۶۴۹۴۱۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بازدید وزیر دفاع از مناطق زلزله‌ زده کرمانشاه

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه بازدید و از نزدیک در جریان روند اسکان موقت زلزله‌زدگان و نحوه ارائه خدمات به مردم این استان قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه بازدید و از نزدیک در جریان روند اسکان موقت زلزله‌زدگان و نحوه ارائه خدمات به مردم این استان قرار گرفت.

امیر سرتیپ امیر حاتمی برای دیدار با مردم مناطق زلزله‌زده و بررسی روند اسکان موقت زلزله‌زدگان استان کرمانشاه به همراه جمعی از مدیران این وزارتخانه صبح امروز - پنج شنبه- وارد این استان شد.
در زلزله کرمانشاه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل وزارت دفاع و ارشد وزارت دفاع در این کرمانشاه دستور داد با تمام امکانات مهندسی و درمانی به کمک زلزله زدگان بشتابند و به معاون هماهنگ کننده این وزارتخانه نیز دستور داد ستاد بحران وزارت دفاع در محل وقوع زلزله تشکیل شده و برای خدمات رسانی فوری به مردم اقدام کنند.
وزیر دفاع ابتدا با حضور در روستای زلزله‌زده قلعه‌داری، ضمن بازدید مستقیم از این منطقه، در دیدار مستقیم و چهره‌ به چهره با مردم در جریان مشکلات و نیاز‌های آنان قرار گرفت.
وی در ادامه بر نحوه استقرار 300 کانکس اهدایی وزارت دفاع به مردم این دو روستا نظارت کرد و از مدیران این وزارتخانه خواست برای اسکان موقت مردم در کانکس‌ها تمام تلاش خود را با توجه به سردی هوا به کار گیرند.‌
وزیر دفاع همچین در دیدار با مردم این روستاها، ضمن تسلیت به هموطنان عزیز کرمانشاهی گفت: از همان لحظه وقوع زلزله دولت، نیروهای مسلح و مردم کشورمان به کمک زلزله‌زدگان شتافتند و در امدادرسانی از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند و مردم مطمئن باشند تا آخر در کنار آنان هستیم.
امیر سرتیپ حاتمی همچنین با حضور در محل ساخت کانکس‌های سپاه در زرین‌جوب و ارتش در پادگان ابوذر، از نزدیک در جریان روند اقدامات و فعالیت‌های یگان‌های مختلف سپاه و ارتش در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان قرار گرفت.
وی در این بازدید به بازدید فرمانده معظم کل قوا و رییس جمهوری از مناطق زلزله‌زده اشاره و تاکید ایشان بر اسکان سریع زلزله‌زدگان خاطرنشان کرد: با توجه به فرارسیدن زمستان و سردی هوا در این منطقه اسکان مردم در کانکس هر چه سریع‌تر باید به اتمام برسد تا مردم در رنج نباشند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.

این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج