۶۵۲۵۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پهلوان: کار راحتی مقابل پرسپولیس نداریم

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است که پرسپولیس تیم قدرتمندی است و تیمش کار سختی مقابل سرخ‌پوشان پایتخت دارد.

خبرگزاری ایسنا: احسان پهلوان بازیکن جدید و سرباز تراکتورسازی درباره نخستین بازی این تیم و پیروزی برابر استقلال خوزستان گفت: این دیدار را حتما باید با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم. بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شده‌اند که باید هماهنگ‌تر شویم تا بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

این بازیکن درباره دیدار هفته آینده تیمش برابر پرسپولیس صدرنشین نیز تصریح کرد: پرسپولیس دو سال است که تیم با ثباتی شده و بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشته است. بازی سختی مقابل این تیم داریم زیرا علاوه بر قدرت پرسپولیس باید مقابل هواداران این تیم نیز قرار بگیریم. البته شرایط تراکتورسازی نیز خوب شده و تمرین‌هایی که در طول هفته انجام داده‌ایم باعث شد هم از لحاظ جسمی و بدنی و هم از لحاظ روحی و روانی آماده دیدار با پرسپولیس باشیم.

پهلوان درباره کار کردن دوباره زیر نظر یحیی گل‌محمدی و مجتبی حسینی نیز توضیح داد: این دو مربی نشان دادند که جزو مربیان بزرگ ایران هستند. نتایج آن‌ها در ذوب‌آهن و پرسپولیس به خوبی نشان دهنده این قضیه است که مربیان با دانشی هدایت تراکتورسازی را بر عهده دارند. شرایط خوبی را در ذوب‌آهن زیر نظر این دو مربی پشت سر گذاشتم و امیدوارم بتوانم آمادگی‌ام را در تراکتورسازی نیز حفظ کنم.

پهلوان درباره لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: در چنین تورنمنتی بازی آسان نخواهیم داشت و باید در هر دیدار نهایت تلاش خودمان را انجام دهیم تا علاوه بر کسب نتایج مناسب بتوانیم از گروه خود صعود کنیم.

بازیکن تراکتورسازی درباره پیش‌بینی‌اش از رتبه این تیم در پایان لیگ هفدهم نیز گفت: ۱۴ بازی دیگر مانده و اکنون زود است که درباره انتهای فصل صحبت کنیم. ما باید بازی به بازی پیش برویم و به اهداف خود فکر کنیم. تراکتورسازی می‌تواند در انتهای لیگ هفدهم موفق باشد و در جایگاه خوبی قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسی

      توزمین معلومت میشه
      بعد از گل سوم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج