۶۵۸۸۸
۴ نظر
۵۰۱۱
۴ نظر
۵۰۱۱
پ

آرامش خاطر با کیف‌های ضدسرقت

یکی از دردناک‌ترین لحظات زندگی وقتی است که در کیف‌تان را باز می‌کنید و با یک کیف پر از خالی روبه‌رو می‌شوید، با کیفی که هیچ خبری از محتویات درون آن نیست!

آرامش خاطر با کیف‌های ضدسرقت
مجله زندگی ایده آل: یکی از دردناک‌ترین لحظات زندگی وقتی است که در کیف‌تان را باز می‌کنید و با یک کیف پر از خالی روبه‌رو می‌شوید، با کیفی که هیچ خبری از محتویات درون آن نیست!و دردناک‌تر از این حس زمانی است که تا به خودتان می‌آیيد می‌بينید شما مانده‌اید با دستانی خالی از کیف، چون کیف قاپ محترم کارش را به درستی انجام داده و در چشم بر هم زدنی شما را غافل‌گیر کرده! اما یادتان باشد این تنها شما نیستید که غافلگیر می‌شوید، اگر کیف‌تان را درست انتخاب کنید این آقایان کیف‌قاپ هستند که در برابر شما تسلیم می‌شوند. بنابراین فقط کافی است حواستان به کیفی که انتخاب می‌کنید(البته کمی تا قسمتی فراتر از توجهی که به نقش و رنگ آن دارید!) باشد. ما در این گزارش کیف‌هایی را معرفی می‌کنیم که شما را در برابر سرقت ایزوله می‌کنند. حالا این شما و این هم کیف‌های ضد سرقت!

تسلیم!

اگر این مدل کیف را می‌پسندید شک نکنید که این شمایید که باید در برابر ترفندهای کیف‌قاپان عزیز تسلیم شوید. گوشه‌های باز این مدل به هیچ عنوان در برابر نفوذ دستان بیگانه به داخل کیف ایمن نیستند، کافی است چشم کیف‌قاپان به این دریچه‌های باز بیفتد تا همه چیز تمام شود! بدون شک با انتخاب این مدل با دست خودتان به استقبال خطر می‌روید، حالا خود دانید!

آرامش خاطر با کیف‌های ضدسرقت

از شما دل نمی‌کند

کیف قاپان محترم دنبال کیف‌هایی هستند که راحت از صاحبانشان دل بکنند اما بر خلاف انتظار این دوستان، این مدل کیف‌ها به خاطر بند کوتاه‌شان به این راحتی‌ها از شما جدا نمی‌شود. درحقیقت این کیف‌ها علاوه بر دست با بازوی شما کنترل می‌شوند. بند کوتاه این کیف روی شانه قرار می‌گیرد و بازوی‌تان روی تمام کیف را می‌پوشاند. بنابراین این کیف‌ها تمام و کمال درمحاصره شما قرار دارند.

آرامش خاطر با کیف‌های ضدسرقت

یک قدم دورتر

قفل و بند این مدل کیف‌ها شما را در باز و بسته کردن کیف به دردسر می‌اندازند، اما در عوض کیف‌قاپان را یک قدم دورتر از شما نگه می‌دارند! زمانی که برای باز کردن این قفل‌ها باید صرف شود حتی در ساده‌ترین مدل‌ها، احتمال خطا را بیشتر می‌کند و حال آنکه هیچ دزدکاربلدی سرعت را فدای دقت نمی‌کند!

آرامش خاطر با کیف‌های ضدسرقت

ایمن نیست

حق با شماست! این مدل کیف بسیار زیباست، اما باهمه زیبایی‌اش کیف‌ چندان ایمنی نیست! آن هم به این دلیل که تنها نیروی کنترل شما روی این مدل کیف‌ نیروی انگشتان دست‌تان است. بنابراین کافی است یک کیف‌قاپ نه‌چندان حرفه‌ای از کنار شما رد شود و به راحتی کیف را از میان انگشتان دست شما بیرون بکشد!

آرامش خاطر با کیف‌های ضدسرقت

ورود غریبه‌ها ممنوع

یکی از قدرت‌مندترین مدل‌ها در برابر نفوذ دستان ناپاک همین کیف‌های کیسه‌ای خودمانند. این کیف‌ها به خاطر نوع طراحی‌شان اجازه نمی‌دهند هیچ دست غریبه‌ای به داخلشان نفوذ کند. دلیل این همه نفوذ ناپذیری هم این است که باز و بسته کردن این کیف تا دلتان بخواهد زمان‌بر است و پر دردسر، آنقدر که هیچ دزد کاربلدی حتی سمتش هم نمی‌آید!

آرامش خاطر با کیف‌های ضدسرقت

دزدنبرها

کیف‌هایی با دهانه تنگ مثل این مدل یکی از بهترین یا به عبارتی دزدنبرترین مدل‌هایی هستند که می‌توانید انتخاب کنید! فکرش را بکنید که دهانه تنگ این کیف‌ها همانقدر که دسترسی به داخل کیف را برای شما سخت می‌کند کیف قاپ‌ها را هم به دردسر می‌اندازد، حتی به مراتب بیشتر. بنابراین با انتخاب این مدل کیف کمتر از آنچه فکرش را بکنید هوس غافلگیر کردن‌تان به سر کیف‌ دزدان می‌زند!

آرامش خاطر با کیف‌های ضدسرقت

مراقب رفتارتان باشید

حق انتخاب کیف‌هایی با زیپ سرتاسری و دسترسی فوق‌العاده راحت به داخل کیف‌تان را دارید؛ اما باید مراقب رفتارتان البته موقع باز و بسته کردن کیف باشید. یادتان باشد که زیپ باید کاملا در وسط کیف و زیر دستان شما قرار بگیرد. بسته شدن زیپ در کناره‌ها درست مثل یک آلارم کیف‌ قاپان را به باز کردن کیف تشویق می‌کند، چون در این حالت فقط کافی است کمی فاصله زیپ‌ها را بیشتر کنند و با سرعت خاص خودشان محتویات کیف شما را از همین سمت بیرون بکشند!

آرامش خاطر با کیف‌های ضدسرقت

بفرمایید تو

وقتی شماکیفی را با دهانه باز و بدون هیچ زیپ یا بستی انتخاب می‌کنید درست مثل این است که از آقایان کیف قاپ دعوت می‌کنید که به داخل کیف شما سرک بکشند. در باز این کیف همه آدم‌های اطرافتان راتحریک می‌کند که نگاهی به داخل کیف و محتویاتش بیندازند چه برسد به کیف‌ قاپ‌ها! پس اگر به محتویات کیف‌تان علاقه‌مند هستيد همین حالا این مدل را فراموش کنید!

آرامش خاطر با کیف‌های ضدسرقت

نفوذناپذیر!

این کیف‌ها از آن مدل‌های غیر قابل نفوذند! فرمول نفوذناپذیری‌شان هم خیلی ساده‌است؛ در این کیف‌ها برای بسته شدن یک دور کامل که نه، یک نیم دور روی کیف می‌‌دوزند و بعد بسته می‌شود، بنابراین مثل یک محافظ البته از نوع دو جداره‌اش عمل می‌کند و روی کیف شما را کاملا می‌پوشاند، آنچنان که فکردست‌درازی به داخل آن از فکر هیچ راهزن کاربلدی نمی‌گذرد.

آرامش خاطر با کیف‌های ضدسرقت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ققنوس

      کیفهای زیبایی هستن
      قیمتشان چند است

    • بدون نام

      Maskhare

    • صبا

      پس خانومای کیف قاپ چی میشن چن روز پیش کیف پول منو از تو کیفم دزدیدن با یه عالمه پول و مدارک خیر نبینه ایشالا

    • علي

      توي قسمت "بفرمایید تو" گفتيد:‌"آقايون کيف قاپ!!" اما الان بيشترين دزدي‌ها از داخل کيف‌ها توي جاهايي مثل اتوبوس و توسط خانم‌ها انجام ميشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج