۶۴۳۰۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مهدی‌زاده: هیچ‌گاه داوری را مقصر باختم نمی‌دانم

پرافتخارترین کاراته‌کای ایران در هفته سوم سوپر لیگ مقابل عبداله ولدی، جوان جویای نام مغلوب شد.

ایسنا: امیر مهدی‌زاده پس از شکست مقابل عبدالله ولدی در هفته سوم سوپر لیگ کاراته ، بیان‌ کرد: بسیار خوشحالم و از این بابت نیز خدارا شاکر هستم، چرا که تنها مسابقه برای من مهم نیست. تا به امروز در مسابقات مختلفی شرکت کرده‌ام و تنها مسابقه برایم اهمیت ندارد،‌ بلکه نظرات افراد حاضر در سالن پس از تماشای مسابقاتم برایم حائز اهمیت است.

مهدی‌زاده درباره داوری اظهار کرد: داوری هیچ ایرادی ندارد و هیچ گاه داور را مقصر باختم نمی‌دانم. این مسابقه نیز مانند تمام مسابقات تمام شد و نظرات افراد حاضر در سالن برایم مهم است.

این ملی پوش کاراته ایران در پاسخ به این سوال که آیا خستگی حضور در رقابت‌های کاراته وان ژاپن دلیل باختش بود یا خیر؟ گفت‌: خیر، اصلا اهل توجیه باختم نیستم.

او در ادامه درباره حضور جوانان با انگیزه و جویای نام در کاراته ایران، افزود: همه در تلاش هستند، من نیز روزی که کاراته را آغاز کردم بسیار جوان بودم الان نیز جوان هستم. سایر جوانان نیز باید با انگیزه تلاش و کار کنند. برای تمام کسانی که تلاش می‌کنند احترام بسیاری قائلم و برای تمام جوانان آرزوی موفقیت دارم.

وی سال ۲۰۱۸ را سال مهم و پرترافیکی در پرونده کاری‌اش عنوان و بیان‌ کرد: سال ۲۰۱۸ بسیار برایم مهم است و وظیفه سنگینی نیز دارم چرا که باید از مدال‌های کسب شده‌ام در جهان و آسیا دفاع کنم و این کار سختی است و تلاش مضاعفی را می‌طلبد. با تمام وجود تلاش خواهم کرد تا مدال‌های گذشته‌ام را تکرار و برای ایران افتخار آفرینی کنم.

امیر مهدی‌زاده در پایان تصریح کرد: در مجموع شاید حدود دو ماه کنار پسر ۱۰ ماهه‌ام بوده‌ام و این وظیفه من را سنگین‌تر می‌کند. زمانی که به خانه می‌روم پسرم از بغلم جدا نمی‌شود و متوجه می شوم چقدر به پدرش نیاز دارد و همین انگیزه بیش‌تری برای تلاش مضاعف به من می‌دهد تا نتایج بهتری را در آینده کسب کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج