۶۵۱۴۳۰
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

پیگیری دردسرساز مرفاوی از AFC برای استقلال

با پیگیری‌های صمد مرفاوی از AFC برای دریافت مطالبات۱۳۰ میلیونی از باشگاه استقلال کنفدراسیون فوتبال آسیا روی این موضوع حساس شده است.

خبرگزاری فارس: صمد مرفاوی بابت مطالبات ۷ سال پیش خود مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان از باشگاه استقلال طلبکار است و برای دریافت مطالبات خود چندین بار به باشگاه استقلال مراجعه کرد و حتی به فدراسیون فوتبال نیز نامه نوشت.

سرمربی سابق استقلال که حتی حکم کسر امتیاز از این تیم را دارد در کش و قوس اولتیماتوم AFC به باشگاه‌ها برای دریافت مجوز حرفه‌ای چندین بار علیه مسئولان این باشگاه موضع گرفت و اعلام کرد که چرا برای پرداخت مطالبات وی اقدامی نمی‌شود. بعد از این اتفاقات بود که مسئولان باشگاه استقلال با مرفاوی تماس گرفتند و وی را به باشگاه دعوت کردند اما نشست طرفین برای تسویه‌حساب با خوبی تمام نشد و در نهایت هر دو طرف به نتیجه نرسیدند.

بعد از این اتفاق صمد مرفاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اعلام کرد که مسئولان باشگاه از من خواسته‌اند نیمی از طلب ۱۳۰ میلیونی‌ام را ببخشم در حالیکه ۷ سال به من بی‌احترامی شده است. با این وجود من حتی یک ریال هم از مطالباتم نمی‌بخشم و حقم را تمام و کمال می‌خواهم.

در ادامه کش و قوس‌های مرفاوی با باشگاه استقلال، وی از طریق وکلایی که داشته در AFC اقدام به پیگیری مطالبات خود کرده که همین موضوع برای باشگاه استقلال دردسرساز شده است.

ظاهراً پیگیری‌های مرفاوی باعث شده تا مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص از فدراسیون فوتبال ایران استعلام بگیرند و همین موضوع کار استقلال و تسویه حساب این باشگاه با طلبکارانش را وارد فازی جدید کرده است.

از سویی دیگر عربستانی‌ها که در کنفدراسیون فوتبال آسیا دست‌های پشت پرده و نماینده کم ندارند ظاهراً به اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال مشکوک شده آن هم در حالیکه کنفدراسیون فوتبال آسیا به خاطر همین بدهی‌ها ۲ باشگاه عربستانی را از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشت.

با این وجود حالا به نظر می‌رسد شکایت سرمربی سابق تیم استقلال در شرایط فعلی مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را حساس کرده و این باشگاه در معرض خطر قرار گرفته است. از طرفی این انتقاد به مسئولان باشگاه استقلال وارد است که چرا مطالبات مرفاوی را پرداخت نکردند تا کار به این مرحله برسد.

اینکه صمد مرفاوی از استقلال به همه‌جا رسیده و شاید جایی باید برای این باشگاه گذشت می‌کرد حرف غیر منطقی نیست اما از آن سو اصرار مسئولان باشگاه برای نصف کردن طلب ۱۳۰ میلیونی که به قول مرفاوی مالیاتش هم پرداخت شده و ارزش آن پول بعد از ۷ سال پایین آمده جای انتقاد از مسئولین این باشگاه دارد که چه بهتر بود در این شرایط طرفین به نوعی با یکدیگر تعامل کرده تا کار به اینجا نرسد.با این شرایط وزارت ورزش هم از باشگاه استقلال خواسته مطالبات مرفاوی را تسویه کند تا این باشگاه دچار چالش نشود.

به نظر می‌رسد پرونده مرفاوی و باشگاه استقلال باید هرچه سریعتر جمع شود تا استقلالی‌ها در ادامه راه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دچار مشکل نشوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا نیامرزه مدیری را که مرفاوی را مربی استقلال کرد. ...آخه این کجاش به مربیگری اونم استقلال میخورد. ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج