۶۴۶۲۹۰
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

فیفا، اسپانیا را به اخراج از جام جهانی تهدید کرد

فیفا با ارسال اخطاری جدی به فدراسیون فوتبال اسپانیا، تهدید کرد که در صورت دخالت دولت در انتخابات این فدراسیون، تیم ملی این کشور را از جام جهانی کنار خواهد گذاشت.

ورزش سه: فیفا با ارسال اخطاری جدی به فدراسیون فوتبال اسپانیا، تهدید کرد که در صورت دخالت دولت در انتخابات این فدراسیون، تیم ملی این کشور را از جام جهانی کنار خواهد گذاشت.

آنخل ماریا ویار، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا، مدتی پیش به اتهام فساد مالی و سو استفاده از قدرت دستگیر شد و اکنون مقامات فوتبال این کشور به دنبال انتخاب یک رئیس جدید برای این فدراسیون هستند. دستگیری ویار زمانی رخ داد که تنها دو ماه از انتخاب مجددش به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا گذشته بود. در حال حاضر خوان لوئیس لارئال به عنوان رئیس موقت، ریاست این فدراسیون را برعهده دارد.
اکنون نشریه ال پائیس گزارش داد که یک برنامه پیشنهادی از سوی دادگاه عالی اسپانیا، توسط فیفا دخالت دولتی در امور فدراسیون تشخیص داده شده و همین مسئله تهدید فیفا را به دنبال داشته است. همچنین براساس گزارش ها، ویار در مورد چگونگی برکناری اش از فدراسیون فوتبال اسپانیا به فیفا کرده و همین باعث حساس تر شدن این نهایی شده است.
فیفا، اسپانیا را به اخراج از جام جهانی تهدید کرد

اکنون فیفا تهدید کرده که اگر دولت اسپانیا از دخالت در امور فدراسیون دست برندارد، این فدراسیون را تعلیق می کند و که به حذف این تیم از جام جهانی منجر خواهد شد.
این اولین بار نیست که اسپانیا با تهدید کنار گذاشته شدن از جام جهانی روبرو می شود. در سال ۲۰۰۸ هم شرایط مشابهی برای فوتبال این کشور رخ داده بود و سپ بلاتر تهدید کرده که بود که اجازه حضور اسپانیا در یورو را نخواهد داد؛ هرچند در نهایت لا روخا در آن رقابت ها حضور پیدا کرد و به قهرمانی رسید. در آن زمان بلاتر گفته بود:" کمیته اضطراری فیفا می تواند تشکیل جلسه بدهد و در ۶ ساعت اسپانیا را محروم کند اما ما نمی خواهیم این اتفاق رخ بدهد."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا کنه

      پاسخ ها

      • علی

        به همین خیال باش چیه میترسی ؟؟

    • حامد

      خدا نکنه ترسو خیلی دوست داریم ببینیم ایران مقابل ستاره های دنیا چه میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج