۶۴۶۸۱۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تجربه جذاب برای تماشاگر در گیم تئاتر «غیرمنتظره»

کورش ساسانیان بازی در گیم تئاتر «غیرمنتظره» را تجربه‌ای عجیب و جذاب توصیف می‌کند که در آن باید ضد بازیگری عمل کند.

خبرگزاری ایسنا: «غیرمنتظره» به کارگردانی محسن احتشامی گیم تئاتری است که در آن تماشاگر علاوه بر تماشای نمایش، درگیر بازی در آن هم می‌شود و از یک جایی باید دست به انتخاب بزند؛ انتخابی که اگر اشتباه باشد تماشاگر را از بازی خارج می‌کند و فقط انتخاب درست می‌تواند او را تا انتهای نمایش برای تماشا نگه دارد.


تجربه جذاب برای تماشاگر در گیم تئاتر «غیرمنتظره»

در «غیرمنتظره» که ارمان اهورا، کوروش ساسانیان، صیاد آیینه‌وند، دانیال ابراهیمی، النا آهی، کیارش سرابی و محمدرضا قلمبر بازی می‌کنند، هر تماشاگر به تنهایی به تماشای نمایش می‌نشیند.

ساسانیان به عنوان یکی از بایگران این نمایش درباره حضورش در این اثر به ایسنا می‌گوید: بازی در نمایش«غیر منتظره» تجربه‌ عجیب و جذابی است که این روزها برایم اتفاق افتاده است و جذابیت از آنجا شروع می‌شود که جای بازیگر و تماشاگر عوض می‌شود.

او اضافه می‌کند: در این کار من به عنوان بازیگر، ساکن هستم و مخاطب وارد صحنه می‌شود.تک و تنها با هم در صحنه، چشم در چشم می‌ایستیم و اینجاست که آن اتفاق عجیب برای بازیگر رخ می‌دهد چون باید ضد بازیگری عمل کنم. بیان، بدن و هر چیزی که بازیگر باید در صحنه داشته باشد دیگر به کمک بازیگری نمی‌آید و تنها احساس باعث می‌شود که مخاطب با بازیگر ارتباط برقرار کند.

ساسانیان با اشاره به اینکه برای این نوع بازی، تجربیات گذشته را باید فراموش کرد، ابراز امیدواری کرد که مخاطبین تئاتر و به ویژه اساتید و دانشجویان به تماشای این نمایش بروند و از این تجربه در تئاتر ایران لذت ببرند.

«غیرمنتظره» اولین گیم‌تئاتر ایران معرفی شده که هر شب در سه بازه زمانی ساعت 18:30، 20، 21:30 در خیابان انقلاب، خیابان قدس، نبش خیابان بزرگمهر شهر کتاب دانشگاه اجرا می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج