۶۵۵۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دایی: معلوم نیست خلعتبری به دربی برسد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: معلوم نیست خلعتبری در داربی جمعه بازی کند چون مقداری مصدومیت دارد و باید ببینیم شرایطش چگونه است.

ایسنا: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: معلوم نیست خلعتبری در داربی جمعه بازی کند چون مقداری مصدومیت دارد و باید ببینیم شرایطش چگونه است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین نوبت عصر دوشنبه (امروز) این تیم درباره احتمال حضور محمدرضا خلعتبری در داربی ۷۷ اظهار کرد: هنوز چیزی مشخص نیست. من تازه خلعتبری را دیده‌ام. باید تمرین کند و ببینیم شرایطش چگونه است. یک مقدار مصدومیت هم دارد و باید تا روز جمعه صبر کنیم.

وی با تمجید از کار حسین هدایتی برای کمک به جذب خلعتبری، گفت: به نظر من هدایتی کار بزرگی کرد. او یک بازیکن را از لیگی که نام مجعولی روی آن گذاشته بودند، به ایران باز گردانده اما متاسفانه برنامه ۹۰ در این رابطه مسخره‌بازی در می‌آورد! هر کسی دوست دارد پولش را در یک راه خرج کند. یک نفر مسجد می‌سازد و یک نفر هم دوست دارد در فوتبال خرج کند. هدایتی "وکیل‌وصی" نمی‌خواهد. حیف است که این برنامه پربیننده با اظهارات شخصی خراب شود.

سرمربی پرسپولیس در پایان درباره بازی روز جمعه هم گفت: شرایط خوبی داریم. این بازی همیشه با سایر بازی‌ها متفاوت بوده و جو خاصی دارد. خدا را شکر مصدوم نداریم وامیدواریم با ارایه یک بازی خوب ۳ امتیاز را بدست آوریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج