جاباما
۶۵۵۶۷۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

ده فیلم برتر ۲۰۱۷ به انتخاب ادگار رایت

ادگار رایت وقتی مشغول فیلم‌سازی نیست معمولاً در حال تهیه فهرست‌های مختلف است! کارگردان فیلم‌های «بیبی راننده»، «شان مردگان» و… در طول این سال‌ها بارها و بارها فهرست‌هایی از ده‌تاهای برتر خود و حتی صدتای برتر را منتشر کرده است.

بانی فیلم: ادگار رایت وقتی مشغول فیلم‌سازی نیست معمولاً در حال تهیه فهرست‌های مختلف است! کارگردان فیلم‌های «بیبی راننده»، «شان مردگان» و… در طول این سال‌ها بارها و بارها فهرست‌هایی از ده‌تاهای برتر خود و حتی صدتای برتر را منتشر کرده است.
ده فیلم برتر ۲۰۱۷ به انتخاب ادگار رایت

هنروتجربه به نقل از ایندی‌وایر نوشت: ااز این رو در پایان سال ۲۰۱۷ رایت به طور طبیعی فهرست فیلم‌های محبوبش در سال میلادی گذشته را برای «ایندی‌وایر» فرستاده است. انتخاب‌های رایت طبق انتظار محدوده وسیعی را شامل می‌شود و از درام ترسناک فرانسوی/ بلژیکی «خام» (ژولیا دوکورنو) تا جدیدترین فیلم پل تامس اندرسن و آخرین اثر کارنامه دنیل دی‌لوییس یعنی «جامه شبح» را در بر می‌گیرد.

ده فیلم برتر ادگار رایت بدون ترتیب عبارتند از: «خام»، «دانکرک»، «جامه شبح»، «شکل آب»، «مادر!»،« بگریز»،« ناخوشی بزرگ»،«لیدی‌برد»،« مرا به اسم خودت صدا بزن» و «لوگن خوش‌شانس». همان طور که می‌بینید بسیاری از انتخاب‌های او مشابه فیلم‌های محبوب منتقدان و دیگر فیلم‌ُسازان هستند و از میان آن‌ها «مادر!» (دارن آرونوفسکی) و «لوگن خوش‌شانس» (استیون سودربرگ) کم‌تر مورد توجه عمومی قرار گرفته‌اند و حتی مخالفانی هم دارند.

البته رایت یک فهرست ده‌تایی دوم هم از فیلم‌های محبوبش در ۲۰۱۷ فرستاده است که به قول خودش هر یک از این فیلم‌ها به‌راحتی می‌توانند جایگزین هر یک از فیلم‌های فهرست بالا شوند: «پروژه فلوریدا»، «جنگ‌های ستاره‌ای: آخرین جدای»، «وضعیت برد»، «فاکس‌ترات»،« ویند ریور»، «سرپرستی»، «شکاف»، «زندگی من در قالب یک کدو»، «لیدی مکبث» و «لوگن».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج