۶۵۳۳۸۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رشد چهار برابری درآمد ثروتمندان جهان از بورس

ثروتمندان جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی در پی رشد بازارهای سهام در کشورهای مختلف، یک تریلیون دلار ثروتمندتر شدند که این رقم نسبت به سال ۲۰۱۶ بیش از چهار برابر افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا: ثروتمندان جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی در پی رشد بازارهای سهام در کشورهای مختلف، یک تریلیون دلار ثروتمندتر شدند که این رقم نسبت به سال ۲۰۱۶ بیش از چهار برابر افزایش یافت.
شاخص میلیاردرهای بلومبرگ که یک رتبه بندی روزانه از ۵۰۰ فرد ثروتمند جهان است، امسال رشد ۲۳ درصدی داشت؛ در حالی که شاخص جهانی «ام.اس.سی.آی» و شاخص «استاندارد اند پورز» به طور تقریبی این افزایش را ۲۰ درصد برآورد کردند.
«جف بزوس» موسس شرکت آمازون، بیشترین رشد ثروت را در سال ۲۰۱۷ به خود اختصاص داد و ۳۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار بر دارایی خود افزود و در ماه اکتبر رتبه «بیل گیتس» را به عنوان ثروتمندترین فرد جهان تسخیر کرد.
موسس ۶۲ ساله شرکت مایکروسافت که از ماه می ۲۰۱۳ این عنوان را در اختیار دارد وعده داده است چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار به بنیاد خیریه «بیل اند ملیندا گیتس» ببخشد.
خالص دارایی بزوس در پایان ماه نوامبر به بالای یکصد میلیارد دلار رسیده بود اما اکنون ۹۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار ثروت دارد، در حالی که رقم دارایی بیل گیتس به ۹۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار می رسد.
«جورج سوروس» نیز در ماه اکتبر اعلام کرد در هفت سال گذشته، ۱۸ میلیارد دلار از دارایی دفتر خانوادگی به بنیاد «جامعه باز» اختصاص یافته که متعلق به خود وی است.
بدین ترتیب سوروس با هشت میلیارد دلار دارایی به رتبه یکصد و نود و پنجم شاخص میلیاردرهای بلومبرگ تنزل یافت.
تا پایان معاملات سه شنبه بیست و ششم دسامبر، ۵۰۰ میلیاردر تراز اول جهان حدود پنج تریلیون و ۳۰۰ هزار میلیارد دلار دارایی در اختیار داشته اند؛ در حالی که این رقم در بیست و هفتم دسامبر ۲۰۱۶، چهار تریلیون و ۴۰۰ هزار دلار بود.
شاخص میلیاردرهای بلومبرگ یک رتبه بندی روزانه از ثروتمندترین افراد جهان است.

اطلاعات مربوط به محاسبات تجزیه و تحلیل ارزش خالص در هر صفحه پروفایل میلیاردرها ارائه و در پایان هر روز معاملاتی در نیویورک به روز می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج