۶۴۳۷۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جهانیان: قراردادها در باشگاه نفت دست‌کاری شده

مالک باشگاه نفت با بیان اینکه باورش نمی‌شد علی کریمی از او شکایت کند، گفت: قراردادها در باشگاه نفت دست‌کاری شده است.

خبرگزاری مهر: حمیدرضا جهانیان درباره اینکه آیا هنوز مالک باشگاه نفت هست یا خیر، به رادیو تهران گفت: ما باشگاه را به صورت دائم گرفته ایم. اداره کل ورزش فقط پروانه باشگاه را تمدید نکرد وگرنه نفت به ما واگذار شده است.

وی درباره مشکلات باشگاه نفت، گفت: متاسفانه بهانه های مختلفی وجود دارد. اولین بهانه ادراه دارایی بود که این مشکل را حل کردیم و دستور همکاری گرفتیم. بعد گفتند باشگاه نفت به ورزشگاه تختی بدهی دارد که این بدهی مربوط به ۳ سال قبل و حدود ۴۰۰ میلیون تومان است. ما استعلام کردیم که صورت وضعیت بدهند تا آنرا به هیات واگذاری، گزارش بدهیم تا آنرا تایید کند. گویا یکسری پرداختهایی بوده که ما در جریان نبودیم و خواستار هماهنگی شدیم.

جهانیان که هنوز مشخص نیست مالک باشگاه نفت هست یا خیر، ادامه داد: آقای گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان سینه سپر کرده است و اجازه تمدید پروانه باشگاه را نمی دهد. باشگاه نفت یکسری دیون هم دارد که وقتی این باشگاه به ما واگذار شد، متعهد به پرداخت آن شدیم.

وی ادامه داد: ما هنوز صورت مطالبات را نداریم. یکسری تخلفات شده است و کسانی که حقی نداشتند، خودشان را وارد لیست طلبکاران نفت کرده اند که هیات واگذاری باشگاه به علاوه سازمان بازرسی وارد این قضیه شده اند. یکسری ها سوء استفاده کرده اند که شناسایی شده اند و لیست طلبکاران دارد به روز می شود. متاسفانه چند نفر از کارمندان وزارت نفت که حقوق و اضافه کاری های خود را گرفته بودند، حق و حقوقی را برای خودشان در باشگاه قائل شده اند. یکسری از قراردادها هم دستکاری شده است. مثلا قرارداد یک بازیکن ۳۰ میلیون تومان بوده است ولی به ۳۰۰ میلیون تومان تبدیل شده است. آنقدر بی نظمی داریم که هنوز لیست طلبکاران به روز نشده است. به آقای گل محمدی هم گفتیم در حال بررسی هستیم.

جهانیان درباره جلسه اش با حمید درخشان سرمربی تیم هم تصریح کرد: بله ما قبل از بازی با ذوب آهن جلسه ای داشتیم. بنا شد درخشان لیست پیشنهادی را برای نیم فصل بدهد و کسانی که کارایی نداشتند از لیست تیم خارج شوند. با چند بازیکن جدید هم در حال مذاکره هستیم. به احتمال زیاد بین ۶ تا ۸ نفر از تیم نفت جدا خواهند شد.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر کنار گذاشتن تیم نفت از لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما وظیفه داشتیم که در چارچوب مقررات کنفدراسیون فوتبال آسیا، مدارکمان را تحویل بدهیم که این کار را کردیم. حتی سهیل مهدی مسئول مجوز حرفه ای سازمان لیگ گفت که باشگاه نفت مدارکش از سایر باشگاه ها کاملتر بوده است! اگر بنا به ایراد گرفتن باشد می شود به سایر باشگاه ها هم این ایراد را گرفت.

جهانیان ادامه داد: متاسفانه اداره کل ورزش و جوانان تهران بزرگترین سد ماست. نمی گویم آنها دشمن ما هستند ولی با باشگاه نفت همکاری ندارند. این مسئله دلیل قانونی ندارد. بزرگترین مشکل گل محمدی، اداره دارایی بود که ما نامه همکاری را گرفتیم. ایشان باید پروانه باشگاه را تمدید می کرد اما به تعهدش عمل نکرد. حتی من روز گذشته آقای بهاروند رئیس سازمان لیگ را دیدم که گفت گل محمدی مجددا نامه ای زده که پروانه باشگاه نفت و جهانیان را تمدید نمی کنیم. برای بهاروند هم جالب بود. حالا ما به نهادهایی که مسئول هستند، گزارش می کنیم.

مالک باشگاه نفت در خصوص شکایت علی کریمی از وی خاطرنشان کرد: باورم نمی شد کریمی شکایت کند! کریمی برای شکایتش، آدرس ما را ملاصدرا و جهان نیوز عنوان کرده بود در حالی که در پرونده آدرس ما مشخص بود. برای همین اخطار به باشگاه نرسیده بود و بازپرس حکم جلب صادر کرد. بدتر از همه اینکه کریمی این نامه را رسانه ای کرد و ما هم مجبور شدیم مقابله به مثل کنیم. واقعا از کریمی تعجب کردم.

جهانیان در پایان گفت: کریمی اسطوره فوتبال ماست ولی حرکات و اخلاقش حرفه ای نیست. او سر سفره باشگاه نفت نشسته بود و نباید به این باشگاه لطمه می زد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج