۶۵۵۹۱۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

علی محمدی: هنوز زود است از تحول سپاهان بگوییم

با ۷ گل، نام جلال علی محمدی در میان سه گلزن برتر لیگ است.

ایران ورزشی: با ۷ گل، نام جلال علی محمدی در میان سه گلزن برتر لیگ است. آن هم با شرایط نه چندان مساعدی که سپاهان در نیم فصل نخست داشته. سپاهان اما بارها با گل او توانسته از شکست بگریزد یا سه امتیاز بازی را مال خود کند و همه اینها در حالی است که علی‌محمدی در پست هافبک شاید کار سخت‌تری نسبت به مهاجمان برای گلزنی داشته باشد. او با اینکه اظهارنظر درباره تحول سپاهان را هنوز کمی زود می‌داند اما به شدت امیدوار است که نیم فصل متفاوتی را به همراه تیمش پیش رو داشته باشد. پاداش همه اینها برای او بدون شک راهیابی به تیم ملی خواهد بود. اگر فهرست ۳۵ نفره نهایی تیم ملی هنوز امکان تغییر داشته باشد و برای فیفا ارسال نشده باشد!

دقیقاً با 4 گل، باخت 4 بر صفر بازی رفت مقابل پدیده را جبران کردید.

جز پدیده هر تیم دیگری آن روز به اصفهان می‌آمد هم با همین نتیجه شکستش می‌دادیم چون سپاهان در یکی از بهترین روزهایش بود. البته پدیده هم تیم خیلی خوبی بود و اگر ۶ امتیاز از این تیم کسر نمی‌شد، پدیده هنوز بالای جدول بود.

این برد و مساوی مقابل سایپا و پدیده باعث شده که خیلی‌ها به تحول سپاهان در نیم فصل دوم امیدوار باشند.

فعلاً زود است که بخواهیم از تحول سپاهان حرف بزنیم. واقعیت این است که هنوز کار خاصی نکرده‌ایم. ضمن اینکه سپاهان در نیم فصل اول واقعاً بد نبوده و شاید تنها ۵ بازی از کل بازی‌های نیم فصل اول باشد که در آن سپاهان واقعاً مستحق باخت بوده.

یعنی در باقی بازی‌ها بدشانسی آورده؟

ما اغلب از دقیقه ۹۰ به بعد گل می‌خوردیم و بازی برده را با مساوی یا مساوی را با باخت عوض می‌کردیم. این هم بیشتر از مشکلات روحی و روانی و تمرکز نداشتن بازیکنان ناشی می‌شد.

البته بعضی‌ها هم گل خوردن‌های یک تیم از دقیقه 90 به بعد را به حساب ضعف بدنی بازیکنان می‌گذارند.

نه، اصلاً چنین موضوعی مطرح نیست. من خودم بازیکن این تیم هستم و می‌دانم که این موضوع فقط به خاطر مسائل روحی بوده است چون آنقدر به خاطر نبردن تیم تحت فشار بودیم که وقتی یک گل می‌زدیم فقط به فکر حفظ همین یک گل بودیم و تلاشی برای زدن گل‌های بیشتر نمی‌کردیم. در نهایت هم استرس باعث می‌شد که در آخرین دقایق گل بخوریم.

گفتی هنوز زود است که بگوییم سپاهان متحول شده اما منکر شروع خوب تیم در نیم فصل دوم که نیستی؟

ما یک بازی خیلی خوب مقابل سایپا داشتیم که با اینکه حق مان برد بود اما بازی مساوی شد. یک بازی خوب هم در اصفهان داشتیم و این یعنی شروعی خوب برای نیم فصل دوم. با این شرایط هم امیدواریم که نیم فصلی متفاوت داشته باشیم.

حالا بازی با پارس جنوبی در جم شاید قدری بیشتر وضعیت سپاهان را مشخص کند.

من با مهدی تارتار کار کردم. او تیم‌های خوبی دارد و بازی با تیم‌های تارتار چه در جم چه در شهرهای دیگر سخت است. در بازی رفت در اصفهان دقیقه ۹۲ گل خوردیم و از آن بازی‌هایی بود که حق‌مان مساوی نبود. حالا هم امتیاز از دست دادن برای ما واقعاً سخت است.

در نیم فصل دوم ساسان انصاری هم توانسته به شرایط مطلوب سابقش بازگردد.

با توجه به انتظار زیادی که از ساسان وجود داشت، فشار روحی او هم در نیم فصل اول زیاد بود. هفته‌های اول نتوانسته بود خودش را با شرایط وفق دهد اما الان همانطور که می‌بینید هم خوب بازی می‌کند و هم گل می‌زند.

چراغ خاموش و بی سروصدا در میان سه گلزن برتر لیگ قرار گرفته ای.

یادم هست دو فصل پیش هم در صبا همین شرایط را داشتم اما در نیم فصل دوم مینیسک پایم پاره شد و چند ماهی از فوتبال دور بودم. حالا می‌خواهم آن کار نیمه تمام را به پایان برسانم. این گل‌ها برای خودم خیلی ارزش دارد و شیرین است اما ‌ای کاش اصلاً در جدول گلزنان نبودم درعوض سپاهان جایگاه بالاتری در جدول داشت.

اما این گلزنی‌ها و درخشش‌ها می‌تواند در این فصل حساس، راهت را به تیم ملی باز کند.

من شنیده‌ام که فدراسیون فوتبال فهرست ۳۵ نفره مدنظر کی‌روش را برای فیفا ارسال کرده است. از این فهرست ۳۵ نفره در نهایت ۲۳ نفر به جام جهانی می‌روند. اگر قرار باشد فهرست نهایی از این ۳۵ نفر انتخاب شوند، من و بقیه بازیکنان هیچ شانسی برای رسیدن به تیم ملی نداریم اما اگر قرار باشد این فهرست تغییر کند، می‌تواند در عملکرد ما تأثیرگذار باشد.

تغییرات سپاهان در نقل و انتقالات چطور بوده؟

خب، گلر تیم ملی سوریه به تیم ما اضافه شده که در بازی قبل هم درون دروازه ایستاد و عملکرد خوبی داشت. از طرفی مهدی شریفی هم برگشته که حضور او در تیم کمک بزرگی است. یک هافبک آلبانیایی هم به ما اضافه شده که هنوز برای سپاهان بازی نکرده است. در مجموع تغییرات خوبی رخ داده و می‌توان به آینده سپاهان امیدوار بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج