۶۴۲۸۸۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ریبری؛ مثل ژاوی، اینیستا و نویر

فرانک ریبری یکی از ستارگانی است که عصر طلایی مسی – رونالدو او را از دستیابی به بزرگترین افتخار فردی دنیای فوتبال محروم کرد.

ورزش سه: فرانک ریبری یکی از ستارگانی است که عصر طلایی مسی - رونالدو او را از دستیابی به بزرگترین افتخار فردی دنیای فوتبال محروم کرد.

خانواده تصمیم گرفته بودند که شبانه به مسافرت بروند، به راه افتادند، مهتاب زیبا بود و پدر در حال رانندگی، چشم ها خسته و خواب آلود و یک تصادف وحشتناک، همه مجروح شدند و کودک دو ساله صورتش به شدت آسیب دیده و در بیمارستان بستری شده و صورتش صد بخیه خورده است."ریبری داستانش را در سن بیست و هشت سالگی در یک تئاتر در مونیخ بازگو کرد. درست در زمانی که پیشرفت کرده و پیشرفت، سرعتش غیر قابل مهار، تکنیکش فوق العاده، و پاس هایش یکی پس از دیگری به مقصد رسیده، گل می زد و ناجی تیم بود.
ریبری؛ مثل ژاوی، اینیستا و نویر

اوج درخشش فرانک ریبری به سال 2013 برمی گردد که با شرکا تمامی جام ها را یکی پس از دیگری فتح کرد. وقتی در مراسمی نامش را خواندند و او را بهترین بازیکن اروپا خطاب کردند؛ جایزه خود را به طرفداران در آلیانز آرنا تقدیم کرد و به خانواده اش که همیشه حمایتش کرده اند، اما درحالیکه تصور می شد ریبری درهمان سال توپ طلا را ببرد، این اتفاق رخ نداد.

*اما چگونه و چرا صورت زخمی مونیخی ها بهترین بازیکن جهان نشد؟
ریبری؛ مثل ژاوی، اینیستا و نویر

او در رقابت با کریس رونالدو که در آن فصل عجیب ۶۶ گل به ثمر رسانده بود، آرای قابل توجهی کسب نکرد، درحالی که کاری بیش از آنچه در آن سال انجام داده بود نمی توانست به نمایش بگذارد:

-از تیم بزرگ و خوب بایرن مونیخ که تمامی جام های سال را ربوده است، ریبری به عنوان بهترین انتخاب شده و مرد سال قاره سبز لقب گرفته بود و در طول یک سال توانسته 18پاس گل بدهد، این آمار برای رونالدو و مسی یکسان بوده و آن دو ستاره 15 پاس گل داده بودند.

- تعداد پاس های ریبری حیرت انگیز بود، زیرا او ۲۹۰۳ بار پاس صحیح داده و مسی ۲۱۳۶, در سوی دگر رونالدو خیلی کمتر از آن ها ۱۹۰۱ عدد پاس داده بود.

-ریبری با دریبل هایش ویران کننده بود و 1084 دریبل در یک فصل داشت، درحالیکه مسی و رونالدو خیلی کمتر از آن موفق بودند. مسی ( 331 ) و رونالدو ( 252 ) !

-به تعداد برد ها که خیره می شویم، ریبری ۴۵ برد را جشن گرفته بود و رونالدو ۴۰، و مسی ۲۶ برد.

اما رای ها چیز دیگری بود . آرایی مثل این :

دروگبا ( یحیی توره - رونالدو - مسی. )

پراندلی ( پیرلو - لام - لواندوفسکی )
اگرچه ستارگانی چون پیرلو و لواندوفسکی در کنار توره فصل خوبی را پشت سر گذاشته بودند؛ اما هرگز و هرگز مانند ریبری در سال 2013 کسی فوق العاده نبود. پس داستان توپ طلای ریبری هم همانند ستاره هایی چون؛ اسنایدر، اینیستا، ژاوی و حتی نویر ستون اصلی قهرمانی آلمان ها در جام جهانی پایان یافت. همه ستارگانی که زیر فشار رونالدو - مسی و فشار رقابت این دو ورزشکار استثنایی در یک دهه پشت آنها ماندند و البته کمتر کسی حق را به امثال ریبری و ژاوی و اسنایدر و ... داد.

آنها خوش شانس نبودند که با رونالدو - مسی هم عصر شدند.

نویسنده : ابوالفضل کریم آبادی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج