۶۴۸۳۳۵
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

Galaxy A۸ و +A۸ سامسونگ رسماً رونمایی شدند

سامسونگ بالاخره رسما از گوشی‌های هوشمند جدید سری A خود با نام‌های Galaxy A۸ ۲۰۱۸ و Galaxy A۸+ ۲۰۱۸ رسما رونمایی کرد.

وبسایت فارنت - محسن صحافی: این گوشی‌های هوشمند با توجه به مدل‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۷ پیش از این با نام‌های Galaxy A۵ ۲۰۱۸ و Galaxy A۷ ۲۰۱۸ شناخته می‌شدند اما سامسونگ نهایتا تصمیم گرفت آنها را با با نام‌های گلکسی A۸ ۲۰۱۸ و گلکسی A۸ پلاس ۲۰۱۸ سامسونگ به بازار معرفی کند. این گوشی‌های هوشمند را می‌توان گوشی‌های میان‌رده حرفه‌ای سامسونگ دانست که به صفحه‌نمایش‌های بزرگ موسوم به اینفینیتی دیسپلی و دوربین دوگانه سلفی مجهز هستند.
Galaxy A8 و +A8 سامسونگ رسماً رونمایی شدند

Galaxy A۸ (۲۰۱۸) و Galaxy A۸+ (۲۰۱۸) سامسونگ به برخی قابلیت‌های ویژه پرچمداران مجهز هستند

از آنجا که این گوشی‌های هوشمند به صفحه‌نمایش‌های بزرگ مجهز هستند می‌شد انتظار داشت که خبری از دکمه‌ فیزیکی هوم بر روی قاب جلویی نباشد و سامسونگ مطابق روال قبلی خود که از گلکسی اس ۸ آغاز شده است حسگر اثر انگشت را نیز به قاب پشتی این گوشی‌های هوشمند و زیر سنسور دوربین منتقل کرده است. دقیقا همان جایی که انتظار داریم در طراحی گلکسی اس ۹ نیز شاهد آن باشیم.

سامسونگ از قاب پشتی شیشه‌ای و با لبه‌های خمیده در گلکسی A۸ و گلکسی A۸ پلاس ۲۰۱۸ بهره برده و استفاده از ترکیب فلز و شیشه در طراحی این گوشی‌های هوشمند جلوه و حس حرفه‌ای‌تری به آنها بخشیده است.

Galaxy A۸ ۲۰۱۸ با صفحه نمایش ۵.۶ اینچی سوپرآمولد فول‌اچ‌دی پلاس خود از ابعادی برابر با ۱۴۹.۲ در ۷۰.۶ در ۸.۴ میلیمتر و وزنی معادل با ۱۷۲ گرم برخوردار است و Galaxy A۸+ ۲۰۱۸ نیز با صفحه نمایش ۶ اینچی فول‌اچ‌دی پلاس خود از ابعادی برابر با ۱۵۹.۹ در ۷۵.۷ در ۸.۳ میلیمتر و وزنی معادل ۱۹۱ گرم برخوردار است و صفحه‌نمایش هر دو گوشی از فناوری موسوم به اینفینیتی دیسپلی با نسبت ابعاد ۱۸.۵:۹ و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ برخوردار هستند.

Galaxy A۸ ۲۰۱۸ و Galaxy A۸+ ۲۰۱۸اولین گوشی‌های هوشمند سری A سامسونگ به حساب می‌ایند که به پشتیبانی از هدست‌های Gear VR نیز مجهز شده‌اند. هر دو این گوشی‌های هوشمند از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی به همراه دوربین دوم سلفی ۸ مگاپیکسلی هر دو با گشادگی دریچه دوربین f/۱.۹ مجهز هستند. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دوربین f/۱.۷ به عنوان دوربین اصلی این گوشی‌های هوشمند مجهز به فناوری لرزشگیر دیجیتال تصاویر ویدئویی (vDis) و همچنین قابلیت هایپرلپس در تصاویر ویدئویی تایم‌لپس در قاب پشتی آنها خودنمایی خواهد کرد.
Galaxy A8 و +A8 سامسونگ رسماً رونمایی شدند

دوربین دوگانه سلفی را می‌توان نقطه قوت اصلی گوشی‌های هوشمند گلکسی A۸ ۲۰۱۸ و گلکسی A۸ پلاس ۲۰۱۸ همانند دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی گوشی‌های مدل ۲۰۱۷ سری A سامسونگ دانست.

با استفاده از دوربین دوگانه سلفی گوشی‌های Galaxy A۸ ۲۰۱۸ و Galaxy A۸+ ۲۰۱۸ سامسونگ کاربران می‌توانند با سوئیچ کردن بین سنسورهای دوگانه تصاویر عادی و یا تصاویر کلوزآپ با پس‌زمینه مات بگیرند که با نام بوکه شناخته می‌شوند. کاربران همچنین می‌توانند از افکت بلور (مات کردن)، قبل و بعد از عکسبرداری بهره‌مند شوند.

گوشی هوشمند Galaxy A۸ ۲۰۱۸ با ۴ گیگابایت رم، ۳۲ و یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به همراه باتری ۳ هزارمیلی‌امپرساعتی عرضه خواهد شد و گوشی هوشمند Galaxy A۸+ ۲۰۱۸ با ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به همراه باتری ۳۵۰۰ میلی‌امپرساعتی روانه بازار خواهد شد. نسخه مجهز به ۶ گیگابایت رم گوشی هوشمند Galaxy A۸+ ۲۰۱۸ ظاهرا تنها مختص بازار چین و برخی کشورهای آسیایی و احتمالا ایران خواهد بود.

Galaxy A8 و +A8 سامسونگ رسماً رونمایی شدند

هر دو این گوشی‌های هوشمند به درگاه کارت حافظه جانبی مجهز هستند و استاندارد IP۶۸ مقاومت در برابر آب و گرد و غبار مانند مدل‌های ۲۰۱۷ سری A سامسونگ از دیگر ویژگی‌های آنها به حساب می‌آید. سامسونگ این دو گوشی را به پردازنده‌های ۸ هسته‌ای Cortex-A۵۳ با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز مجهز کرده اما مدل دقیق تراشه و یا پردازنده گرافیکی را اعلام نکرده است.

هر دو گوشی‌های هوشمند گلکسی A۸ ۲۰۱۸ و گلکسی A۸ پلاس ۲۰۱۸ به درگاه USB-C مجهز هستند و با اندروید ۷.۱.۱ نوقا به بازار عرضه خواهند شد اگر چه انتظار می‌رود به سرعت به اندروید ۸ اوریو و حتی اندروید ۹ در آینده مجهز شوند. هر دو این گوشی‌های هوشمند به قابلیت‌های ارتباطی LTE Cat.۱۱ ، NFC و MST برای پشتیبانی از Samsung Pay و سایر قابلیت‌های ارتباطی نظیر وای‌فای و بلوتوث ۵ مجهز هستند.

گوشی‌های هوشمند گلکسی A۸ ۲۰۱۸ و گلکسی A۸ پلاس ۲۰۱۸ در چهار رنگ مشکی، خاکستری ارکید، طلایی و آبی از اواخر دی‌ماه به بازار عرضه خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابم

      بیخود ترین گوشی سری Aهستش ،نخرید که پولتون دور نریزید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج