۶۵۵۲۸۲
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

منشاء حوادث اخیر کشور، تحرکات خارجی است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سرمنشاء حوادث اخیر در برخی از شهرها، تحرکات خارجی بوده و برخلاف تصور باطل دشمنان انقلاب اسلامی شرایط کشور آرام است.

خبرگزاری فارس: سید حسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جلسه امروز دوشنبه (۱۱ دی ماه ۹۶) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،گفت: این نشست فوق‌العاده با حضور اعضا و دستگاه‌های دعوت‌شده برای بررسی حوادث اخیر در کشور برگزار شد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، افزود: در ابتدای جلسه، رییس کمیسیون به برخی عوامل زمینه‌ساز حوادث اخیر و موج‌سواری دشمن در عرصه فعلی و تلاش برای جبران ناکامی‌های اخیر در منطقه اشاره کرد.

وی ادامه داد: برخلاف تصور باطل دشمنان انقلاب اسلامی ،شرایط آرام است و همه امور در زمان مقرر انجام می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: در نشست امروز مطرح شد که تمامی گروه‌های معاند؛ از منافقین تا سلطنت‌طلب‌ها وارد صحنه شده و مردم را تحریک می‌کنند تا از فضا استفاده کنند؛ سرمنشأ این تحرکات خارجی است.

نقوی حسینی یادآور شد:مسائلی مانند مؤسسات مالی و اعتباری مانند شاندیز مشهد، برخی گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی موجب اعتراضاتی شد و مردم را به‌سوی انجام واکنش‌هایی هدایت کرد که اعتماد عمومی دچار خدشه شد اما اعتراضات به‌صورت مطالبات و توفیقات اقتصادی مطرح شد؛اما با ورود منشأ خارجی و دشمنان قسم‌خورده ملت ایران مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی عواملی منطقه‌ای اعتراضات به اغتشاشات کشیده و خساراتی جانی و مالی متوجه مردم، اموال عمومی و امکانات شهری شد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس دهم، افزود: بین اعتراضات و مطالبات اقتصادی با اغتشاشات با منشأ خارجی تفاوت وجود دارد و باید میان آن‌ها تفکیک قائل شد؛ملت ایران به‌طورقطع تحمل نمی‌کند که عده‌ای نظم عمومی را به هم بزنند و خسارات جانی و مالی به مردم وارد کنند؛بلکه هوشمندتر از این مسائل هستند که فریب این‌گونه فتنه‌ها و توطئه‌ها را بخورند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد: در این جلسه تأکید شد که همه قوا،مدیران و مسئولان باید با تمام تلاش به مردم خدمت‌رسانی کنند و مشکلات آن‌ها را از سر راه بردارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجتبی

      حداقل ای کاش یه دو صفحه تاریخ می خوندین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج