۶۴۳۱۹۶
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

پلن B: قطر میزبان استقلال و تراکتور

معروف است که در شطرنج باید برای هر حرکت احتمالی حریف برنامه داشت.

آی اسپورت: معروف است که در شطرنج باید برای هر حرکت احتمالی حریف برنامه داشت. حال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با توجه به شرایط میزبانی ایرانی‌ها از تیم‎های سعودی و رای AFC که ظاهرا بنا بر گفته دبیر کل این کنفدراسیون هیچ تاثیری بر سرنوشت تیم‎های ایرانی و سعودی نخواهد داشت، بد نیست تا فدراسیون فوتبال و تیم‎های استقلال و تراکتورسازی که با تیم‎های سعودی همگروه شده‌اند پلن B هم داشته باشند.

این روزها همه از مشکلات سعودی‌ها و قطری ها آگاهی دارند. این که مقامات سیاسی سعودی ورود اتباع خود به قطر را ممنوع کرده‌اند، و همینطور رای AFC مبنی بر لزوم برگزاری بازی بین تیم‌های قطری و سعودی در خاک قطر بیانگر این نکته است که تیم‎های سعودی‌ها اجبار به رفتن به قطر دارند. حال اگر بر خلاف سال‎های گذشته قطر به جای عمان توسط تیم‎های ایرانی به عنوان میزبان به AFC اعلام شود، دو سناریو مقابل تیم‎های سعودی خواهد بود.

سناریو اول: آنها زیر بار میزبانی ایران در قطر نمی‎روند، که خود نشان‌دهنده رفتار و ذات بهانه‌گیر و اقتدارگرایانه آنها به AFC است، و اینگونه نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران می‌توانند مسئولین کنفدراسیون را قانع کنند که این مشکل از سعودی‌هاست که اقدام به تحمیل خواسته‌های خود می‌کنند و به این صورت می‎توانند بازی را به سود خود و میزبانی تیمهای ایرانی برگردانند.

سناریو دوم: سعودی‌ها برای بازی کردن به قطر بروند، آنگاه این استقلال و تراکتورسازی هستند که علاوه بر استفاده از امکانات حرفه‌ای استادیوم‌های قطر، می‌توانند روی حضور ایرانیان مقیم قطر و چه بسا خود قطری‌ها (با توجه به مشکلات این دو کشور) حساب باز کنند. همه اینها در حالی است که طرفداران سعودی به خاطر محدودیت‎هایی که کشورشان برای ورود به قطر وضع کرده نمی‌توانند به این کشور سفر کنند و در نتیجه جو ورزشگاه به سود نمایندگان ایران خواهد بود.

اینگونه می‌توان سعودی ها را مجبور به حرکاتی کرد که باب میل ایرانی‌هاست، حال یا بازی در ایران یا در قطر، در هر صورت AFC پی به ماهیت بهانه‌گیر سعودی‌ها خواهد برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خود قطری ها هیچ وقت از یه تیم ایرانی مقابل تیم عرب حمایت نمی کنند فکر کردی مث تماشاگرای استقلال هستن که ذوق زده شدن و رفتن از خربین تشکر کردن؟

    • زهرا نیک اقبال سیسخت

      اگه قطر امن نیست چرا جام جهانی 2022 انجا برگزار میشود

    • بدون نام

      فکر کردین همه لنگی هستن از دکل عمر عبدالرحمان بالا برن

    • بدون نام

      فکر کردی همه لنگی ان بنر درست کنن ببرن ورزشگاه برعلیه تیم کشورشون و از عربا حمایت کنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج