۶۵۱۴۲۵
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

روشن: بعد از منصوریان، بازیکنان از زندان آزاد شدند

پیشکسوت استقلال از روند رو به رشد این تیم در هفته‌های اخیر تمجید کرد.

ایسنا: حسن روشن در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به روند روبه رشد استقلال چیست؟ گفت: الحمدلله که استقلال نتایج خیلی خوبی را کسب کرده است. خدا را شکر تیم رو به جلو کار می‌کند ولی هنوز زود است که بگوییم روی غلتک افتاده و به سمت قهرمانی می‌رود. به نظرم اگر مشکلات داخلی گریبان استقلال را نگیرد این تیم پیشرفت می‌کند. مشکلاتی مثل مسائل پولی و مدیریتی که به تیم آسیب بزند.

او در پاسخ به این سوال که به نظرش چرا استقلال نسبت به گذشته روند بهتری پیدا کرده است؟ اظهار کرد: بازیکنان استقلال که همان بازیکنان قبلی هستند. مساله این است که از آن‌ها بهتر استفاده شده است. منصوریان در خرید این بازیکنان اشتباه نکرد ولی قبلا هم گفتم که در بازی با سپیدرود که منصوریان نبود، انگار بازیکنان استقلال از زندان آزاد شده بودند. مساله بعدی هم این که بدن بازیکنان استقلال بهتر شده است. میک درموت مربی تحمیلی کی‌روش به استقلال بود. سومین مساله هم این که برای خود بازیکنان هم مهم است که آبروی‌شان حفظ شود و در نهایت خود شفر که در نتایج فعلی موثر است.

پیشکسوت استقلال درباره وضعیت جباری گفت: جباری در استقلال زحمت کشیده و حق امثال اوست که در این تیم از فوتبال خداحافظی کنند اما به شرطی که قراردادشان گران قیمت نباشد. یک بخشی از مشکل همین است که ما نمی‌دانیم قرارداد بازیکنان استقلال چگونه است و همه چیز پنهان است. رایکوف برای تمدید قراردادها همه بازیکنان را صدا می‌زد و جلوی بقیه قرارداد را تمدید می‌کرد و همه از قرارداد هم خبر داشتند. شفاف نبودن می‌تواند به تیم ضربه بزند. من شنیده‌ام که قرارداد جباری بابت هر بازی است ولی با عقل جور در نمی‌آید که این‌گونه باشد چون او آسیب دیده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا دیروز که میگفتی شفر به درد نمیخوره چی شد

    • بدون نام

      هیچی دگه.. دوباره سرکله حسن اقاپیدا شد یه مدتی پیداش نبوداستقلال درارامش بود.

    • بدون نام

      واقعا تاسف داره همچین حرفی. مگه میشه شخصیتی مثل کی روش مربی تحمیل کنه! ؟مگه مثل شما مربیان ایرانی دلاله! ؟کافر همه را به کیش خود پندارد

    • بدون نام

      توعمرت فقط رايکوف روديده اي هي ازش ثعريف ميکني بابا اون مرده به تاريخ پيوسته ،بگوچي بلدي

    • وحید

      اقا روشن تا دیروز که میگفتی خریدهای منصوریان همه اشتباهه میگفتی که میک در موت باید بمونه و سرمربی بشه میگفتی که شفر پیره بدرد نمیخوره میگفتی که کمیته فنی باید جوابگو باشه چرا شفر رو اوردن اونموقعه که میگفتی میک خیلی خوبه الان میگی مربی تحمیلی بود از همونجایی که میگفتی که میک سرمربی بشه معلومه که چقدر به فکر استقلالی میک که فقط یه بدنسازه همین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج