۶۵۰۰۸۱
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

دردسر دایرکت های حاشیه ساز برای قائدی

دیروز در شبکه‌های اجتماعی خبر رسید که اینستاگرام مهدی قائدی، بازیکن جوان استقلال هک شده و بخشی از پیام‌های شخصی‌اش هم منتشر شد.

ایران ورزشی: دیروز در شبکه‌های اجتماعی خبر رسید که اینستاگرام مهدی قائدی، بازیکن جوان استقلال هک شده و بخشی از پیام‌های شخصی‌اش هم منتشر شد. بازیکنان فوتبال مثل اکثر چهره‌های مشهور در شبکه‌های اجتماعی صفحات شخصی دارند و نسبتا فعالند‌ ولی ایمنی و احتیاط لازم را ندارند و گاهی می‌بینیم که در دام هکرها گرفتار می‌شوند. بازیکنان جوانی مثل قائدی باید خیلی مراقب تصویرشان باشند و چنین خطراتی را در نظر بگیرند. باشگاه هم وظیفه دارد آموزش‌هایی برای بازیکنانش در نظر بگیرد تا گرفتار مشکلات عصر تکنولوژی نشوند. از طرف دیگر مردم هم باید از انتشار اطلاعاتی که مربوط به زندگی شخصی دیگران است خودداری کنند و به حریم افراد احترام بگذارند.
امیدواریم این ماجرا برای قائدی که نخستین فصل حضورش در استقلال را می‌گذراند و به تازگی توانسته به ترکیب اصلی هم برسد دردسرساز نشود و او بتواند مراحل پیشرفتش را طی کند.
اصل ماجرا دایرکت های حاشیه سازی است که میان مهدی قائدی و یکی دیگر از ستاره های جوان استقلال رد و بدل شده و موجی در فضای مجازی به راه انداخته که اگر درست مدیریت نشود می تواند برای این دو ستاره دردسر ساز شود. نکته قابل ذکر این که مردم و هواداران فوتبال به طور خاص وظیفه دارند با آرامش بیشتر از به خطر افتادن آینده افراد با استعدادی نظیر قائدی جلوگیری کنند.

پس از این مهدی قائدی با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به این اتافاق واکنش نشان داد.
دردسر دایرکت های حاشیه ساز برای قائدی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افتضاااح بود

    • بدون نام

      بیخود شلوغش نکنید لطفا اینا همش توطئه هس والا صحت نداره و پیچ قائدی نیس

    • بدون نام

      ساختگی خخخ بابا چی میگه این بچه...تاجش کشت منو خخخخ

    • بدون نام

      من به عنوان ی پرسپولیسی با مطالب بالا موافقم ولی سوالم اینه چرا وقتی واسه سوشا مکانی همچین اتفاقی افتاد بجای محکوم کردن این اقدام زشت سوشا رو محکوم کردن و محروم؟؟!!اینا جون هستند شایدم جایی غفلت بکنن مثل همه جون ها ولی چرا برخوردها دوگانه هستش؟؟!!

    • بدون نام

      من به عنوان ی پرسپولیسی با مطالب بالا موافقم ولی سوالم اینه چرا وقتی واسه سوشا مکانی همچین اتفاقی افتاد بجای محکوم کردن این اقدام زشت سوشا رو محکوم کردن و محروم؟؟!!اینا جون هستند شایدم جایی غفلت بکنن مثل همه جون ها ولی چرا برخوردها دوگانه هستش؟؟!!

    • بدون نام

      ووقتی به یه بچه پول مفت بدی نتیجه همین میشه
      یادمه چمدسال پیش شورولت اسپانسر منچستریونایتد شد و گفت به هر بازیکن منچستر به شورولت میده اما سر الکس فرگوسن گفت اجازه نمیدم به یازیکنهای زیر ۲۴ سال ماشین بدید اینا سرگرم ماشین بازی میشن فوتبالشون افت میکنه

    • بدون نام

      این هجم از خوش گذرانی ... واقعا نوبره .
      متاسفم که پول مملکت تو جیب امثال این میره.
      متاسفم برا خودم.یعنی متاسف.
      تو دوتا تیم استقلال و پرسپولیس فقط محمد انصاری انسان شریف و خانواده دار و با خدایی هست.

    • بدون نام

      اينم مثل اون طارمي... فكر كرده علي اباد هم شهر هست و خودشو گم كرده

    • اس

      هرکی خربزه میخوره پای لرزش هم میشینه. قائدی خطا کرده باید مجازات بشه .فدراسیون و کمیته انضباطی پارتی بازی را کنار بگذارند و همان گونه که با سوشا مکانی و پیام صادقیان وغیره برخورد کردند با او هم برخورد کنند و الکی نگویند که جوان هست و این چیزا اگه اینطور باشه صادقیان هم جوان بود پس باید مجازات بشه که پول بیت المال حرام نشه والسلام

    • بدون نام

      ای بابا فاز اینایی که تاسف میخورند چیه یعنی بازیکن باید بابت اینکه چرا تو گوشیش با هم تو گوشی خودش یه سری حرفا زده وکارایی کرده که اکثر ماها میکنیم بعد فقط زورمون به این بنده خدا رسیده

    • سوباسا

      دوستان کاملامشخصه که قاعدی توی دایرکتش چه عکسی داده به همتیمیش،یا به فالورای مونثش شماره داره.اینکه میگه ساختگی بودن رو ی بچه هم باورنداره.این جریان بشه درسی واسشون تا دفه دیگه از این کارهای غیراخلاقی داخل فضامجازی انجام ندن.ورزشکارها الگو هستن پس بایدمراقب رفتارشون باشن.

    • بدون نام

      ای باو قضیه که تموم شد ماهم کشش نمیدیم ولی این دوستی هم که گفته کاملا مشخصه که چه چیزایی تو دایرکتش به هم تیمی هاش گفته خب اره گفته ولی این حرفا روهمه ما میزنیم به دوستامون این بنده خداهم تو خصوصیش گفته فهم چیز خصوصی سخت نیست که بعضیا نمیفهمند. هیچکس وظیفه نداره بابت اینکه به دوستش به شوخی حرف زشت زده بیاد به ما جواب پس بده مخصوصا که خودمون همون کارا رومیکنیم ودرعین عقده ای بودن برا بقیه پیغمبر میشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج