۶۵۴۱۷۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

مهماندوست: بیگی با آسیب دیدگی‌ به برنز رسید

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان، گفت: میلاد بیگی با تمام آسیب‌هایی که داشت تلاش کرد و به مدال برنز رسید، او حالا آرام آرام در تلاش است تا دوران آسیب دیدگی را پشت سر بگذارد.

خبرگزاری فارس: نخستین دوره مسابقات گرند اسلم تکواندو با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان و در اوزان المپیکی به میزبانی ووشی چین برگزار می‌شود. این رقابت‌ها به صورت سری انجام می‌شود که سری اول امروز (شنبه - ۹ دی‌ماه) در اوزان ۸۰- کیلوگرم مردان و ۶۷+ کیلوگرم زنان در حال برگزاری است که زهرا پوراسماعیل نماینده وزن ۶۷+ کیلوگرم کشورمان به عنوان نخستین نماینده ایران بر روی شیاپ‌چانگ رفت و از گردونه مسابقات حذف شد، اما میلاد بیگی نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم تکواندوکار ایرانی الاصل تیم ملی آذربایجان نماینده روسیه را در دیدار رده بندی شکست داد و به نشان برنز رقابت‌های گرنداسلم چین دست پیدا کرد.

رضا مهماندوست در مورد کسب مدال برنز میلاد بیگی در نخستین دوره مسابقات گنداسلم تکواندو چین،‌ اظهار داشت: میلاد بیگی امروز تمام تلاش خود را کرد و بالاخره به مدال برنز رسید، یک اشتباهاتی و آسیب‌هایی داریم که باید جمع شود. ان‌شاءالله هدف اصلی ما کسب مدال المپیک و قهرمانی جهان است، در واقع این مسابقات به سوی المپیک است.

مهماندوست: بیگی با آسیب دیدگی‌ به برنز رسید

وی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: یک بازیکن نمی‌تواند دائم در اوج باشد، ضمن اینکه ما زمان کمی برای تمرین داشتیم، باید به این موضوع هم اشاره کنم که در این مسابقات قهرمانان المپیک و مدال‌آوران مسابقات مهم از گردونه رقابت‌ها حذف شدند، اما میلاد بیگی با تمام آسیب‌هایی که داشت تلاش کرد و به مدال برنز رسید، میلاد با تمام فشارهایی که روی او است یک تنه تیم را می‌کشد، حالا آرام آرام در تلاش است تا دوران آسیب دیدگی را پشت سر بگذارد و امیدوارم مجددا در بهترین شرایط قرار بگیرد.امروز داوران هم در یکی دو مورد در حق بیگی کم لطفی کردند و امتیاز ضربه‌ای که او به صورت حریف زد را ندادند.

وی در پایان صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: میلاد بازیکن بزرگی است و بازیکنی نیست که بخواهد به این راحتی‌ها روحیه‌اش را با یک امتیاز از دست بدهد،‌ اما یک امتیاز بالا و پایین می‌تواند تفکرات بازیکن را به هم بریزد،‌ به هر حال امیدوارم ما با ادامه تمریناتمان بتوانیم در رویدادهای مهم پیش‌رو بهترین نتایج خوبی را کسب کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج