۶۵۰۱۶۴
۵۰۵۹
۵۰۵۹
پ

تصاویر رسمی از نسخه‌ی جدید جیپ چروکی

همان طور که در گذشته عکس ها و اطلاعاتی غیر رسمی و جاسوسانه مشخص کرده بود مدل ۲۰۱۹ ماشین شاسی بلند جیپ چروکی در نما و چراغ های جلو از طراحی جدید بهره برده است.

وبسایت زوم تک - بهنام خدابخشی: همان طور که در گذشته عکس ها و اطلاعاتی غیر رسمی و جاسوسانه مشخص کرده بود مدل ۲۰۱۹ ماشین شاسی بلند جیپ چروکی در نما و چراغ های جلو از طراحی جدید بهره برده است. با این که بیشتر شما عزیزان منتظر رونمایی نسخه ی ۲۰۱۹ این اتومبیل شاسی بلند در نمایشگاه بین‌ المللی اتومبیل آمریکای شمالی که در شهر دیترویت قرار است بر گزار شود بودیم، اما عکس هایی رسمی از این جیپ چروکی جدید قبل از این نمایشگاه که قرار است در تاریخ ۲۶ دی ماه این سال جاری برگزار شود، منتشر شد.
تصاویر رسمی از نسخه‌ی جدید جیپ چروکی

در این تصاویر رسمی ما شاهد دو مدل متفاوت از ماشین شاسی بلند جیپ چروکی هستیم، مدل قرمز رنگ این اتومبیل با توجه به گیره های بکسل در سپر جلو و چراغ های مه شکن بالای سپر، به احتمال زیاد نسخه ی تریل هاوک است. از سوی دیگر مدل نقره ای رنگ در سپر جلو جزئیات اضافه ای به همراه ندارد. اگر شما عزیزان بیشتر به این تصاویر بنگرید به نظر می رسد که نسخه ی تریل هاوک ارتفاع بیشتری دارد که نشان دهنده ی قابلیت های آفرود این نسخه از اتومبیل است.

تصاویر رسمی از نسخه‌ی جدید جیپ چروکی
همان طور که در تصاویر پیش رو می بینید به لطف باز طراحی زیبای چراغ های جلو، نسخه ی ۲۰۱۹ اتومبیل جیپ چروکی ظاهری جذاب تر و پویا تری به خود گرفته است که در حال حاضر به مدل های دیگر خانواده ی جیپ مثل کامپس و گرند چروکی شباهت بیشتری دارد. البته تغییرات اعمال شده در قسمت پشت این اتومبیل به تبعات کمتر دیده می شود.

مقامات بلند پایه ی کمپانی محبوب جیپ فقط به انتشار این تصاویر بسنده کرده است و از تغییرات اعمال شده در مشخصات فنی این اتومبیل حرفی به میان نیاورده است ولی در این بین حرفایی از اینکه این مدل دارای سیستم بهینه سازی مصرف سوخت است به میان آمده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج