۶۴۸۸۲۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

جشن تولد پاییزی هنرمندان برگزار شد

مراسم تجلیل و جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد «ماه‌های پاییز» سه‌شنبه ۲۸ آذرماه با حضور پیشکسوتان و معاون هنری جدید و پیشین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجموعه‌ «باغ زیبا»ی تهران برگزار شد.

روزنامه شهروند: مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با بیان این‌که «باید مکانی برای استفاده از تجربیات و استعدادهای پیشکسوتان ایجاد شود» گفت: هنوز مسائل حفاظتی این موسسه حل نشده تا بتوانیم موزه‌ای از آثار هنرمندان را در این مکان جمع کنیم زیرا می‌ترسیم این آثار دزدیده شود.
جشن تولد پاییزی هنرمندان برگزار شد
مراسم تجلیل و جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد «ماه‌های پاییز» سه‌شنبه ۲۸ آذرماه با حضور پیشکسوتان و معاون هنری جدید و پیشین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجموعه‌ «باغ زیبا»ی تهران برگزار شد.
در ابتدای مراسم، سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت خطاب به پیشکسوت‌های حاضر در برنامه گفت: با توجه به آلودگی هوا خوشحالیم که شما پیشکسوتان حضور پیدا کردید. این مراسم به دلیل ماه محرم و صفر با تأخیر تحت عنوان «متولدهای پاییز» برگزار می‌شود. او ادامه داد: ممکن است این‌ مراسم تکراری به نظر بیاید ولی شماها گُل هستید و دیدن گل‌ها هیچ‌گاه تکراری نمی‌شود و تولدها بهانه‌ای است برای جمع شدن هنرمندان پیشکسوت و درواقع این جشن سالی یک‌بار برای هر هنرمندی است. عظیمی با اشاره به سفر اخیر هنرمندان پیشکسوت به کیش یادآور شد که از تعدادی از آنها در آن سفر تجلیل شده است.
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از حضور «یوناتن بت‌کولیا» نماینده آشوری‌ها در مجلس شورای اسلامی که از‌ سال ۸۴ پیگیر این موسسه بوده است و با آقای نوبخت در این زمینه رایزنی داشته است، قدردانی کرد و افزود: ایشان درواقع یکی از بانیان اصلی این موسسه هستند و خیلی از مسائل و مشکلات را ایشان مطرح کردند.

عظیمی از هنرمندان پیشکسوت بیمار و از یادرفته هم یاد کرد و گفت: در این ‌موسسه پارتی‌بازی اتفاق نمی‌افتد و تلاش می‌کنیم هر اتفاقی براساس اولویت‌بندی‌ها رخ دهد. الان نزدیک به ۷۴۰ نفر هنرمند پیشکسوت از طریق شورای ارزشیابی هنرمندان عضو این موسسه شده‌اند و برنامه‌ریزی کردن برای این تعداد عضو سخت است، مخصوصا وقتی ما بالای ظرفیت، درخواست داریم. او با تأکید بر این‌که «هنوز مسائل حفاظتی این موسسه حل نشده است» اظهار امیدواری کرد که بتوانیم کار ویژه این موسسه که استفاده از تجارب و توانایی‌هایی شما هنرمندان و همچنین گردآوری آثارتان در قالب یک موزه در ساختمان باغ زیبا است را فراهم کنیم اما می‌ترسیم دزدیده شود. عظیمی در عین‌حال ابراز امیدواری کرد که به‌زودی این کار انجام شود و گفت: از وقتی که ساختمان جدیدی به موسسه به نام وزارت ارشاد تعلق گرفته، دچار مشکلاتی شدیم، اما امیدواریم به‌زودی بتوانیم آن‌جا را افتتاح رسمی کنیم. البته بعضی از اساتید الان در آن ساختمان جدید درحال تمرین و اجرا هستند و اتفاقات خوبی هم می‌افتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج