۶۴۳۱۷۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رونالدو هنوز هم محبوب‌ترین بازیکن رئال نیست

در نظرسنجی یک نشریه اسپانیایی در مورد بهترین بازیکن تاریخ فوتبال رئال مادرید، مهاجم پرتغالی این تیم به عنوان بهترین بازیکن تاریخ این باشگاه انتخاب نشد.

خبرگزاری تسنیم: رکورددار گلزنی در باشگاه بودن، شکستن رکورد گلزنی در لیگ قهرمانان، بردن پنجمین توپ طلا برای تبدیل شدن به رکورددار مشترک کسب ارزشمند‌ترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال، افتخاراتی مانند سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو قهرمانی در لالیگا و ... افتخاراتی هستند که در کارنامه دوران بازیگری کریستیانو رونالدو دیده می‌شوند اما هیچ کدام از آنها سبب نشده است که او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید شناخته شود.

به دنبال اهدای توپ طلای سال ۲۰۱۷ به رونالدو که پنجمین توپ طلای دوران بازیگری‌اش بود و از این حیث او را در کنار لیونل مسی قرار دارد، نشریه آس یک نظرسنجی از کاربران سایت اینترنتی‌اش انجام داد و از آنها خواست که از میان آلفردوی دی‌استفانو، اسطوره آرژانتینی‌الاصل فقید باشگاه و کریستیانو رونالدو، یکی را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ باشگاه انتخاب کنند.


رونالدو هنوز هم محبوب‌ترین بازیکن رئال نیست

در این نظرسنجی دی‌استفانو، کسی که در 396 بازی‌اش برای رئال مادرید (1953 تا 1964 ) 307 گل به ثمر رساند و با این تیم افتخاراتی مانند 5 قهرمانی در جام باشگاه‌های اروپا، 8 قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی جام حذفی اسپانیا و یک قهرمانی جام بین قاره‌ای کسب کرد با کسب 61.62 درصد آراء به عنوان بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید انتخاب شد.

رونالدو هم که در 412 بازی‌اش برای کهکشانی از سال 2009 تا کنون 418 گل زده است (بیش از یک گل در هر بازی) با کسب 38.38 درصد از مجموع کل آراء (20 هزار و 492 رأی) دوم شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج