۶۵۰۹۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نیمکت‌نشینی ایسکو برای همه غیرقابل درک بود

هواداران مادریدی معتقد بودند که هافبک اسپانیایی نباید در دیدار برابر بارسولنا نیمکت‌نشین می‌شد.

ایسنا: به نقل از آس، نیمکت‌نشینی ایسکو در ال کلاسیکو دیروز (شنبه) همه هواداران مادریدی را عصبانی کرده است؛ آن‌ها درک نمی‌کنند چرا زین‌الدین زیدان هافبک اسپانیایی را نیمکت‌نشین کرد و متیو کواچیچ را به جای او برابر بارسلونا به زمین فرستاد. بر اساس یک نظرسنجی انجام شده در وب سایت آس، ۷۶ درصد کاربران معتقد بودند ایسکو نباید بر نیمکت می‌نشست. این آمار پس از شکست افزایش یافت اما نکته‌ای که قابل توجه است این است که در جریان بازی ۶۵ درصد کاربران معتقد بودند ایسکو شایسته نیمکت‌نشینی نیست.

پیش از دیدار برابر بارسلونا، هافبک اسپانیایی یک مهره اصلی برای زین‌الدین زیدان در بازی‌ها محسوب می‌شد. او در سوپرجام اروپا مقابل منچستریونایتد و دیدار رفت سوپرجام اسپانیا برابر بارسا در ترکیب اصلی حضور داشت (در بازی برگشت به خاطر پیروزی سه بر یک در دیدار رفت استراحت کرد) ایسکو در دیدار برابر اتلتیکو مادرید، در دو دیدار مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا و در فینال جام جهانی باشگاه‌ها برابر گرمیو در ترکیب اصلی حضور داشت.

هافبک اسپانیایی پس از عملکرد درخشانش در هفته‌های آخر فصل گذشته توانست عضو ثابت ۱۱ بازیکن اصلی باشد. با این حال در دیدار برابر تیم ارنستو والورده جایگاه خود را از دست داد. زیدان پس از بازی نخواست در این باره حرفی بزند. سرمربی مادرید گفت: توضیحی درباره نیمکت‌نشینی ایسکو ندارم. من به عنوان یک سرمربی تصمیم گرفتم.

او در ادامه افزود: از چیزی پشیمان نیستم. من این‌جا هستم تا تصمیم بگیرم. هدفم این بود که از لیونل مسی مراقبت شود و او به خوبی این کار را انجام داد.

با این حال نیمکت‌نشین ایسکو به خاطر حضور کواچیچ نبود. هافبک اسپانیایی می‌توانست به جای کریم بنزما به میدان برود. ایسکو مانند مهاجم فرانسوی در این فصل برای مادرید ۵ گل زده است. هم‌چنین پاس‌های گل بیش‌تری داده است (۵ پاس گل در برابر ۳ پاس گل بنزما). با وجود این شرایط بنزما هم‌چنان در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد و بازیکن شماره ۲۲ مادرید دیروز بر نیمکت ماند تا کواچیچ از مسی مراقبت کند.

بازیکنان مادرید از نبود ایسکو در ترکیب اصلی تعجب کردند. با این حال پس از شکست برابر بارسلونا در مقابل رسانه‌ها از تصمیم زیدان دفاع کردند. مارسلو در این باره گفت: ما تا مرگ با سرمربی هستیم و شکی در آن نیست.

سرخیو راموس نیز این موضوع را به تاکتیک ربط داد و گفت: این سوال را باید از زیدان پرسید. حضور ایسکو در ترکیب باعث می‌شد مسی کار خود را به راحتی انجام دهد اما با کواچیچ این اتفاق نمی افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج