۶۵۴۸۰۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سونی به تولیدکنندگان گوشی بدون حاشیه پیوست!

سونی یکی از معدود تولیدکنندگانی است که برخلاف سایرین دست از تولید گوشی های سنتی دارای حاشیه برنداشت؛ اما اکنون به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۸ قرار است سال متفاوتی برای این برند از نظر طراحی کناره های گوشی باشد.

وبسایت کلیک - آتوسا عابدی: سونی یکی از معدود تولیدکنندگانی است که برخلاف سایرین دست از تولید گوشی های سنتی دارای حاشیه برنداشت؛ اما اکنون به نظر می‌رسد سال ۲۰۱۸ قرار است سال متفاوتی برای این برند از نظر طراحی کناره های گوشی باشد. عکس‌های درز کرده اخیر از Xperia XZ۲ و گوشی اکسپریا A Edge سونی خبر از آن می‌دهد که این بار در سال جدید باید منتظر عرضه گوشی های بی حاشیه این شرکت باشیم.
سونی به تولیدکنندگان گوشی بدون حاشیه پیوست!

هفته پیش در میان شایعات مربوط به دیزاین مدل های جدید سونی، عکسی منتشر شد که گفته می‌شد مربوط به Xperia XZ۲، مدل جدید سونی است. در کمال تعجب طراحی این مدل برخلاف مدل‌های مرسوم سونی بدون لبه بود. پس از آن ظرف کمتر از چند روز مجدداً عکس دیگری نیز از مدلی دیگر به نام Xperia A Edge منتشر شد. نکته جالب درباره A Edge این است که طراحی آن هم بدون لبه است؛ بنابراین شاید عکس های رندر این دو مدل کافی باشد تا قانع شویم امسال قرار نیست همه مدل های سونی از رسوم قبلی این شرکت پیروی کنند.

طراحی گوشی اکسپریا A Edge سونی مشابه Xperia XZ۲ است. این دو مدل از سه طرف بدون کناره هستند و فقط در قسمت بالای گوشی حاشیه ای برای قرارگیری دوربین جلو، سنسورها و بلندگوها به چشم می خورد. اما بقیه صفحه نمایشگر به جز قسمت بالا، کاملاً بدون کناره یا حاشیه است. از طرف دیگر، این بار سونی لبه های گوشی را برخلاف لبه های مدل‌های مرسوم که با زاویه صاف بودند، به شکل منحنی طراحی کرده است.

به جز دو مورد بالا بقیه جزئیات از طراحی قبلی مدل‌های سونی تبعیت می‌کنند. کلید هوم در این دو مدل نیز روی صفحه نمایشگر قرار داده شده و اسکنر اثرانگشت نیز در همان محل جا خوش کرده است.

پنل پشتی Xperia A Edge فلزی است و دوربین دوگانه نیز در بالا و گوشه سمت چپ پنل قرار گرفته است. به جز دوربین تنها چیز دیگری که روی پنل پشتی این مدل دیده می‌شود، لوگوی سونی است که در وسط پنل حک شده است.

در عکس‌های منتشر شده این مدل، چهار رنگ متنوع سفید، سیاه، آبی و قهوه‌ای دیده می‌شود. اما احتمالاً سونی رنگ طوسی را نیز در تنوع رنگی این مدل در نظر بگیرد.

برخی منابع آگاه درباره جزییات و مشخصات این مدل می‌گویند گوشی اکسپریا A Edge سونی با نمایشگر ۶ اینچی اولد (OLED) با رزولوشن ۴K عرضه می‌شود و احتمالاً این شرکت از اسنپ دراگون ۸۴۵ و سیستم‌ عامل اندروید ۸ Oreo در آن استفاده خواهد کرد.

گفته می‌شود که سونی این مدل را اواسط آوریل ۲۰۱۸ عرضه می کند. با این همه برای اطلاع از جزییات دقیق‌تر و به دور از حدس و گمانه زنی باید تا زمان عرضه رسمی مدل‌های جدید سونی صبر کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج