۶۴۶۷۶۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گوشی گلکسی X چه شکلی خواهد بود؟

به نظر می‌رسد که چیزی به معرفی گوشی گلکسی X باقی نمانده است. سامسونگ چند سالی می‌شود که در حال ساخت این گوشی قابل انعطاف است و احتمال دارد که در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ معرفی شود. البته گفته شده این گوشی خیلی محدود تولید می‌شود.

وبسایت دیجی کالامگ - مجید نوردوست: به نظر می‌رسد که چیزی به معرفی گوشی گلکسی X باقی نمانده است. سامسونگ چند سالی می‌شود که در حال ساخت این گوشی قابل انعطاف است و احتمال دارد که در نمایشگاه CES ۲۰۱۸ معرفی شود. البته گفته شده این گوشی خیلی محدود تولید می‌شود. امروز تصاویر جدیدی از ظاهر احتمالی این تلفن همراه هوشمند به بیرون درز کرده است.
گوشی گلکسی X چه شکلی خواهد بود؟
در این تصاویر نشان داده می‌شود که به چه صورت گوشی انعطاف پذیر سامسونگ از حالت گوشی به تبلت در می‌آید. در این تصاویر مشخص شده که صفحه نمایش کاملا به پشت گوشی خم می‌شود. البته چند وقت پیش گفته شد که این گوشی در اصل از دو صفحه نمایش استفاده می‌کند. همچنین مشخص شده که اندازه یکی از صفحه‌های نمایش بزرگ‌تر از دیگری است.

گوشی گلکسی X چه شکلی خواهد بود؟

ساخت چنین محصولی می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. این گوشی می‌تواند نقش تبلت را هم برای کاربران ایفا کند. باید به این موضوع اشاره کنیم که طرح ساخت چنین محصولی مورد توجه شرکت‌ّهای دیگری هم قرار گرفته است. شرکت‌هایی مثل ZTE و هواوی از جمله شرکت‌هایی به حساب می‌آیند که قصد دارند گوشی انعطاف پذیر تولید کنند. حالا باید منتظر اطلاعات بیشتر از گوشی جدید سامسونگ باشیم. آیا این محصول واقعا خوب از کار در می‌آید؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج