۶۴۸۴۰۹
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

طنز؛ هزینه گلابی‌های مجلس چقدر است؟

پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: از دیروز بحث بر سر این است که حقوق نمایندگان چقدر است؟ در‌همین‌باره ما نظر چند استاد را جویا شدیم:

پوریا عالمی در ستون طنز روزنامه شرق نوشت: از دیروز بحث بر سر این است که حقوق نمایندگان چقدر است؟ در‌همین‌باره ما نظر چند استاد را جویا شدیم:

استاد اول: ببینید نمایندگی خیلی کار سختی است. می‌دانید یک نماینده در چهار سال کارش چندتا دودو و چندتا چهارچهار می‌کند؟ کدام آدمی حاضر است بنشیند روی صندلی و هی بگوید دودو؟

استاد دوم: به نظر من نمایندگی واقعا جزء مشاغل سخت است. شما تا حالا سوار اتوبوس شدی از تهران بروی بندرعباس؟ ٢٤ ساعت طول می‌کشد. تکان هم نمی‌توانی بخوری. نمایندگی هم مثل سوار اتوبوس‌ شدن کار بسیار سختی است!

استاد سوم: به‌راستی شما می‌دانید هزینه هر گلابی چقدر پای مجلس تمام می‌شود؟ شما دوست دارید مجلس صرفه‌جویی کند و جای گلابی، چغندر بیاورد؟ واقعا؟

استاد چهارم: مردم می‌گویند چرا شغل ایجاد نشده؟ همین الان نماینده‌ها مشغول هستند و مردم هم که سر کار هستند. این‌همه شغل ایجاد شده و باز هم شاکی هستید که چرا نماینده‌ها حقوق می‌گیرند؟

استاد پنجم: این پولی که برای بادیگارد نماینده‌ها پیش‌بینی‌ شده، کجاش مشکل دارد؟

استاد ششم: خیلی‌ها می‌پرسند چرا نماینده‌ها ماشین و خانه و حقوق اضافه و چی و چی می‌گیرند و بعضی‌ها هم ممکن است از رانت‌هایی استفاده ‌کنند تا فامیلشان به نان و نوایی برسند... جواب من به شما این است که حسود هرگز نیاسود. شما هم دوره بعد کاندیدا بشوید ببینم چندچندیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چیزی که چند ماه پیش مجلس تصویب کرد نماینده ها و رجال سیاسی بعد از باز نشستگی دوباره مشغول کار شوندحتما چون ما نیرو ی کار نداریم و اصلا بیکار نداریم این طرح تصویب شده این تنها کاری بود که مجلس برای رفع بیکاری وضع کرد

    • جلیل

      اگه به اندازه حقوق و امتیازاتی که میگیرند وجدانا کار میکنند و موثرند و لیاقتشو دارند که حقشونه و نوش جونشون ولی در عیر اینصورت وای به حالشون و باید برای کوچکترین هزینه ای که به بیت المال تحمیل کردن و یا تضییع کردن به هر نحوی شخصی یا فامیلی یا بر اثر بی سوادی و کوتاهی و بی کفایتی و رای غلط و هر چیز دیگه ای که مسءولیت آوره باید تو اون دنیا جوابگو باشند و البته اول پیش وجدان خودشون .خدا با حق الناس شوخی نداره.و مطابق آموزه های دینی و احادیث و روایات خداوند به جبران حق الناس یا از حسنات ما برمیداره و به پرونده اعمال کسی که مدیونشیم اضافه میکنه یا اینکه از گناهان اون که مدیونشیم میگذاره تو پرونده اعمال ما.یا شاید هم هردو.حالا تو این دنیا هر چقدر هم عشق و حال کنی بالاخره تموم میشه .حالا شما حساب کنید کسی فقط و فقط یک ریال نه بیشتر میدون یک مملکت و چند میلیون نفر باشه و به همون اندازه از گناهان چند میلیون نفر که مدیونشون هستی بذارند تو پرونده اعمالت تا کی تو جهنم میخواهی بسوزی و چه عذابهایی در انتظارته ...پیشنهاد میکنم کتاب داستانهای شگفت شهید دستغیب رو که بعضی داستانهاش در این مورده و واقعی حتما بخونید.والسلام

    • اریا

      خدا وکیلی غیر باند بازی ما چیزی ازشون ندیدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج