۶۴۵۶۱۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

بختیار: می خواهم بهترین روزهایم را تکرار کنم

هافبک جدید ذوب آهن می گوید در پیکان از نظر فوتبالی ارضا نمی شده و به همین دلیل ترجیح داد تیمش را عوض کند.

ورزش سه: هافبک جدید ذوب آهن می گوید در پیکان از نظر فوتبالی ارضا نمی شده و به همین دلیل ترجیح داد تیمش را عوض کند.

بختیار رحمانی در این باره گفت: در پیکان واقعا راحت بودم، شرایط مالی تیم خوب است و همه چیز خوب بود. اما وقتی زلزله کرمانشاه پیش آمد باعث شد که چند هفته از ترکیب دور شوم و در نهایت تصمیم گرفتم جدا شوم.

او ادامه داد: خوشحال هستم به ذوب آهن آمدم چون در یک تیم حرفه‌ای بازی می کنم و از همه مهمتر از اینکه آقای قلعه نویی من را خواستند، خوشحال هستم و خودشان هم می دانند چقدر برای من عزیز هستند. برای حضور در ذوب آهن ریسک بزرگی کردم. انشاالله بتوانم فصل خوبی برای خودم و پیکان رقم بزنم.

هافبک ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا با جلالی مشکلی داشت که از پیکان جدا شد هم گفت: نه اصلا. خیلی ممنون هستم چون شرایط من را درک کردند. واقعیت این است که من در پیکان از نظر فوتبالی ارضا نمی شدم؛ ولی ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا است و حضور در این تیم برایم خیلی مهم است. اگر بحث من مالی بود، اینقدر تیم عوض نمی کردم و من واقعا از نظر فوتبالی ارضا نمی شدم. ممنون هستم از آقای شیعی، آقا مجید و کادرفنی پیکان که درک کردند و شرایطی پیش آمد که توانستم خیلی راحت جدا شوم.

بختیار رحمانی در مورد تیم های زیادی که در این مدت عوض کرده است هم گفت: اولا من در این انتقالات کاره ای نبوده ام و دوم این که من از نظر فوتبالی ارضا نمی شدم. در استقلال شرایط خوب پیش نرفت. در فولاد یکسری آدم دوست نداشتند که باشم و در پیکان هم که شرایط خوب پیش نرفت، بحث جدایی من با هیچکدام از این تیم ها مالی نبود و واقعا نقشی نداشت.

هافبک ذوب آهن در مورد اینکه در زمان حضورش در تراکتورسازی امیر قلعه نویی او را به پادگان فرستاد هم گفت: مشکلم با امیرخان نبود. امیرخان معرفت دارد و به همین خاطر اول رضایت نامه گرفتم و بعد رفتم با ذوب آهن صحبت کردم. بهترین روزهای من در تراکتورسازی در زمان امیرقلعه نویی بود و امیدوارم بتوانم این روزها را دوباره تکرار کنم.

او در پایان گفت: از مردم خوب اصفهان و هواداران عزیز ذوب هم تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم هم در جام باشگاها و هم در لیگ بهترین نتایج را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم. بازهم ممنون هستم از باشگاه خوب ذوب آهن، سعید آذری و امیر خان که همیشه نسبت به من لطف داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو پیکان هم همینو گفتی!

    • خان یونس

      اقای رحمانی فوتبال شماوقتی رفتی استقلال دیگه تمام شدبیچارت کردند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج