۶۵۷۹۲۵
۲ نظر
۵۰۴۲
۲ نظر
۵۰۴۲
پ

قدردانی سپاه از سربازان گمنام امام زمان (عج)

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با قدردانی از مردم، نیروی انتظامی، بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج)، حماسه ملی ایرانیان در مقابله با آشوب ها را باطل السحر فتنه جدید و عامل از هم گسستن زنجیره ی به هم پیوسته توطئه امریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، آل سعود، منافقین، سلطنت طلبان دانست.

خبرگزاری ایسنا: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با قدردانی از مردم، نیروی انتظامی، بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج)، حماسه ملی ایرانیان در مقابله با آشوب ها را باطل السحر فتنه جدید و عامل از هم گسستن زنجیره ی به هم پیوسته توطئه امریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، آل سعود، منافقین، سلطنت طلبان دانست.
پی شکست فتنه جدید ضدانقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای از حماسه آفرینی مردم و حضور بسیج، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات در این عرصه قدردانی کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه آفرینی جدید مردم غیرتمند و آگاه و مؤمن و انقلابی ایران در کنار درخشش حضور دهها هزار نیروی بسیجی فداکار داوطلب در صحنه آرام سازی آشوبها و مجاهدت خالصانه برادران نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، زنجیر به هم پیوسته آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، آل سعود، منافقین و سلطنت طلبان را در هم شکست و باطل السحر فتنه جدید شد.

این حماسه بزرگ نشان داد عظمت ملت بزرگ ایران جاودانه است و آرمانهای بلندش فراتر از توان دشمنان برای دستیابی به اهداف شیطانی است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه از ملت بزرگ ایران و بسیجیان عزیز- این ملائک زمین-، عزیزان نیروی انتظامی و سربازان گمنام حضرت صاحب الزمان (عج) برای خلق این حماسه تشکر و سپاسگزاری نموده و از خداوند متعال برای رهبری عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و آن ملت بزرگ ایران توفیقات روزافزون مسئلت می نماید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برترینها ! چرا کامنتهای ما رو سانسور می کنید ! شما هم تن تون به تن آقایون خورده ؟

    • بدون نام

      اخبار داغ هم سانسور میکنه از صدا و سیما بدتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج