۶۴۴۰۶۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کاغذ هم به اندازه پیاز مهم است!

ابراهیم بهشتی در روزنامه ایران نوشت: به سیاق جلسات گذشته بهارستان نمایندگان مجلس در قالب نطق‌های میان دستور و تذکر‌های شفاهی، موارد مختلفی را به مسئولان گوشزد کردند. اما نکته قابل تأمل و چه بسا تأسف اینکه در جلسه مجلس که بعد از حدود ۱۰ روز تعطیلی برگزار شده بود، یک تذکر درباره گرانی قیمت کاغذ و تبعات آن برای مطبوعات بیان نشد. ۱۰ روزی که بر مطبوعات سخت گذشت.

ابراهیم بهشتی در روزنامه ایران نوشت: به سیاق جلسات گذشته بهارستان نمایندگان مجلس در قالب نطق‌های میان دستور و تذکر‌های شفاهی، موارد مختلفی را به مسئولان گوشزد کردند.
از تذکر به تعویق پرداخت حقوق معلمان حق‌التدریس تا کمبود امکانات درمانی غرب استان مازندران و بی توجهی به راه‌های مواصلاتی و رفع ممنوعیت ساخت و ساز در شمال کشور و یادآوری وعده‌های دولت به مردم کرمانشاه در تذکرات شفاهی نمایندگان مجلس دیده می‌شود. گرانی برخی اقلام مصرفی همچون گوشت و پیاز و سیب زمینی هم همواره مورد توجه نمایندگان مجلس است که نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند و حداقل با بیان یک تذکر با مردم همدلی می‌کنند.
چنانکه ۵ مرداد موسوی لارگانی نماینده فلاورجان با انتقاد از افزایش قیمت در برخی محصولات کشاورزی و مایحتاج عمومی مردم نظیر پیاز و گوشت مرغ، گفت: «در چند روز اخیر نرخ انواع مایحتاج عمومی مردم افزایش قیمت داشته که از آقای رئیس‌جمهوری و تیم اقتصادی دولت می‌خواهم چاره‌ای برای آن بیندیشند.» ۸ مردادماه هم محمد حسن‌نژاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در همین باره گفت: «کمر مردم و بخصوص اقشار کم درآمد جامعه زیر بار گرانی مایحتاج عمومی خم شده که دولتمردان باید پاسخگو باشند.»
این تذکرات و بیان دغدغه‌های مردمی که عمدتاً در قالب انجام وظایف نمایندگی مطرح می‌شود حتماً قابل دفاع است. اما نکته قابل تأمل و چه بسا تأسف اینکه در جلسه مجلس که بعد از حدود ۱۰ روز تعطیلی برگزار شده بود، یک تذکر درباره گرانی قیمت کاغذ و تبعات آن برای مطبوعات بیان نشد. ۱۰ روزی که بر مطبوعات سخت گذشت.
حال همین نمایندگان محترم اگر قرار باشد در وصف ضرورت مطبوعات و کارکردهای آن سخنرانی کنند، چه تعریف و تمجیدهایی که بر زبان آنها جاری نمی‌شود. اما حال که اوضاع نابسامان روزنامه‌ها با افزایش قیمت کاغذ رو به وخامت می‌رود و بعضی از مطبوعات مجبور به کاهش تعداد صفحات خود شده‌اند، دریغ از یک تذکر همدلانه در صحن بهارستان! این روزها که مدیران مطبوعات درگیر مصائب تهیه کاغذ هستند، شایسته است نمایندگان مجلس به همان اندازه که نسبت به افزایش قیمت سیب زمینی و پیاز احساس مسئولیت می‌کنند، نسبت به افزایش قیمت کاغذ نیز واکنش نشان دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر کاغذ مهمه برای ما مسکن وکولر وغیره مثل پیاز همه ولی کیه که درک کنه کمر خم شده هر کی داره این کار میکنه خدا جوابشو بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج