۶۵۲۶۸۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تداوم جنگ قدیمی میان ونگر و مورینیو

برخلاف اکثر اوقات که آقای خاص به همتای فرانسوی‌اش در آرسنال زخم زبان می‌زند، این بار سرمربی توپچی‌ها آتش زیر خاکستر جنگ لفظی با مورینیو را شعله‌ور کرد.

خبرگزاری تسنیم: اظهارات اخیر ژوزه مورینیو بعد از فرار تیمش از شکست خانگی برابر برنلی در بازی شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته بیستم لیگ برتر، بهانه‌ای به آرسن ونگر داد تا زخم زبان‌های قدیمی‌ای که آقای خاص در گذشته به او زده بود را جبران کند.

مورینیو بعد از بازی شب گذشته تیمش ادعا کرد که اگر مسئولان منچستریونایتد هم به او همان بودجه‌ای را داده بودند که پپ گواردیولا در منچسترسیتی دریافت کرده است، تیمش اکنون وضعیت بهتری داشت.

همین کافی بود تا ونگر - کسی که مورینیو در گذشته با القابی همچون متخصص شکست، چشم‌چران و .... خطاب کرد - از خجالت آقای خاص درآید.

ونگر با وجود آگاهی از اینکه مورینیو احتمالاً سکوت نخواهد کرد و در کنفرانس‌های خبری‌اش پاسخ او را خواهد داد، به شیوه‌ای کنایه‌آمیز درباره غرولندهای اخیر آقای خاص صحبت کرد. او اظهار داشت: من ۲۱ سال است که دارم مربیگری می‌کنم اما الان شروع به گله‌گذاری (درباره اینکه باشگاه بودجه‌ بیشتری برای خرید بازیکن اختصاص نداده) نمی‌کنم.

ونگر افزود: در تمام این سال‌هایی که سرمربی آرسنال بوده‌ام، همیشه یک تیم و گاهی اوقات ۴ تیم بوده‌اند که قدرت مالی‌شان از ما بیشتر بوده است و من یاد گرفته‌ام که خودم را با این وضعیت وفق دهم. الان هم سیتی، چلسی و یونایتد تیم‌هایی هستند که قدرت مالی‌شان بیشتر از ماست اما من هنوز هم مطمئنم که می‌توانم راه رسیدن به موفقیت را پیدا کنم.

با سابقه‌ای که در جنگ‌های لفظی گذشته میان مورینیو و ونگر ثبت شده، باید انتظار پاسخی زهردار از آقای خاص به سرمربی فرانسوی توپچی‌ها را داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج