۶۵۳۶۴۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سردار سلامی: ۹ دی ۸۸، لیله‌القدر انقلاب اسلامی بود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ۹ دی‌ماه سال ۸۸ لیله‌القدر انقلاب اسلامی بود، زیرا از هزار ماه برای انقلاب زیباتر و درس‌آموز‌تر بود.

باشگاه خبرنگاران جوان: سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آئین گرامیداشت یاد و نام شهدای قاری، حافظ و معلم قرآن کریم و نیز تکریم از خانواده های معظم شهدا تحت عنوان "پنجمین یادواره سوره های سرخ " که امشب جمعه ۸ دی‌ماه در فرهنگسرای بهمن تهران برگزار شد، اظهار کرد: تمام سیاست های دشمن از جمله تهاجم فرهنگی، تحریم های اقتصادی، عملیات روانی و انزوای سیاسی شکست خورده است.

وی ادامه داد: دشمن که می بیند دایره نفوذ این انقلاب همه جهان را تحت تاثیر قرار داده، تلاش می کند که راهی از درون پیدا کند، اما نمی داند ملت ایران در تبدیل این تهدیدات به فرصت ها استادانه عمل می‌کند و از هر تهدید به عنوان فرصتی برای فتح قله های بزرگ استفاده می کند. مردم ایران همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مطمئنا آمریکا را مایوس خواهد کرد و دوباره شکست خواهند داد.

سلامی افزود: ما تا به گورسپردن تمام سپاه دشمن، آنها را تعقیب خواهیم کرد.

وی با اشاره به خیزش مردم ایران در روز ۹ دی سال ۸۸ بیان کرد: بعد از فتنه کسانی می رفتند که دستاورد های نظام را به پای قدرت های استکباری ذبح کنند ، کسانی که در اندیشه و هدف و آرزو با دشمن یکی بودند و می رفتند که تاریخ ایران را با زبان بیگانگان بنویسند، ۹دی با حرکت خروشان دریای ملت مسلمان و شیفته اسلام و امامت و ولایت ایران آنچنان زیبا از میدان به در شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با لیله القدر خواندن ۹ دی تصریح کرد: آن روز اگر چه روز بود، اما لیله القدر انقلاب اسلامی شد که از هزار ماه برای انقلاب زیباتر و درس آموز تر بود.

وی ادامه داد :بعد از آن حادثه، نظام ما دوباره بالنده شد و رشد کرده و زبانه های نفوذ آن از شرق مدیترانه تا شمال دریای سرخ امتداد یافت و ایران یک کشور بین المللی شد که حل معادلات جهانی به آن گره خورد; قدرتی که در میدان عمل همه قدرت های بزرگ را از خاصیت انداخته و ظرفیت های جدیدی را در اسلام ایجاد کرده است.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز در آستانه یک واقعه بی‌نظیر هستیم ،گفت: ملت ایران با دو بال بصیرت و ایمان در ۹دی چشم یک فتنه بزرگ را کور و آرزوهای قبیله شیطان را باطل کردند؛ از شیطان بزرگ آمریکا گرفته تا شیطان های کوچک و مزدوران داخلی شان!

وی در ادامه گفت: ۹دی روز آزمایش بزرگی است که ملت ایران از واقعه های تلخ تاریخ اسلام آموخته بودند، آموخته بودند که تنها راه سعادت مسلمانان در حمایت از ولی امر مسلمین است.

سلامی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: امروز ایران تبدیل به قدرتی شده که در میدان عمل همه قدرت های بزرگ را از خاصیت و کارایی انداخته و ظرفیت های عظیمی در جهان اسلام ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه یک جبهه وسیع مقاومت در مقابل دشمن بزرگ ایجاد شده است، ادامه داد: در پرتو انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح قدرتمندی در لبنان، سوریه، عراق ، یمن و سایر نقاط جهان اسلام شکل گرفته است؛ آنها که می خواستند بر کشور ما متمرکز شوند، امروز متفرق شده و مسلمانان برآنها متمرکز شده اند.

جانشین سپاه پاسداران گفت: امروز جهان با نظم جدیدی مواجه شده و اسلام ظهور کرده و حکومت و قدرت ساخته است.

وی در پایان با اشاره به حافظه تاریخی خوب ملت ایران خاطرنشان کرد: مردم ایران می دانند که ادبیات دشمن چیزی جز اسارت، بردگی و ذلت برای ملت ایران قائل نیست و همواره نیت شوم دشمن در جستجوی راهی است برای بازگشت مجدد به تاریخ این کشور.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج