۶۵۲۶۹
۳ نظر
۵۰۲۲
۳ نظر
۵۰۲۲
پ

شغل‌ های پردرآمد جهانی با مدرک ديپلم!

مدارک دانشگاهي اين روزها براي پيدا کردن شغل بسيار مورد نياز است و معمولا جوانان سال‌هاي زيادي درس مي‌خوانند تا بتوانند شغلي پردرآمد و خوب داشته باشند اما در دنيا شغل‌هايي هستند که مي‌توان با مدرک ديپلم به سراغ ان‌ها رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان: مدارک دانشگاهي اين روزها براي پيدا کردن شغل بسيار مورد نياز است و معمولا جوانان سال‌هاي زيادي درس مي‌خوانند تا بتوانند شغلي پردرآمد و خوب داشته باشند اما در دنيا شغل‌هايي هستند که مي‌توان با مدرک ديپلم به سراغ ان‌ها رفت.

ديپلم که مدرک پاياني دوران دبيرستان است اين روزها کمتر جايي به عنوان يک مدرک بالاي علمي شناخته مي‌شود و معمولا بايد مدرکي در حد فوق ديپلم داشته باشيد تا شايد شغلي مناسب پيدا شود. برخي شغل‌ها در دنيا هستند که با مدرک ديپلم هم مي‌توان وارد آن شد و درآمدي بالا داشت. اين شغل‌ها ابتدا بسيار ساده هستند اما هم از نظر درآمد و هم از نظر موقعيت اجتماعي، مشاغلي خوب هستند. البته نکته قبال توجه اين که اين مشاغل در دنيا با اين مدرک قابل ورود هستند.

راننده‌هاي مترو و اتوبوس

اين شعل يکي از کارهايي است که مي‌توان تنها با مدرک ديپلم وارد آن شد و آينده اي خوب داشته باشيد. در سال ۲۰۱۲ افرادي که در اين شغل کار مي‌کردند سالانه دستمزدي نزديک به ۶۲ هزار دلار داشتند که ر نوع خود قابل قبول است. از جمله نکاتي که درمورد اين شغل بايد به آن اشاره کرد برنامه کاري است که بسيار سخت بوده و تعطيلي‌هاي آن کمتر از باقي شغل هاست زيرا وسايل حمل و نقل عمومي تعطيلي ندارند.براي تبديل شدن به يک راننده مترو، مدرک ديپلم کافي است و بايد کلاس‌هاي آموزشي را گذراند.

طراح لباس

يکي از مشاغل پردرآمد طراحي و ساخت لباس‌هاي مختلف است و از آنجايي که نياز انسان به پوشاک پاياني ندارد پس هميشه مي‌توان در آن مشغول شد. درآمدي که طراحان لباس دارند بنا به سليقه و البته حرفه اي بودنشان متفاوت است. طراحان درجه يک سالانه ۱۲۶ هزار دلار درآمد دارند در حالي که طراحان درجات پايين تر درآمدي تا ۶۳ هزار دلار دارند. براي تبديل شدن به يک طراح نياز به يک فکر باز و البته شناخت اصول اوليه طراحي است که با شرکت در چند کلاس اموزشي قابل فراگيري است.

بازرسي‌هاي صحنه جرم و کارآگاه

کارآگاه‌ها و افرادي که به بررسي صحنه جرم مي‌پردازند معمولا مدارکي ميان ديپلم تا ليسانس دارند زيرا مي‌توانند با شرکت در چندين کلاس و گذراندن دوره‌هاي خاصي به يک حرفه اي تبديل شوند. اين افراد درآمدي نزديک به ۷۴ هزار دلار دارند ولي شغلشان بسيار سخت و طاقت فرساست. هر روز ارتباط با اجساد يا پرونده‌هاي قتل و سارقين مي‌تواند در روحيه هر فردي تاثيرگذار باشد.

نصب کننده آسانسور

يکي از سخت ترين شغل‌هاي اين ليست نصب کننده آسانسور است زيرا اين افراد بايد در شرايط سخت کاري و با وسايلي کار کنند که بسيار سنگين هستند. آن‌ها همچنين بايد تمام روز را در محيط‌هاي تاريک و تنگ آسانسور بگذرانند. در مقابل اين مشکلات اگر فردي در اين کار مهارت داشته باشد و کلاس‌ها و آموزش‌هاي لازم را ديده باشد مي‌تواند درآمد سالانه اي نزديک به ۷۶ هزار دلار داشته باشد. نصب کننده‌هاي اسانسور معمولا ساعت کاري مشخصي ندارند و بيشتر کار دست خودشان است.

خلبان و کمک خلبان

اين روزها بسياري از خلبان‌ها داراي مدارک بالا هستند ولي همچنان مي‌توان با استفاده از مدرک ديپلم نيز در اين کار مشغول شد. شرکت در کلاس‌هاي آموزشي پرواز و استخدام شدن در شکرت‌هاي هواپيمايي از راه‌هاي رسيدن به رويايي خلباني آن هم تنها با مدرک ديپلم است. درآمد سالانه افرادي که به عنوان خلبان کار مي‌کنند نزديک به ۱۵۰ هزار دلار است که در نوع خود بالا بوده و در آمد خوبي محسوب مي‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با دیپلم سالانه نزدیک 500 میلیون درآمد دارند اونوقت صدا سیما به طور وقیحانه وضع بد اونجا رو نشون می ده

    • الناز

      دونبال یه شغل میگردم با مدرک دیپلم

      پاسخ ها

      • علی حمزه

        دنبال کار با مدرک دیپلم هستم از شوشتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج