قول‌هایی به آنها داده بودند که ما هم تعجب کردیم. اگر بمانند بهتر می ‌ویم.

قلعه‌نویی درباره اینکه منظور او تراکتورسازی است، بدون نام بردن از این تیم گفت: امروز برنامه را به مدیرعامل دادیم و انصاف این بود که از ما 3 بازیکن نمی‌گرفتند. یکی از ما می‌گرفتند و یکی دو تا بازیکن دیگر از دیگر تیم‌ها. آنها 50 درصد سهمیه خود را از ذوب‌آهن گرفتند. جلسه کوچکی بعد از بازی با آذری داشتیم و قرار شد از فردا استارت کار رقم بخورد. زمان کم است اما امیدوارم بازیکنان به سرعت به شرایط خود بازگردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیسی

      کی قرار است این ظلم به باشگاه های لیگ برتری تمام شود مگر فقط تراکتورسازی تیم نظامی است !
      خوب بگویند به تیم های دیگر نظامی بروند هرچند آن تیم لیگ یکی باشد

      پاسخ ها

      • ا

        چشم حتما این کارو میکنیم لنگی

    • بدون نام

      عزیزم چون نراختور تیم پرطرفدار ایرانه با چهل میلیون ترک همه دوست دارن توتیم تراختور باشن

    • بدون نام

      عزیزم چون نراختور تیم پرطرفدار ایرانه با چهل میلیون ترک همه دوست دارن توتیم تراختور باشن

    • پرسپولیسی

      جناب کیسه کش عزیز
      بد جوری از موفقیت‌های پرسپولیس می سوزی
      ولی این فقط حرف من نیست همین قلعه نویی هم قبل از این که مربی تراکتورسازی شود همین حرف را. می زد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج