جاباما
۶۴۷۵۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گوگل و آمازون؛ ۲ رقیب جدی بانک ها در ۲۰۱۸

مدیر عامل اسبربانک روسیه گفت: ورود نامحسوس دو غول فناوری جهان، گوگل و آمازون به عرصه خدمات مالی، بزودی آنها را به رقیب جدی بانک ها تبدیل خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از تاس نیوز، هرمن گرف مدیر عامل اسبربانک روسیه گفت: گوگل و آمازون دو شرکت غول فناوری جهان در سال آینده به دلیل منافع خود در حوزه خدمات مالی، به رقبای بانک ها تبدیل خواهند شد.

گرف گفت: موضوع رقابت کردن با آنها نیست، بلکه این دو شرکت در حال رقابت کردن هستند. معتقد هستم که در سال های آینده گوگل و آماوزون به پلت فورم های ما بطور کامل دسترسی خواهند داشت.

مدیر عامل اسبربانک تصریح کرد: باید بطور مساوی با همان میزانی که این دو شرکت خود را مجهز به فناوری می کنند. ما هم خود را مجهز به فناوری کنیم. پیش بینی می شود در سال های پیش رو، سازمان های مالی متعددی از این دو شرکت بزرگ فناوری جهان دیده شود.

هرمن گرف گفت: سال ۲۰۱۸ میلادی نقطه عطفی برای گوگل و آمازون تلقی می شود و منافع این دو شرکت در بخش خدمات مالی مشخص خواهد شد. وی در ادامه اظهار داشت: آمازون و گوگل گام به گام در حال ورود به عرصه صنعت مالی هستند و این سناریو مشخص است، هر چند که تا الان این موضوع را رد کرده اند.

مدیر عامل اسبربانک در پایان گفت: اگر بانک ها توانایی رقابت کردن با گوگل و آمازون را نداشته باشند. در این صورت آنها پیروز رقابت خواهند بود. بنابراین راهبرد ما دفاع کردن نیست؛ بلکه حمله می کنیم. در حال حاضر اسبربانک بعنوان بزرگ ترین بانک روسیه است.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج