۶۵۴۸۱
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

خلعتبری می‌تواند در داربی بازی کند

حسین قدوسی می‌گوید خلعتبری در صورت دریافت ITC خود در این هفته‌ مشکلی برای بازی در داربی ندارد.

ایسنا: حسین قدوسی می‌گوید خلعتبری در صورت دریافت ITC خود در این هفته‌ مشکلی برای بازی در داربی ندارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره مباحثی که پیرامون بازی کردن خلعتبری در داربی مطرح می‌شود، اظهار کرد: طبق قوانین فیفا و سازمان لیگ هر بازیکنی که خارج از نقل و انتقالات پیش از فصل و نیم فصل به تیمی می‌آید می‌تواند به محض دریافت ITC برای آن تیم بازی کند. البته قبلا این طور نبود و آن بازیکن باید دو هفته‌ صبر می‌کرد، اما قانونی بود که باشگاه‌ها با آن مشکل داشتند و به همین خاطر سازمان لیگ این قانون را عوض کرد.

وی ادامه داد: طی یک سال و نیم اخیر نمونه‌های زیادی وجود داشتند که به محض دریافت ITC برای تیم جدید خود بازی کردند، اما الان این که برخی از مسئولان باشگاه‌ها می‌گویند، قوانین اجازه بازی کردن خلعتبری در داربی را نمی‌دهد، نوعی فرافکنی است. آنها یا آگاهی کامل دارند و می‌خواهند جو را مسموم کنند یا این که اطلاع کافی از قوانین ندارند که البته این بعید است.

قدوسی با اشاره به قرارداد ولاتکو با پرسپولیس در فصل گذشته، گفت: یک نمونه بارز برای این موضوع ولاتکو است که سال گذشته در روز دوم بهمن با پرسپولیس قرارداد بست که خبر امضای قرارداد او در همه سایت‌ها موجود است. ششم بهمن داربی بود و کارت بازی این بازیکن با پیگیری‌های این باشگاه صادر شد حتی مصاحبه مسئولان سازمان لیگ هم درباره صدور ITC ولاتکو موجود است که ما این خبرها را در اختیار ایسنا قرار می‌دهیم. حتی گل محمدی عنوان کرد که ممکن است دقایقی از ولاتکو در بازی با استقلال استفاده کند،‌اما این بازیکن دو روز پیش از داربی دچار سرماخوردگی شدید شد و نتوانست بازی کند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: نمونه های دیگری هم موجود است که بازیکن به محض گرفتن کارت بازی توانسته برای تیم جدیدش به میدان برود. البته طبیعی است که دوستان خیلی از بازی کردن خلعتبری در بازی روز جمعه نگران باشند. هر چند بازی کردن او بستگی به رفع آسیب دیدگی‌ و تصمیم سرمربی تیم دارد، اما نگرانی آنها طبیعی است. خلعتبری دوست نداشت در یک لیگ مجعول بازی کند و به خاطر بازگشت به کشورش از هفت میلیارد تومان پول گذشت. این موضوع جای خوشحالی دارد که یک بازیکن ملی چنین کاری کرده است و البته باید از هدایتی هم در این قضیه تشکر کرد.

قدوسی در پایان گفت: بازیکنی مثل ایمون زاید که تازه به پرسپولیس پیوسته بود در داربی توانست یک شب تاریخی را خلق کند. طبیعی است که آن خاطره تلخ از ذهن بعضی‌ها بیرون نرفته باشد. حتی فصل گذشته هم همین اضطراب برای بازی کردن احتمالی ولاتکو در داربی وجود داشت. با این حال این که از بازی خلعتبری نگران باشند و دست به فرافکنی بزنند، موضوع غیر معمولی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد رضا

      بايد براش كانكس اجاره كنيد كه در پايان بازي جايي را داشته باشه بره، چون او از خارج اومده شرايط جديد پرس (perss)پوليسو نميدونه.اخه قرار نيست در آخر بازي بيان تو رختكن!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدبخت یادت رفته خلعتبری با سپاهان چند تا گل به استقلال زده

    • بدون نام

      برو خودتو مسخره کن اصلا فهمیدی چی گفتی استقلالی ها میترسن دوباره شیش تایی شن

    • arshia

      جمعه پرسپولیس با این همه بازیکن سرعتی باید با پیرمردا بازی کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج