۶۴۲۸۲۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سیدجلال، کامیابی نیا و بیرانوند؛

ستون های قلعه تسخیرناپذیرِ ارتش سرخ

پرسپولیس در ۲ فصل اخیر در لیگ در دیدارهایی که علیرضا بیرانوند ، سید جلال حسینی و کمال کامیابی نیا به طور همزمان در اختیار داشته آمار خیره کننده ای از خود به جای گذاشته است.

وبسایت نود: پرسپولیس در ۲ فصل اخیر در لیگ در دیدارهایی که علیرضا بیرانوند ، سید جلال حسینی و کمال کامیابی نیا به طور همزمان در اختیار داشته آمار خیره کننده ای از خود به جای گذاشته است.

پرسپولیس پس از آنکه قهرمانی لیگ پانزدهم را به خاطر ضعف در کار دفاعی از دست داد تقویت ساختار دفاعی در راس برنامه های نقل و انتقالاتی این تیم در لیگ شانزدهم قرار گرفت .

علیرضا بیرانوند و سید جلال حسینی به عنوان دروازه بان و مدافع از نفت تهران به پرسپولیس پیوستند که با حضور کمال کامیابی نیا در پست هافبک دفاعی جمع نفتیهای این تیم تکمیل شود. این سه در کنار یکدیگر نقش به سزایی در کسب عنوان بهترین خط دفاع تاریخ لیگ برتر در فصل گذشته داشتند اما در شروع لیگ هفدهم کارنامه دفاعی پرسپولیس به درخشانی فصل گذشته نبود و علت آن هم این بود که از هفته دهم این سه عنصر کلیدی در کنار هم قرار گرفتند و پس از آن تا امروز پرسپولیس در هیچ دیداری گل نخورده است

این سه بازیکن ، جزو بازیکنان اصلی پرسپولیس در ۲ فصل گذشته بودند ولی هر کدام بنا به دلایلی در مقطعی غایب بودند. ۳ ستون قلعه ارتش سرخ از مجموع ۴۴ بازی پرسپولیس در لیگ شانزدهم و هفدهم در۲۴بازی به طور همزمان در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور داشتند که در این تعداد بازی آمار خیره کننده و بی نظیری به جا گذاشتند .

دروازه پرسپولیس در این ۲۴ بازی تنها در ۴ بازی باز شد که یکی از این ۴ بازی دیدار تشریفاتی مقابل ذوب آهن در هفته ماقبل پایانی فصل گذشته بود و پرسپولیس با حضور همزمان این ۳ بازیکن رکورد غیرقابل باور ۸۳ درصد کلین شیت در هر بازی دست پیدا کرده و از آن مهمتر تنها یک شکست داشته است. این در حالیست که در ۲۰ دیداری که یکی از این ۳ بازیکن غایب بودند پرسپولیس متحمل ۴ شکست شده است

شکستهای تلخ و روزهای تاریک پرسپولیس در این دو فصل در روزهایی اتفاق افتاده که حداقل یکی از این سه ضلع غایب بوده مثل شکست در دربی ۸۴ که کامیابی نیا غایب بود و یا باخت ۴-۰ مقابل الهلال که کامیابی نیا و سیدجلال حسینی در زمین حضور نداشتند.پرسپولیس برای ادامه روند خوب خود باید امیدوار باشد که در طول فصل هیچ کدام از این سه بازیکن را از دست ندهد.

ستون های قلعه تسخیرناپذیرِ ارتش سرخ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج