۶۵۴۱۱۱
۱ نظر
۵۰۱۴
۱ نظر
۵۰۱۴
پ

بازتاب بزرگداشت حماسه ۹ دی در رسانه های عربی

رسانه های عربی با پوشش حضور پرشکوه مردم ایران در پاسداشت حماسه ۹ دی، نوشتند: هزاران شهروند ایرانی امروز (شنبه) در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران، به خیابان ها آمدند تا بار دیگر با رهبر خود (رهبر معظم انقلاب) تجدید پیمان کنند.

خبرگزاری ایرنا: رسانه های عربی با پوشش حضور پرشکوه مردم ایران در پاسداشت حماسه ۹ دی، نوشتند: هزاران شهروند ایرانی امروز (شنبه) در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران، به خیابان ها آمدند تا بار دیگر با رهبر خود (رهبر معظم انقلاب) تجدید پیمان کنند.

شبکه قطری «الجزیره» ضمن بازتاب بزرگداشت حماسه ۹ دی مردم ایران، نوشت: هزاران نفر از مردم ایران در حمایت از نظام این کشور راهپیمایی کردند.
شبکه الجزیره اعلام کرد: بیش از ۱۲۰۰ نقطه در سراسر استان ها و شهرهای ایران، شاهد حضور انبوه و گسترده مردم ایران برای پاسداشت سالگرد مقابله با فتنه سال ۸۸ (۲۰۰۹) پس از انتخابات ریاست جمهوری، بود.

الجزیره نوشت: هزاران ایرانی با شرکت در راهپیمایی در تهران، شعارهایی در حمایت از «جمهوری اسلامی و ولایت فقیه» سر دادند، خواستار محاکمه سران فتنه ۸۸ شدند و بار دیگر عهد خود را با آیت الله علی خامنه ای رهبرشان (رهبر معظم انقلاب) تجدید کردند.

**خبرگزاری «روسیا الیوم» نیز امروز شنبه گزارش داد که شهروندان ایرانی در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه، در تهران و سایر شهرهای این کشور به خیابان ها آمدند تا بار دیگر همبستگی خود را با نظام شان به نمایش بگذارند.

روسیا الیوم افزود: راهپیمایی کنندگان حامی نظام ایران، با «فتنه» خواندن معترضان ضد نظام، خواستار محاکمه سران «فتنه ۸۸» شدند و از دادگاه خواستند که پرونده آنها را در این باره پیگیری کند.

** پایگاه خبری «عربی۲۱» نیز با پوشش بزرگداشت سالروز ۹ دی مردم ایران، نوشت: ده ها هزار ایرانی در حمایت از نظام این کشور در راهپیمایی شرکت کردند.
این پایگاه خبری افزود: شرکت کنندگان در این راهپیمایی ها و تجمع ها، پارچه نوشته هایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود: مرگ بر عصیانگران.
بنا بر اعلام این پایگاه خبری، رسانه های ایرانی اعلام کردند که این راهپیمایی ها در بزرگداشت هشتمین سالگرد «روز بصیرت و تجدید بیعت با ولایت» در همه استانها و شهرهای ایران برگزار شد.

عربی ۲۱ اعلام کرد: راهپیمایی ها در حمایت از نظام ایران و در واکنش به چند اعتراض در برخی شهرهای ایران برگزار شد که خواستار بهبود وضعیت معیشتی و فراهم کردن فرصت های شغلی برگزار شده بود.

**شبکه خبری «اسپوتنیک» روسیه نیز اعلام کرد: تهران امروز ۹ دی (۳۰ دسامبر) شاهد راهپیمایی های مختلف در حمایت از نظام ایران بود.
اسپوتنیک نوشت: بسیاری از شهرهای ایران از جمله تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، کرمانشاه، قزوین، اهواز، خرمشهر، قم و بسیاری از شهرهای دیگر ایران شاهد برگزاری بزرگداشت روز ۹ دی و حمایت از نظام ایران بودند.

این شبکه روسی نوشت: مردم ایران با برگزاری راهپیمایی های گسترده، با نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه، تجدید پیمان کردند.

**شبکه خبری المیادین نیز با پوشش حضور پرشور مردم شهرهای مختلف ایران در شهرهای مختلف، اعلام کرد: ایرانی ها با محکومیت مداخلات خارجی در امور کشورشان، حمایت خود را از رهبری و نظام ایران اعلام کردند.

المیادین گزارش داد: ده ها هزار شهروند حامی نظام ایران در پاسداشت روز ۹ دی و پایان دادن به اعتراضات گسترده در پی انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ در شهرهای مختلف تظاهرات کردند.

** پایگاه خبری العهد نیز گزارش داد: شهرهای مختلف ایران از جمله پایتخت، از صبح امروز (شنبه) شاهد راهپیمایی گسترده مردمی در مخالفت با تلاش های مداخله جویانه غربی ها در امور داخلی این کشور بود.
در جریان این تظاهرات، آیت الله «محسن اراکی» دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی سخنرانی کرد و گفت: آمریکا بارها ایران را امتحان کرده است و تهران هر بار توطئه های واشنگتن را بی اثر کرده است.

وی افزود: مردم ایران همگی در کنار مسئولان خود می ایستند.

** پایگاه های خبری «القدس العربی» چاپ لندن و «رای الیوم» نیز گزارش دادند که ده ها هزار شهروند ایرانی در حمایت از نظام جمهوری اسلامی در تهران و چند استان دیگر از جمله مشهد به خیابان ها آمدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درسته.مرگ بر فتنه گران۸۸

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج