۶۵۳۰۴۴
۱۱ نظر
۵۰۰۵
۱۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ایجاد بانک اطلاعاتی برای حذف یارانه‌ ثروتمندان

معاون رفاه اجتماعی وزارت رفاه گفت: پایگاه جامع رفاهی برای شناسایی و حذف یارانه‌بگیران غیر نیازمند راه‌اندازی شده که در این مسیر داده‌های خود را از طریق ۶ بانک اطلاعاتی به روز می‌کند.

خبرگزاری فارس: معاون رفاه اجتماعی وزارت رفاه گفت: پایگاه جامع رفاهی برای شناسایی و حذف یارانه‌بگیران غیر نیازمند راه‌اندازی شده که در این مسیر داده‌های خود را از طریق ۶ بانک اطلاعاتی به روز می‌کند.

احمد میدری گفت: پایگاه جامع رفاهی برای شناسایی و رصد اقشار مختلف جامعه ایجاد شده تا برای حذف یارانه افراد پردرآمد اطلاعات کافی در دست بوده و راهی هم برای مبارزه با فساد باشد.

وی با بیان اینکه در برخی موارد اطلاعات شفاف و دقیقی از اقشار مختلف مردم برای تصمیم‌گیری‌های بزرگ نداریم، ادامه داد: منابع اطلاعاتی این پایگاه رفاهی از ۶ منبع شامل سازمان امور مالیاتی، بانک‌ها، سازمان تامین اجتماعی، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، نیروی انتظامی، سازمان ثبت املاک و اسناد کشور تامین و به روز می‌شود.

میدری با اشاره به اینکه با ایجاد بانک‌های اطلاعاتی تاکنون ۴ میلیون نفر حذف شده‌اند گفت: با این حال هم‌اکنون افراد غیرنیازمند بسیاری وجود دارند که یارانه نقدی دریافت می‌کنند.

معاون رفاه اجتماعی وزارت رفاه گفت: در این پایگاه اطلاعات هویتی همه ایرانیان به ثبت رسیده و از این طریق می‌توان متوجه شد که هر فرد در کجا شاغل است و چه میزان حقوق دریافت می‌کند، همچنین در صورتی که در بخش خصوصی مشغول به کار باشد نام کارگاه، نوع فعالیت کارگاه و میزان حقوق پرداختی به فرد اعلام می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ثروتمندا همه که از خودشونن چطور نمیشناسنشون. ثروتمندا و کارمندای دولت با اینکه پولدارن و حقوق و مزایا میگیرن یارانه هم میگیرن لاقل یارانه اونارو قط کنین و بدین به مردم بیکار که تو این گرونی و بیکاری چند روز با پول یارانه سر کنن نه اینکه یارانه اونارو قط کنن بزارن جیب خودشون

    • بدون نام

      تورو بخدا‌به‌ هرکس و هردینی که معتقدید اینقدر این بحث یارانه رو سرکوفت نکنین.مگه‌چی دادین به مردم که حالا پس اش میگیرین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      دولت خودشو گم کرده روی آ ورده به جیب مردم این هنوز کجای کار است مردم خودش بهتر میدونه کار از این بدتر میشود

    • بدون نام

      بااین بانک اطلاعات ان بنده خدا راننده آژانس ده ساله بیمه آژانس راپرداخت میکرد وحالا باکمبودمسافر پرداخت نمیکنه از یارانه حذف کردید شماکه بیش ازده میلیون نفر راحذف کردید باز بگین چهارمیلیون اینجام دروغ میگین چرا اینقدر دروغ ؟بادروغ پیش مردم منفورتر میشوید راست بگویید مثل شیر هم بادلیل ومدرک جلوی یاوه گویان بایستید راست بگویید وجواب خوب بشنوید

    • بدون نام

      وای یارانه به خدا روستای که ما هستیم اگه یارانه نباشه همه فلجن

    • بدون نام

      جالبه هنوز یارانه ثروتمند ها حذف نشده ولی یارانه حقوق های سه ملیون تومن باز نشستگان حذف شده ...

    • بدون نام

      کارمندای دون پایه را حذف کردن گردن کلفتها هنوز یارانه میگیرند

    • بدون نام

      امید واریم درباره آنهایی که نزدیک به دوساله که یارانشونا قطع کردید که واقعا نیز بیارانه داشتن .که یارشان را بدون بررسی فقع کردید .بررسی کامل بشه

    • بدون نام

      امید واریم در باره کسانی که یارانشون نزدیک 2ساله قطع شده هم بررسی بشه .که یک عده ازاین نیازمند بیارنه بودن بدون بررسی قطع شد

    • بدون نام

      حق ندارید یارانه ها را قطع کنید اول هزینه حامل های انرژی را به قبل از یارانه دادن برگردید بعد یارانه را قطع کنید مگر ما مسخره هستیم به چه دلیل یارانه دادید مگر نه اینکه هزینه حامل های انرژی را چند برابر کردید وبجاش یارانه دادید. یارانه حق ماست

    • هادی

      خیلی.چیزهایی.است.ما.نمی.دانیم.واطلاع.نداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج