۶۵۲۵۵۸
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

مخالفت مجلس با تشکیل وزارت شهدا و ایثارگران

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست ۲۴ نفر از نمایندگان مجلس که پس از گذشت ۲۸ سال از پایان جنگ تحمیلی به فکر ایجاد وزارت شهدا و ایثارگران افتاده بودند با اکثریت قاطع مخالفت کرد.

خبرگزاری ایسنا: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست ۲۴ نفر از نمایندگان مجلس که پس از گذشت ۲۸ سال از پایان جنگ تحمیلی به فکر ایجاد وزارت شهدا و ایثارگران افتاده بودند با اکثریت قاطع مخالفت کرد.

در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس ۲۴ نفر از نمایندگان مجلس در قالب طرحی خواستار تبدیل بنیاد شهید به وزارت امور شهدا و ایثارگران شده بودند که از ۱۹۹ نماینده حاضر در جلسه ۶۲ رای موافق، ۷۹ رای مخالف و ۱۶ رای ممتنع به این درخواست داده شد.

حسن نوروزی در دفاع از این پیشنهاد گفت: قبول داریم که قانون برنامه ششم توسعه مخالف افزایش ساختار دولت است، ما هم خواستار تبدیل بنیاد شهید به وزارتخانه با امکانات و بودجه موجود هستیم.

مقدسی در مخالفت با این درخواست گفت: حمایت از خانواده شهدا و ایثارگران از طریق تولید ساختار جدید امکانپذیر نیست؛ بلکه باید ساختار موجود به بنیاد شهید را اگر ایراد دارد اصلاح و به خانواده شهدا و ایثارگران تسهیلات مورد نیازشان را ارائه دهیم.

نصرالله پژمانفر در موافقت با این پیشنهاد گفت: ادله نماینده مخالف ضرورت تشکیل این ساختار را تایید کرد. در کشور سه میلیون خانواده ایثارگر و شهید داریم. به همین دلیل لزوم ارتقای ساختار بنیاد شهید به وزارتخانه ضروری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متاسفانه مملکت ما را چاپلوسان و متملقان نابود کردند ...این پیشنهاد هم از روی چاپلوسیه و گرنه ضرورتی ندارد....خانواده های شهدا بزرگند و نیاز به دیده شدن ندارند

    • بدون نام

      خانم بهادری اگه جانبازان شهدا نبودن ما هم نبودی باید رسیدگی بشن

    • بدون نام

      دنبال چی هستید ؟؟!!! بنیاد شهید از عهده رسیدگی بر نمی آید؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      تو این اوضاع بیکاری و تورم خدا رو شکر خانواده شهدا وضعیت معیشتی خیلی خوبی دارن و حقوق ومزیا وتسهیلات زیادی هم میگیرند.زیاده روی در هر کاری اونا رو تو چشم مردم خراب میکنه. تبدیل بنیاد شهید به وزارت. به صلاح نیست.

      پاسخ ها

      • رضا

        دوست عزیز من جانباز هستم کل حقوقم یک میلیون و صد و هفتاد هزار تومان من گفتم نه تنها مخالف وزارت شدن هستم بلک میگم همین بنیاد شهید رو هم بردارن و هزینه اش رو به جانبازان که زیر یک و نیم میگیرن بدن هر وزارتخانه ای هم پیگیر ایثارگران خودش باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج